• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

масло селянське жирність 72,5 %

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

1 012 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 062.50 UAH
Період оскарження: 06.12.2022 13:42 - 13.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних положень

Номер: 5cf6d483c0964360a7de2a3eb8a7b854
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-010209-a.b4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних положень
Вимога:
Вимагаємо усунути наявні дискримінаційні положення, які вказані у Додатку № 2 тендерної документації. Зміст вимоги наведено у доданих файлах. У разі не усунення порушень наше підприємство буде змушене звернутися за захистом своїх прав і інтересів до Органу оскарження у строки визначені чинним законодавством. Велике прохання у найкоротші строки розглянути зміст вимог, які вказані у Проекті Скарги
Вирішення: На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» стосовно нібито встановлення дискримінаційних вимог за тендерною документацією до предмету закупівлі повідомляємо наступне. Не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною так як, у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей» Згідно пункту 2,3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2)один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» Не можемо погодитись із позицією Скаржника щодо неможливості надання відповідних документів. Замовник як покупець повинен бути впевненим в своєму постачальнику та його кваліфікації. З огляду на вказане Замовником не сформовано обмежень для будь-якого з учасників торгів прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 017484952f244369877ec95881e795e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-010209-a.c3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 04.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.12.2022 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2023 11:51
Дата виконання рішення Замовником: 09.01.2023 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідні зміни внесено до Тендерної документації та додатків до неї
Автор: ПрАТ Хмельницька маслосирбаза, І І І +380673803994 spec_harch@msb.km.ua
Вимога
Відхилено

Повторне встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 8dc36f4e375f4376bad1965983fd1f31
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-010209-a.b2
Назва: Повторне встановлення дискримінаційних вимог
Вимога:
ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» ознайомилася із змінами від 26.12.2022 року, які внесені на виконання рішення Органу оскарження. ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» ПОПЕРЕДЖАЄ про шкідливість виключення одних дискримінаційних вимог, згідно рішення Органу оскарження, та включення до умов тендерної документації нових вимог, які є також дискримінаційні Вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до вимог законодавства та рішення Органу оскарження!!!!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» стосовно нібито встановлення дискримінаційних вимог за тендерною документацією до предмету закупівлі повідомляємо наступне. Не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною так як, у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей» Згідно пункту 2,3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2)один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» Не можемо погодитись із позицією Скаржника щодо неможливості надання відповідних документів. Замовник як покупець повинен бути впевненим в своєму постачальнику та його кваліфікації. З огляду на вказане Замовником не сформовано обмежень для будь-якого з учасників торгів прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 3dedba56b6bf4de7989833f33dd5b149
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-010209-a.c1
Назва: скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
скарга на дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.12.2022 15:34
Дата виконання рішення Замовником: 26.12.2022 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідні зміни внесено до Тендерної документації та додатків до неї
Автор: ПрАТ Хмельницька маслосирбаза, І І І +380673803994 spec_harch@msb.km.ua