• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крісла офісні та стільці

Завершена

252 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 520.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2022 14:42 - 11.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника

Номер: 7786f4c2b05d470a8c438903504b00d6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-012397-a.b1
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи вимоги ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, повідомляємо, що рішення уповноваженої особи Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, затверджене Протокольним рішенням від 19.12.2022 р № 72 (далі - Протокол), є дискримінаційним, та таким, що містить ознаки упередженого ставлення до нас, як учасника процедури закупівлі. Вищенаведене підтверджується тим, що, у відповідності до Протоколу, причиною відхилення нашої пропозиції є не виправлення виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції. Необхідно зазначити, що інформація, зазначена в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 16.12.22 р. не відповідає дійсності з наступних підстав. 1. Замовником визначено як невідповідність, та зазначено вимогу надати документи/інформацію щодо передбачених пунктом 4 розділу І тендерної документації документів, що Учасник підтверджує можливість поставки товару частинами за адресами: м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 15, м. Олександрія, вул. Шевченка, 76 Кіровоградської області, м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 17 Дніпропетровської області, в строк по 29 грудня 2022 року. При цьому, п. 4 розділу І тендерної документації не вимагається жодних підтверджень можливості поставки товару. 2. Замовником визначено як невідповідність, та зазначено вимогу надати документи/інформацію щодо передбачених пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації документів, що Учасник підтверджує, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та цей строк, у разі необхідності, може бути продовжений. При цьому, п. 4 розділу ІІІ тендерної документації не вимагається жодних підтверджень строку дійсності тендерної пропозиції, а також можливості його продовження. 3. Замовником визначено як невідповідність, та зазначено вимогу надати документи/інформацію щодо передбачених пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації документів, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю). При цьому, п. 8 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що вказана в ньому інформація надається виключно у випадку закупівлі робіт або послуг. Предметом даної закупівлі є товар, а саме крісла офісні та стільці, що в жодному разі не є роботами або послугами. Необхідно зазначити, що, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, не подання документів, подання яких не вимагалось відповідно до умов тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, тендерна пропозиція АТ "НОВИЙ СТИЛЬ" не може бути відхилена з підстав не виправлення невідповідностей, виправлення яких є неможливим з причини відсутності невідповідностей. Враховуючи все наведене вище, при відхиленні пропозиції АТ "НОВИЙ СТИЛЬ", Замовником допущено грубе порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», рішення уповноваженої особи Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, затверджене Протоколом, є дискримінаційним по відношенню до АТ "НОВИЙ СТИЛЬ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учасник закупівлі, Ваша вимога про усунення порушення UA-2022-12-06-012397-a.b1 за закупівлею UA-2022-12-06-012397-a, Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) була розглянута, про що інформуємо наступне. Відповідно до вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляєтеся та затверджується замовником і містить відомості, визначені Законом з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі-Особливостей). На виконання положень пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника здійснюється замовником самостійно, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом та виходячи з специфіки предмета закупівлі та вимог встановлених тендерною документацією. Відповідно до п.п.3.3. розділу V тендерної документації учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання приписів пункту 41 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник, відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що є підставою відхилення його тендерної пропозиції. Дякуємо.»
Статус вимоги: Не задоволено