-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення цілодобової фізичної охорони адміністративної будівлі з прилеглою територією
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2022 15:42 - 11.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
9cf67999360c4011acb93536d5557d0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-014977-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.12.2022 09:35
- Додатки до скарги.pdf 23.12.2022 09:48
- рішення від 27.12.2022 № 7758.pdf 27.12.2022 15:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2023 № 21.pdf 02.01.2023 16:03
- рішення від 02.01.2023 № 21.pdf 03.01.2023 17:33
- Додаток № 1 до Пояснення.232.19-29 - про затвердження вимоги про усунення невідповідностей.pdf 28.12.2022 21:27
- Додаток № 2 до Пояснення. Про відхилення учасника 233.19-29.pdf 28.12.2022 21:28
- Пояснення по суті скарги.pdf 28.12.2022 21:32
- Додаток № 3 до Пояснення. Тендерна документація з особливостями.pdf 28.12.2022 21:34
- Про відхилення учасника 233.19-29.docx 28.12.2022 21:43
- Пояснення по суті скарги.docx 28.12.2022 21:43
- 232.19-29 - про затвердження вимоги про усунення невідповідностей.docx 28.12.2022 21:46
- Тендерна документація з особливостями.docx 28.12.2022 21:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2022 10:18
Дата розгляду скарги:
02.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2022 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2023 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
05.01.2023 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення про виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 21-р/пк-пз від 02 січня 2023 року, яка зобов'язала Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНАЛГАРД» та рішення про визначення комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Муніципальна варта» переможцем за процедурою закупівлі — «Послуги із забезпечення цілодобової фізичної охорони адміністративної будівлі з прилеглою територією», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-12-06-014977-a:
- Скасувати рішення про визначення комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Муніципальна варта» переможцем за процедурою закупівлі UA-2022-12-06-014977-a.
- Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНАЛГАРД»;
Вимога
Відхилено
Вік працівників 18-45 років
Номер:
adde5b2ee99e44e288a6c919bd6b9e49
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-014977-a.c4
Назва:
Вік працівників 18-45 років
Вимога:
Чому своєю вимогою Ви порушуєте конституційне право людини на працю і трудове законодавство? Ви ж самі орган місцевого самоврядування! У вас також є віковий ценз на посади у Вашому комітеті? Це учасник має звільнити всіх працівників, кому 46,49 років і шукати для Вас "працівників молодше"? Навіть у вакансії зараз ЗАБОРОНЕНО вказувати вік, стать особи, за це ШТРАФУЮТЬ роботодавців, бо це ДИСКРИМІНАЦІЯ, а Ви таке пишите у тендерній документації! Виключіть дану неконституційну, неправомірну та дискримінаційну вимогу! Майте сором під час війни таке зазначати, бо зараз дуже багато молоді захищають нашу країну, стільки переміщених людей і всі потребують роботи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2022 15:23
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, для прикладу наводимо приклад Рішення АМК № 8180 від 28 квітня 2020 року в якому вбачається, що наведена вище умова Тендерної документації не доводить, які саме порушення прав та законних інтересів працівників, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі унеможливлює Вас виконати дану умову.
Ніякої дискримінації ми не вбачаємо.
Додатково, звертаємо Вашу увагу на той факт, що Законом не обмежене наше право, як Замовника вимагати найбільш якісних послуг під час безпосереднього виконання умов договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Датований відгук
Номер:
30d334f8578a43699d5feac1abd57c97
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-014977-a.a3
Назва:
Датований відгук
Вимога:
Шановний замовнику, а навіщо відгук отримувати після дати виходу Вашого оголошення? Він набуде якоїсь додаткової сили? Що це за маячня? Учасник виконав договір і отримав відгук одразу. Що зміниться у тексті, якщо відгук надали не 6 грудня 2022, а 6 лютого 2022? Це додаткові складності для учасника? Щоб встиг підготуватися лише Ваш переможець? А якщо замовника було реорганізовано, або замовник окупований, як учасник має взяти новий відгук? Ви дивилися практику АМКУ? Це оскаржується у 100%випадках. Поясніть, чому відгук отриманий в 2020 році до договору за 2019 рік не підходить і має бути отриманий саме у грудні 2022? Через два-три роки після виконання договору? Ви самі часто і швидко даєте такі відгуки? Вимагаємо виключення цієї безглуздої і неправомірної вимоги, інакше ми поскаржимося на Вас у ДАСУ, не забувайте, що вони накладають штрафи на уповноважених осіб, на відміну від АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2022 15:07
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Замовник у відповідності до законодавства України має право на отримання якісних послуг та не долучення до участі в закупівлі недобросовісних учасників. Тому якщо замовника було реорганізовано, або «замовник окупований» про це надаються підтверджуючі документи і лист пояснення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
15 працівників
Номер:
13d3b620d30b4dbeb2695b19255fb480
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-014977-a.c2
Назва:
15 працівників
Вимога:
У Вас 1 пост охорони, його покриває п'ять працівників згідно КЗпП України, а ви вимагаєте 15? Що будуть робити інші десять людей, яких учасник має виділити під ваш об'єкт?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2022 15:00
Вирішення:
В Тендерній документації зазначено: «Наявність працівників у кількості не менше 15-ти осіб, що підпадають під умови ліцензійної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність». Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу, які відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, для забезпечення фізичної охорони об’єкту, з числа громадян України віком від 18 років»
Так, для посту охорони тривалість чергування може складати не більш 24 годин (цілодобове чергування). Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень (ст. 50 КЗпП), а згідно зі ст. 70 КЗпП тривалість щотижневого безперервного відпочинку має бути не меншою за 42 год. Працівники чергуються у змінах рівномірно в порядку, встановленому Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 58 КЗпП). Але крім посту охорони, ще мають бути групи швидкого реагування (стосується вище зазначеної вимоги, щодо не менше 3-ох машин).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Автомобілі
Номер:
6e13806327054f2e8b33ab51befff867
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-014977-a.c1
Назва:
Автомобілі
Вимога:
У Вас зазначено про документальне підтвердження 3 авто власних або залучених, а потім ще про 3 авто, які мають відповідати п.5 ст. 6 Закону, тобто треба подати 3 власні або орендовані авто та 3 власні, всього шість? Навіщо на 1 об'єкт стільки машин? Чи вони будуть кататися навколо Вашого об'єкту? Обґрунтуйте таку кількість транспорту для учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2022 14:58
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 4 і пункту 5 Додатку № 1 до Тендерної документації, повинно бути в наявності не менше трьох одиниць транспортних засобів, про що надаються підтверджуючі документи.
Статус вимоги:
Відхилено