• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Тролейбуси нові

Завершена

27 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2016 13:30 - 03.09.2016 00:00
Вимога
Відхилено

Провести зміни в тендерній документації

Номер: 1dfb15c7746e46daa99681c43db09e0b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-28-000108-c.a2
Назва: Провести зміни в тендерній документації
Вимога:
На данний час, виходячи з фінансово - економічного стану підприємств електротротранспорту, на перше місце виходить фінансово-економічні показники роботи електротранспорту. Враховуючи те, що пасажири знаходяться в троллейбусах невеликий проміжок часу, для них переваг однієї підвіски над другою немає. При експлуатації тролейбусів на міських маршрутах можливе використання, як залежної так і незалежної підвіски у зв"язку з відносно рівними дорогами по маршрутах руху тролейбусів. Перевага залежної підвіски над незалежною заключається в тому, що в залежній підвісці встановлені 3 регулятора положення кузова - 2 на передній осі, 1 на задньому мості, відповідно більне навантаження лягає на задній міст, на якому встановлені сдвоєнні колеса. В незалежній підвісці все з точністю навпаки, відповідно більше навантаження приходиться на передню вісь, на якому встановлено всього 2 колеса, із-за чого шини швидко зношуються, що приводить до додаткових витрат. При обслуговувані та ремонті незалежної підвіски витрат в 2 рази більше. У звязку з вищевказаним прошу внести зміни в тендерну документацію і викласти текст в наступній редакції, а саме: передня підвіска - пневматична, европейського виробника. Дані зміни вимагаємо внести для усунення дискримінаційних умов, враховуючи те, на протязі багатьох останніх років учасники з країн Єврозони не приймали участь в тендерах по тролейбусах на Україні із-за великої вартості тролейбусів. "Електрон" м. Львів зі своїм тролейбусом не конкурентно здатний по ціні (кузов виготовлений із нержавіючої сталі), виходить, що тендерні вимоги (незалежна підвіска) виписані під одного учасника - а саме ДП "АСЗ №1" ПАТ "АК "Богдан Моторс" м. Луцьк. У зв”язку з вищевказаним прошу внести зміни в тендерну документацію: передня підвіска - пневматична, европейського виробника. Також повідомляємо, якщо наші зауваження не будуть усунені в строк, то ми залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету Укр
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! КП «Одесміськелектротрансом» розглянуто ваше звернення щодо змін в ТД та інформуємо. Той факт, що КП «Одесміськелектротранс» вказало в кваліфікаційних критеріях наявність на запропонованих тролейбусах незалежної передньої підвіски, не являється дискримінацією учасників, так як вказано тільки тип підвіски, виробник та країна походження не зазначалися, що не суперечить вимогам діючого законодавства. з повагою Голова тендерного комітету О.В. Каташинський
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо змін в ДКТ

Номер: 3acca1c7856f46af9881cf04e450136f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-28-000108-c.b1
Назва: щодо змін в ДКТ
Вимога:
На наш погляд вимога "Підвіска передня – незалежна, пневматична з автоматичним регулюванням положення кузову" обмежує коло потенційних учасників конкурсних торгів. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: "Підвіска передня – пневматична з автоматичним регулюванням положення кузову" Також вимога "ширина тролейбусу 2,55 м." також на наш погляд обмежує коло потенційних учасників конкурсних торгів. Тим більше, що правилами дорожнього руху дозволена експлуатація трансмортних засобів дозволена з шириною 2,6 м. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: "ширина тролейбусу 2,6 м."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! КП «Одесміськелектротрансом» розглянуто ваше звернення щодо змін в ТД та інформуємо. Той факт, що КП «Одесміськелектротранс» вказало в кваліфікаційних критеріях наявність на запропонованих тролейбусах незалежної передньої підвіски, не являється дискримінацією учасників, так як вказано тільки тип підвіски, виробник та країна походження не зазначалися, що не суперечить вимогам діючого законодавства. Що стосується вимоги "ширина тролейбусу 2,55 м," конкурсний комітет дійшов згоди внести зміни до тендерної документації та викласти в наступній редакції: "ширина тролейбусу 2,6 м." з повагою Голова тендерного комітету О.В. Каташинський
Статус вимоги: Задоволено