-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектної документації з проведенням експертизи по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення чотириповерхового хірургічного корпусу для улаштування кабінету магнітно резонансної томографії, ангіографії КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" СМР за адресою: м. Суми, вул. М. Вовчок, 2»
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2022 11:27 - 12.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на відмову
Номер:
401693dfd223475e97e591dca1fa7d4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-07-006327-a.b2
Назва:
скарга на відмову
Скарга:
ФОП ВІНТОНЯК С.Я.) вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
На відмову Замовника КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР учасник аукціоні надсилає скаргу . Що обґрунтовується наступним: По-перше : Згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 № 755-IV та відповідно до пункту 2 цього Закону - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Згідно Наказу № 165/5 від 10.06.2016 МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - визначена уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації - посадова особа чи особа, яка перебуває у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, що відповідно до законодавства отримала ідентифікатор доступу до Єдиного державного реєстру виключно для цілей прийняття запиту та видачі витягу з Єдиного державного реєстру або документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України; Виходячи з вищевикладеного вимога Замовника є такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Замовник помилився , коли запросив відомості з ЄДРПОУ за місцезнаходженням суб’єкта в територіальних органах Держстату, після прийняття Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та після затвердження Наказу 10.06.2016 № 1657/5 Міністерством юстиції України "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" . Саме після прийняння цих Законів повноваження були передані до ЦНАПу , а саме до державних реєстраторів, стосовно субєктів підприємницької діяльності ФОП.
По-друге, я надавав Замовнику посилання на офіційний сайт https://e-construction.gov.ua/ Портал державної електронної системи у сфері будівництва, де розташована вся інформація , відносно моїх кваліфікаційних сертифікатів . На підтвердтвердження цього, я надсилав завірені копії кваліфікаційних сертифікатів разом із свідоцтвами про мій професійний рівень та термін їх дії . Замовник не вимагає документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих державних реєстрах , доступ до яких є вільним.
По-третє, електронна система закупівель в тендерній пропозиції закупівель UA-2022-12-07-006327-a визнала найбільш економічно вигідною мою тендерну пропозицію в критерії оцінки " Ціна". Економія бюджетних коштів є переважна складова в державних закупівлях. Прошу розглянути відмову Замовника моєї тендерної пропозиції , щодо факту корупційної складової , адже Замовник вимагає документи, які я надсилав або надавав посилання на необхідні документи. Та, саме головне , що Замовник в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції прописав: «якщо документ, що вимагається Замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним,- Учасником надається лист-роз’яснення, в якому зазначається, де міститься така інформація».(я надсилав лист-пояснення, де вказані дані на офіційний сайт https://e-construction.gov.ua/reestri)
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Вінтоняк С.Я. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ФОП Вінтоняк С.Я. вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», ЗУ«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»,ЗУ «Про доступ до публічної інформації»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника (протокол № 179 від 22.12.2022 р. уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій по закупівлі робіт з розробки проектної документації з проведенням експертизи по об’єкту « Реконструкція приймального відділення чотириповерхового хірургічного корпусу для улаштування кабінету магнітно резонансної томографії, ангіографії КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" СМР за адресою: м. Суми, вул. М. Вовчок, 2» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою : м. Суми, вул.. Марко Вовчок , 2» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника (протокол № 179 від 22.12.2022 р. уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій по закупівлі робіт з розробки проектної документації з проведенням експертизи по об’єкту « Реконструкція приймального відділення чотириповерхового хірургічного корпусу для улаштування кабінету магнітно резонансної томографії, ангіографії КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" СМР за адресою: м. Суми, вул. М. Вовчок, 2» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою : м. Суми, вул.. Марко Вовчок , 2»
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ФОП Вінтоняк Сергій Ярославович визнати переможцем торгів по тендеру UA-2022-12-07-006327-a з підстав відсутності грубих порушень у сфері законодавства учасника ФОП Вінтоняка С.Я.
Додаток: Ґ
1. Закону України «Про публічні закупівлі»,
2. ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
3. ЗУ «Про доступ до публічної інформації»
Пов'язані документи:
Учасник
- ПОЯСНЮВАЛЬНИЙ ЛИСТ 2 НОВИЙ.jpeg 24.12.2022 14:40
- Антимонопольний комітет.docx 24.12.2022 14:40
- Антимонопол 2.jpeg 24.12.2022 14:40
- Антимонопол 3.jpeg 24.12.2022 14:40
- Антимонопол 1.jpeg 24.12.2022 14:40
- ПОЯСНЮВАЛЬНИЙ ЛИСТ СЕРТИФІКАТИ.jpeg 24.12.2022 14:40
- Квитанція-2171974551.pdf 24.12.2022 15:01
- Рішення від 27.12.2022 №7752.pdf 27.12.2022 14:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2023 №15.pdf 02.01.2023 16:14
- Рішення від 02.01.2023 №15.pdf 04.01.2023 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2022 14:55
Дата розгляду скарги:
02.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2022 14:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.01.2023 12:10
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
319bb87fabc04e13a5121e2f5e621bd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-07-006327-a.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
На вашу відмову надсилаємо скаргу . По -перше :
1. Згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 № 755-IV та вівдповідно до пункту 2 цього Законгу - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Згідно Наказу № 165/5 від 10.06.2016 МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - визначена уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації - посадова особа чи особа, яка перебуває у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, що відповідно до законодавства отримала ідентифікатор доступу до Єдиного державного реєстру виключно для цілей прийняття запиту та видачі витягу з Єдиного державного реєстру або документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України; Виходячи з вищевикладеного ви не мали підстав вимагати відомості з ЄДРПОУ за місцезнаходженням субєкта в територіальних органах Держстату, після прийняття Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та після затвердження Наказу 10.06.2016 № 1657/5 Міністерством юстиції України "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" . Саме після прийняння цих Законів повноваження були передані до ЦНАПу , а саме до державних реєстраторів, стосовно субєкта підприємницької діяльності ФОП.
По-друге : я надавав вам посилання на офіційний сайт https://e-construction.gov.ua/ Портал державної електронної системи у сфері будівництва, де розташовані всі дані моїх кваліфікаційних сертифікатів . В підтвердтвердження цього, я надсилав самі кваліфікаційні сертифікати з свідоцтвами про мій професійний рівень та термін дії . Замовник ( саме ви) не вимагає документальне підтвердження публічної інформації, що опрелюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації та міститься у відкритих державних реєстрах , доступ до яких є вільним.
По-третє, електронна система закупівель в тендерній пропозиції закупівель UA-2022-12-07-006327-a визнала найбільш економічно вигідною мою тендерну пропозицію в критерії оцінки " Ціна". Економія бюджетних коштів є переважна складова в державних закупівлях. Прошу розглянути відмову Замовника моєї тендерної пропозиції , щодо факту корупційної складової , з боку Замовника , адже Замовник вимагає документи, які я надсилав або надавав посилання на необхідні документи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2022 15:43
Опис причини скасування:
БУДЕ ПОДАНО СКАРГУ
Дата скасування:
23.12.2022 16:04