-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з фізичної та централізованої охорони МКЗ "ПК"Мистецький"КМР
Торги не відбулися
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2022 14:21 - 11.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
13c80238a72a41fa8d0ec10acd9a5e1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-06-011542-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
28 грудня 2022 року Постійнодіюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
м, Київ, вул. Митрополита В. Липкiвського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АБК-7»
Ідентифікаційний код 44414753
Україна, 50000, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 60,
тел. +38(063) 964 48 07
Замовник: Міський комунальний заклад «Палац культури «Мистецький» Криворізької міської ради Ідентифікаційний код 24608798
50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, буд. 2
тел. .+ 380965942119;
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-06-011542-a
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Відповідно до оголошення № UA-2022-12-06-011542-a від 06.12.2022р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Міським комунальним закладом «Палац культури «Мистецький» Криворізької міської ради (далі - Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг: Послуги з фізичної та централізованої охорони МКЗ «ПК «Мистецький» КМР Код 79710000 -4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Участь у процедурі відкритих торгів взяли:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "КАМРАТ".
2. ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР"(далі - Переможець).
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" (далі - Скаржник).
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «23» грудня 2022 року (далі - Протокол), Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР".
Вважаємо, що при прийнятті рішення щодо визначення переможця порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу з огляду на наступне:
1. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі - ТД) вимагалося надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру.
Усупереч наявній вимозі у складі пропозиції Переможця зазначений документ відсутній.
На відповідну вимогу надає файл " витяг з ЄДР 221212.pdf", який сформовано за запитом у ОПЕНДАТАБОТ, проте наведений витяг не містить у собі інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого Наказом "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Міністерства юстиції України від 10 червня 2016 № 839/28969 відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов'язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. У паперовій формі надаються, зокрема, витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку виписка, витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі (крім виписки за результатом проведеної державної реєстрації) надаються за запитом про надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (додатки 1, 2) заявника шляхом звернення до уповноваженого суб'єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.
Відповідно до підпункту 11 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану" від 6 березня 2022 №209 установити, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація), надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), у тому числі шляхом безпосереднього доступу до них, проводиться/забезпечується з урахуванням таких особливостей: відомості з Єдиного державного реєстру/Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 1-2 цієї постанови переліку адміністративно- територіальних одиниць.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 41 Особливостей.
2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання листа-відгуку (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці. Зміст листа-відгука повинен підтверджувати якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
3. Так, у складі пропозиції учасника відсутній Лист-відгук від Комунального закладу «Палац Культури «Північний» про якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань за договором №46/11 ФО від 30.11.2021р., а наявний лист відгук за договором №4 від 01.04.2022р. не підтверджує відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Для усунення невідповідностей, Замовником було висунуто вимогу про усунення порушення: до 22.12.22, 12:09. На виконання вимоги Переможець надав Замовнику Довідку щодо усунення невідповідностей Учасника Вих.№56/12 від 22 грудня 2022р. та копії нових аналогічних договорів та актів надання послуг. Однак, усупереч вимозі, Переможець знов не надав листів-відгуків від Замовників за договорами.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 41 Особливостей.
3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Зазначений гарантійний лист у складі пропозиції відсутній.
4. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі - ТД) наявна наступна вимога: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку №3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена кошторисним розрахунком/калькуляцією відповідно до обсягів, визначених у технічних вимогах.». У складі пропозиції Переможця відсутній кошторисний розрахунок/калькуляція відповідно до обсягів, визначених у технічних вимогах, що не відповідає встановленій вимозі.
У зв'язку з викладеним, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" приходить до висновку, що рішення Замовника про визначення Переможця є незаконним та таким, що порушує норми чинного закупівельного законодавства.
Скаржник наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про уповноважену особу затвердженого наказом Мінекономіки України від 08.06.2021 № 40 на уповноважену особо покладено обов’язок забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7", рішення Замовника стосовно визначення переможця у зв'язку з чим пропозиція Скаржника не була розглянута, Скаржник не був визначений переможцем Процедури закупівлі, з ним не було укладено Договору про закупівлю, і як наслідок протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку.
З огляду на усе вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі послуг: Послуги з фізичної та централізованої охорони МКЗ «ПК «Мистецький» КМР Код 79710000 -4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця, викладене у Протоколі № 42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «23» грудня 2022 року.
Директор
ТОВ "АБК-7" Д.В.Неведюк .
28.12.2022р.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга .pdf.p7s 28.12.2022 10:58
- скарга .pdf 28.12.2022 10:58
- рішення від 29.12.2022 №7893.pdf 29.12.2022 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2023 №143.pdf 05.01.2023 13:45
- рішення від 04.01.2023 №143.pdf 06.01.2023 15:27
- Лист відгук ПЦН СИ 2022 (1).pdf 30.12.2022 10:10
- Лист відгук ПЦН КНУ 2022 (1).pdf 30.12.2022 10:10
- пояснення по суті скарги.pdf 30.12.2022 10:10
- Усунення невідповідностей Учасника (3).pdf 30.12.2022 10:10
- Витяг ЄДР на 28.12.22 (1).pdf 30.12.2022 10:10
- Протокол охорона.pdf 10.01.2023 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2022 12:19
Дата розгляду скарги:
04.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.12.2022 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.01.2023 15:27
Дата виконання рішення Замовником:
10.01.2023 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення Замовника про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ТАЙПАН КР» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі UA-2022-12-06-011542-а на підставі рішення Колегії від 04.01.2023 року № 143-р/пк-пз, шляхом повернення ЕСЗ всіх учасників закупівлі на початковий етап розгляду пропозицій.