• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Завершена

3 867 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 337.50 UAH
Період оскарження: 07.12.2022 12:53 - 12.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірні дії замовника

Номер: 9d72509776d443db9ca5e7699da2948b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-07-009348-a.b2
Назва: Неправомірні дії замовника
Скарга:
Замовником (комунальним підприємством «РЕВНА») розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-07-009348-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» (далі - ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» або Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «РЕВНА» (від 06.12.2022 № 14) подало тендерну пропозицію. За результатами аукціону, який відбувся 15.12.2020, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ» (код за ЄДРПОУ 39568531). Під час її розгляду Замовником виявлені невідповідності, у зв’язку з чим в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей (виправлення невідповідностей пропозиції) до 21.12.2022 10:18. За результатами повторно розгляду пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» Замовником 21.12.2022 прийнято рішення про визнання вказаного учасника переможцем, а також прийнято рішення про намір укласти з ним договір (копія протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 № 27 додається). ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» не може погодитися з такими діями (рішеннями) Замовника та вважає їх необґрунтованими та незаконними з наступних підстав. Так, відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Чернігівської області або посадової особи, з робочим місцем на території Чернігівської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (довідка надається за формою 2) тощо. Проте, ТОВ «ЕНЕРГУМ» у порушення пп. 2.1 – 2.4 п. 2 р. 3 Додатку № 1 до тендерної документації не надано таких документів: 1. Довідку (форма 2) про наявність власного структурного підрозділу Учасника; 2. Положення про власний структурний підрозділ Учасника; 3. Посадову інструкцію посадової особи Учасника; 4. Наказ про призначення посадової особи Учасника, з робочим місцем на території Чернігівської області; 5. Довідки від всіх операторів системи розподілу. Натомість, ТОВ «ЕНЕРГУМ» на виконання вказаних вимог тендерної документації надано лише довідку від 19.12.2022 № 1612/3 «Довідка про структурний підрозділ», яка навіть не відповідає формі 2. Таким чином, ТОВ «ЕНЕРГУМ» не виконано вимоги Замовника, які поширювалась на учасників, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим (пп. 2.1 – 2.4 п. 2 р. 3 Додатку № 1 до тендерної документації). Також ТОВ «ЕНЕРГУМ» не виконано вимог пп. 3.1 – 3.3 п. 3 (щодо кол-центру) та пп. 4.1 – 4.3 п. 4 (реєстри надання компенсації споживачам та звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна)) р. 3 Додатку № 1 до тендерної документації, не надано жодного документа. Відповідно до п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Щодо оприлюдненого 20.12.2022 Замовником повідомлення щодо виправлення невідповідностей, ТОВ «ЕНЕРГУМ» надано лист-згоду від 19.12.2022 за вих. №1612/6 на керівника, що не відповідає додатку 5 до тендерної документації, та лист-згоду від 19.12.2022 за вих. №1612/10 на Селезньову М.О., де, взагалі, вказана інша процедура закупівлі. Разом з тим, подані документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» підписані директором Радченком О.М., однак з накладенням електронного цифрового підпису Селезньової М.О. Таким чином, виявлені порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» згідно вимог тендерної документації та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За подання скарги до Антимонопольного комітету України відповідно до пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 292 «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» сплачено 23 210,00 грн (0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі). Копії підтверджуючих документів додаються. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення: - про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2022-12-07-009348-a (відкритих торгів з особливостями) за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ» (код за ЄДРПОУ 39568531), а також про прийняття рішення про намір укласти з ним договір (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 № 27). 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну позицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ» (код за ЄДРПОУ 39568531) відповідно до вимог тендерної документації та законодавства. Додаток: - докази оплати за подання скарги До Антимонопольного комітету України; - копія тендерної документації з додатками, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «РЕВНА» (від 06.12.2022 № 14); - копія протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 № 27.
Дата розгляду скарги: 04.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2022 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2023 15:07
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2023 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись рішенням Антимонопольного Комітету України №136-р/пк-пз від 04.01.2023 року, комунальним підприємством "Ревна" прийнято рішення про скасування визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Енергум» переможцем процедури закупівлі – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-07-009348-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Гамениця Роман (0462)654-629, 654-690 K.SERDIUK@CN.ENERA.UA http://cn.enera.ua
Вимога
Є відповідь

неправомірне визнання переможцем

Номер: bd56cd2fd3104f37b9e01c0228e9e030
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-07-009348-a.b1
Назва: неправомірне визнання переможцем
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕВНА" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за № UA-2022-12-07-009348-a про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Електричної енергії за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 — Електрична енергія. 21 грудня 2022 року Замовником було прийняте протокольне рішення № 27 уповноваженою особою учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" (надалі також Учасник) (Протокол № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 року). Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення про визнання учасника переможцем ТОВ "ЕНЕРГУМ" з огляду на таке: 1. Відповідно до Додаток № 1 до тендерної документації про проведення відкритих торгів затвердженої протокольним рішенням (протоколом № 14) від «06» грудня 2022 року уповноваженої особи КП «Ревна» першою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є така: «В порушення розділу 3 п. 2пп 2.1.-2,4 Додатку 1 не надано - Довідка(форма 2) про наявність власного структурного підрозділу Учасника - Положення про власний структурний підрозділ учасника - Посадову інструкцію посадової особи Учасника - Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Чернігівської області - Довідки від всіх операторів системи розподілу, 1. Учасник на підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про створення Учасником на території Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1: Довідка (форма 1) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер) 4. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5. Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів) Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів. Уповноважена особа( або керівник Учасника) ___________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Чернігівської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Чернігівської області; 1.2. Довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Чернігівської області, створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), що зазначений у вказаній Довідці. 2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Чернігівської області або посадової особи, з робочим місцем на території Чернігівської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою 2: Довідка(форма 2) про наявність власного структурного підрозділу Учасника 1. Назва та юридична адреса власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця ) 2. Фактична адреса та телефон власного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та контактний телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника або розташоване робоче місце посадової особи учасника. 4. Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Уповноважена особа (або керівник) Учасника __________ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області; 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Чернігівської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); 2.4. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити замовнику можливість комунікації, надання споживачу інформаційних послуг, шляхом прийняття та обробки його звернень через засоби телекомунікації. Учасником ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" надано довідку 1612/3 від 19.12.2022 «Довідка про структурний підрозділ» не за формою Довідка(форма 2) про наявність власного структурного підрозділу Учасника. Разом з тим учасник не надає : Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області; Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області; Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Чернігівської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити замовнику можливість комунікації, надання споживачу інформаційних послуг, шляхом прийняття та обробки його звернень через засоби телекомунікації. Зазначену вимогу Замовника умовно можна поділити на дві частини: перша поширюється на тих учасників, у яких створено Центру обслуговування споживачів (клієнтів), друга – на тих, для яких створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим. Такі частини є альтернативними по відношенні одна до одної, адже якщо учасник не може виконати першу частину, він виконує другу і навпаки. Таким чином, ТОВ «ЕНЕРГУМ» не виконав першу частину вимоги Замовника, яка поширювалась на учасників, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати: Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою. ДОВІДКА про наявність кол-центру/контакт-центру Цією довідкою ______________________________ (найменування Учасника), підтверджує, що для забезпечення комунікації із споживачами нашим підприємством створено контакт-центр/кол-центр, який відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (далі – Постанова). Наш кол –центр /контакт-центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру/контакт-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів). Функціонування нашого кол-центру/контакт центру відповідає Мінімальним організаційно-технічним вимогам до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановленим Постановою. Підтверджуємо, що інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт- центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою, наше підприємство надає до НКРЕКП щокварталу, не пізніше ніж через 20 днів після звітного кварталу. Графік роботи кол-центру/контакт-центру : ______________(зазначається Учасником) Інформація про засоби зв‘язку:______________________ (зазначається Учасником) Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає: 3.1.Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 3 квартал 2022 року. 3.2. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). 3.3. Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Стосовно даної вимоги ТОВ «ЕНЕРГУМ» не надано жодного документу. Відповідно п. 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник зобов’язаний забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість супутніх послуг, що надаються, надання роз’яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання, а також право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг. Учасник повинен дотримуватись гарантованих стандартів якості електропостачання. З метою отримання Замовником інформації про дотримання учасником загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, в порядку передбаченому Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р. учасники у складі пропозиції надають: 4.1. Реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. 4.2.Реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375(зі змінами) які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. 4.3. Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний період. Стосовно даної вимоги ТОВ «ЕНЕРГУМ» не надано жодного документу. Отже Учасник не виконав умови тендерної документації. Відповідно до п 40. ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником ТОВ «РЕВНА» 20.12.22, 10:18 було опубліковано повідомлення щодо виправлення невідповідностей такого змісту Опис: «Шановний учаснику! 1) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленого формою (не менше двох). В складі Вашої тендерної пропозиції є така довідка, але в ній зазначено не всю інформацію, яка вимагалася в ТД. Просимо Вас виправити дану невідповідність шляхом внесенням змін до довідки та завантажити її в електронну систему. 2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати довідку у довільній формі, що учасник включений у реєстр автоматизованих систем постачальників послуг комерційного обліку електричної енергії Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго»). Дана довідка відсутня в складі Вашої тендерної пропозиції. Просимо Вас усунути дану невідповідність, шляхом завантаження до системи цієї довідки. 3) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати довідку у довільній формі, що учасник включений у реєстр учасників ринку Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго»). Дана довідка відсутня в складі Вашої тендерної пропозиції. Просимо Вас усунути дану невідповідність, шляхом завантаження до системи цієї довідки. 4) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати довідку від Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго), що учасник не перебував в статусі «дефолтний» за весь час роботи нового ринку електричної енергії . В складі Вашої пропозиції наданий гарантійний лист в довільній формі від учасника, про те що учасник не перебував в статусі «дефолтний» за весь час роботи нового ринку електричної енергії, але тендерною документацією вимагалася Довідка від Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго), що учасник не перебував в статусі «дефолтний» за весь час роботи нового ринку електричної енергії. Така довідка відсутня в складі вашої тендерної пропозиції. Просимо Вас надати довідку від Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго), відповідно до вимог тендерної документації, шляхом завантаження її до електронної системи. 5) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати згоду на обробку персональних даних. Просимо Вас внести зміни шляхом завантаження даного документа на Селезньова Марія. 6) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати гарантійний лист довільної форми, яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних чи обмежувальних заходів. Просимо Вас внести зміни шляхом дозавантаження даного листа в систему. 7) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати гарантійний лист довільної форми, яким підтверджено, що на учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану "(згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь. за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіциарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь). Просимо Вас дозагрузити в систему лист такого характеру.7) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати наказ на прийняття на роботу, зазначити посаду, повноваження, а також довіреність на особу, яка уповноважена на електронний підпис документів. Просимо Вас дозагрузити дані документи в систему. 8) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати інформацію щодо електронного підпису, а саме на директора. Просимо Вас виправити дану невідповідність шляхом дозагруження в систему відповідних документів. 9) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати лист-гарантію складену учасником у довільній формі щодо погодження з іншими умовами тендерної документації щодо яких не вимагалося підтвердження. В складі Вашої тендерної пропозиції є лист-гарантія щодо погодження з іншими умовами тендерної документації, але в ньому відсутня інформація про погодження саме з тими умовами тендерної документації щодо яких не вимагалося підтвердження. Просимо Вас надати лист-гарантію до вимог тендерної документації шляхом завантаження до системи. Потім Ваша тендерна пропозиція буде розглянута відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону з урахуванням положень пункту 40 Особливостей з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дякуємо.» Стосовно вимог які зазначені в п 1-4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації навіть не виявлені невідповідності в тендерній документації та не були оприлюднені в електронній системі закупівелью Проте, порушивши вимоги Закону, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі але вказавши не всі невідповідності . Вимагаємо скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГУМ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога відхилена, оскільки згідно Закону "Про публічні закупівлі" звернутися до замовника відповідно до Закону не може Учасник, тендерну пропозицію/пропозицію якого замовник не розглядав.
Статус вимоги: Відхилено