• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з навчальних корпусів, гуртожитків ІФНМУ м Івано-Франківськ, кафедри фізичної реабілітації, ерготерапії з курсом фізичного виховання - навчально-реабілітаційний центр ІФНМУ в м. Яремче

Торги відмінено

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 950.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2022 10:47 - 11.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 106e10fd5d814c619cac049bebddc6f7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-004101-a.a2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення, Замовника, яке затверджене протокольним рішенням №2 від 19.12.2022 року уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Івано-Франківський національний медичний університет Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович (надалі – ФОП «Пасяка Роман Віталійович», Скаржник, суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 90510000-5— Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з навчальних корпусів, гуртожитків ІФНМУ м. Івано-Франківськ, кафедри фізичної реабілітації, ерготерапії з курсом фізичного виховання - навчально-реабілітаційний центр ІФНМУ в м. Яремче)» оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2022-12-06-004101-a) (надалі – Процедура закупівлі, тендер, торги). Цим зазначаємо, що Замовником всупереч норм законодавства України були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, у зв'язку з чим, користуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», своїми законними правами, ФОП Пасяка Роман Віталійович подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) суб’єкта оскарження та створення обставин, за яких визнає переможцем процедури закупівлі учасника пропозиція якого є наступна. Замовник відхилив Пропозиції ФОП «Пасяка Роман Віталійович» пропозиція якого становить 420 610,00 грн. та визнає переможцем закупівлі пропозицію ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" яка становить 448 500,00 гривень. ФОП «Пасяка Роман Віталійович» не погоджується з підставами відхилення, викладеними у протоколі Замовника від 19.12.2022 № 2, з огляду на наступне. Замовник у вказаному протоколі зазначає дві причини на підставі яких було відхилило нашу пропозицію а саме: 1. причина замовника Додатком 2 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження. Замовником серед іншого встановлено в технічній специфікації такі вимоги: «Наявність спеціалізованого транспорту для механізованого вивозу сміття з контейнерів з рухомою кришкою євро взірця об'ємом 1.1 куб.м. За окремими заявками Замовника – вивезення великогабаритних і ремонтних відходів, для збору яких учасник встановлює спеціальні контейнери (об’ємом від 7 до 22 м.куб в залежності від потреби) та вивозить спеціалізованим транспортом. Наявність таких контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів та спеціалізованого транспорту для їх вивезення в складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова. Для підтвердження відповідності - (надати копії свідоцтва про реєстрацію та інформацію про технічні можливості спец автомобілів). В разі залучення спеціалізованого автотранспорту -скан-копії чинного договору оренди (користування позички тощо). Договори складені з фізичною особою (ФОП) мають бути нотаріально посвідчені». За результатом аналізу документів пропозиції учасника ФОП Пасяка Р.В. встановлено, що його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасник не підтвердив документальну наявність у нього спеціалізованого транспорту для вивезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 12 від 11.12.2022р. учасник вказує на наявність у нього власних автомобілів: два сміттєвози DAF CF75, один сміттєвоз STEYR, один самоскид КАМАЗ 55102. Жоден з автомобілів не призначений для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб, як того вимагає технічна специфікація закупівлі. Крім того, відповідно до наданого учасником в складі пропозиції Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЯНВ №549327 власником автомобіля КАМА355102 реєстраційний № 06080ЕА значиться Муленко Василь Миколайович. Нотаріально посвідчений договір оренди (користування, позички) між власником даного транспортного засобу та ФОП Пасяка Р.В. відсутній. Надана учасником довіреність від 23.08.2022р. не приймається як належне підтвердження, оскільки тендерною документацією вимагалось, що в разі залучення спеціалізованого автотранспорту учасник повинен надати скан-копію чинного договору оренди (користування, позички тощо), а довіреність не є таким договором. Відповідно до 4.2 ст. 244 Цивільного кодексу України довіреність – це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. 1. Стосовно наведеного заперечуємо наступне: ФОП «Пасяка Роман Віталійович» завантажив довідку «12. Наявність МТБ» в якій підтвердив наявність в нього контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб, довідкою «10. інформацію про технічні можливості спецавтомобілів» в яких заначив про наявність в нього сміттєвозів DAF CF75 реєстраційний номер АТ9580НЕ- власний., DAF CF75 реєстраційний номер АТ6883ЕО -власний., STEYR DAIMLER 1291/280 реєстраційний номер АТ4331НС власний та КАМА З55102 реєстраційний номер 06080ЕА власний на підставі довіреності. На підтвердження вимог замовника нами подано 3 сміттєвози які будуть вивозити тверді побутові відходи, великогабаритні контейнери об’ємом 7 до 22 м.куб та самоскид який буде перевозити великогабаритні та ремонтні відходи. ФОП «Пасяка Роман Віталійович» завантажив документ «9. Техпаспорти-свідоцтва» серед яких є довіреність в якій зазначено, що Пасяка Роман Віталійович має право укладати правочини, зокрема керувати, продавати, обміняти здати в оренду). Враховуючи зазначене та те, що замовником в тендерній документації не обмежувалась форма підтвердження права користування транспортним засобом, ФОП «Пасяка Роман Віталійович» підтвердив наявність та правомірність використання автомобіля марки КАМАЗ55102 та відповідає вимогам тендерної документації, а саме: надав підтвердження у нього наявності ТЗ. Таким чином, замовник не обмежив форму підтвердження права користування транспортним засобом, а лише встановив вимогу вказати власне, орендоване тощо. Відповідно до статтей 237, 240, 244-250, 1000, 1010, 1187 ч. 2 ЦКУ не передбачають підстав, які б забороняли прямо чи опосередковано залучати рухоме майно, що є предметом довіреності до експлуатації з метою досягнення економічної вигоди. 2. причина замовника В п.2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження» міститься вимога, що учасник повинен документально підтвердити наявність у нього виробничих потужностей для сортування побутових відходів. В складі пропозиції учасником надано Гарантійний лист Вих. № 12 від 11.12.2022 в якому учасник зазначає, що «сортування побутових відходів здійснюється на території за фактичним місцем реєстрації с.Братківці вул. Івасюка 9 та місто Коломия вул. Івана Шарлая буд 23. Додатково надаєм виписку про місце реєстрації Пасяки Романа Віталійовича та Договір оренди площадки 100 м.кв де здійснюється сортування» В ході аналізу документів пропозиції та перевірки зазначеної в них інформації встановлено: виписка про місце реєстрації ГІасяки Романа Віталійовича в складі пропозиції відсутня; відповідно до п. 2.12, 2.29 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом МОЗ від 17.03.2011 N 145 «відбір вторинної сировини з побутових відходів, що зібрані у контейнери або завантажені у сміттєвози, дозволяється тільки на спеціалізованих підприємствах з сортування та переробки побутових відходів відповідно до вимог законодавства про відходи та санітарного законодавства. Спеціалізовані підприємства з оброблення (перероблення), знешкодження, захоронення та утилізації побутових відходів можна розміщувати в промислових та комунально-складських зонах населених пунктів та за їх межами за умови організації санітарно-захисної зони відповідно до вимог санітарного законодавства», а отже учасник ФОП Пасяка Р.В. не може здійснювати сортування відходів, зібраних в результаті надання послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, на території житлового будинку (домогосподарства) в якому він зареєстрований пунктом 2.1 розділу 2.Мета оренди договору оренди № 1/2 від 17.05.2022, що укладений між ТОВ «Коломиятранссервіс» (Орендодавець) та ФОП Пасяка Р.В. визначено, що «Місце в боксі для ремонту, використання контрольно-технічного пункту та площадка для паркування під охороною, що надаються Орендарю для, парковки, обслуговування, огляду, ремонту автомобілів, орендодавця та зберігання іншого майна. А отже учасник ФОГІ Пасяка Р.В. не може здійснювати сортування відходів, зібраних в результаті надання послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, на орендованій території. Таким чином пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації в частині наявності у нього документального підтвердження наявності у нього виробничих потужносте для сортування побутових відходів. 2. Стосовно наведеного заперечуємо наступне: ФОП «Пасяка Роман Віталійович» подав гарантійний лист Вих. № 12 від 11.12.2022 в якому зазначено, що зібрані роздільні (сортовані) відходи, такі як скло, пластик, папір, метал та інші не будуть вивезені для утилізації на полігон ТПВ, а будуть залучені учасником до повторного використання як вторинна сировина в підтвердження надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про місце реєстрації та договір оренди № 1/2 від 17.05.2022 року. Замовник у даній вимозі не передбачив, технічні, кількісті параметри виробничих потужностей якими повинен володіти учасник. Таким чином ФОП «Пасяка Роман Віталійович» виконав вимогу та надав підтвердження виробничих потужностей. Предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з їх подальшим заохороненням, вимога про наявність виробничих потужносте для сортування побутових відходів є дискримінаційна та не є тотожною з предметом закупівлі. Замовник в порушення норм п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилив Пропозицію ФОП «Пасяки Романа Віталійовича» неправомірно. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підстав вищенаведеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ПРОШУ: 1) прийняту дану скаргу до розгляду; 2) зобов'язати Івано-Франківський національний медичний університет усунути порушення Процедури закупівлі, зокрема, скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Пасяки Романа Віталійовича.
Дата розгляду скарги: 29.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.12.2022 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2023 10:54
Дата виконання рішення Замовником: 10.01.2023 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Івано-Франківський національний медичний університет на підтвердження Рішення №7906-р/пк-пз від 29.12.2022р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовує Протоколом №4 від 10.01.2023р. рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ПАСЯКИ РОМАНА ВІТАЛІЙОВИЧА та рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Автотранспортне підприємство - 0928" переможцем процедури закупівлі за ідентифікатором №UА-2022-12-06-004101-а за предметом закупівлі «Вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з навчальних корпусів, гуртожитків ІФНМУ м. Івано-Франківськ, кафедри фізичної реабілітації, ерготерапії з курсом фізичного виховання - навчально-реабілітаційний центр ІФНМУ в м. Яремче» (Код згідно ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» «ДК02П2015: 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»).
Автор: ФОП ПАСЯКА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Пасяка Роман Віталійович 380661045069 pasiakaeko@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Змовника

Номер: f0a659d1e968414fb8825ffef95b66f5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-06-004101-a.a1
Назва: Скарга на рішення Змовника
Скарга:
СКАРГА на рішення, Замовника, яке затверджене протокольним рішенням №2 від 19.12.2022 року уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Івано-Франківський національний медичний університет Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович (надалі – ФОП «Пасяка Роман Віталійович», Скаржник, суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 90510000-5— Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з навчальних корпусів, гуртожитків ІФНМУ м. Івано-Франківськ, кафедри фізичної реабілітації, ерготерапії з курсом фізичного виховання - навчально-реабілітаційний центр ІФНМУ в м. Яремче)» оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2022-12-06-004101-a) (надалі – Процедура закупівлі, тендер, торги). Цим зазначаємо, що Замовником всупереч норм законодавства України були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, у зв'язку з чим, користуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», своїми законними правами, ФОП Пасяка Роман Віталійович подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) суб’єкта оскарження та створення обставин, за яких визнає переможцем процедури закупівлі учасника пропозиція якого є наступна. Замовник відхилив Пропозиції ФОП «Пасяка Роман Віталійович» пропозиція якого становить 420 610,00 грн. та визнає переможцем закупівлі пропозицію ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" яка становить 448 500,00 гривень. ФОП «Пасяка Роман Віталійович» не погоджується з підставами відхилення, викладеними у протоколі Замовника від 19.12.2022 № 2, з огляду на наступне. Замовник у вказаному протоколі зазначає дві причини на підставі яких було відхилило нашу пропозицію а саме: 1. причина замовника Додатком 2 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження. Замовником серед іншого встановлено в технічній специфікації такі вимоги: «Наявність спеціалізованого транспорту для механізованого вивозу сміття з контейнерів з рухомою кришкою євро взірця об'ємом 1.1 куб.м. За окремими заявками Замовника – вивезення великогабаритних і ремонтних відходів, для збору яких учасник встановлює спеціальні контейнери (об’ємом від 7 до 22 м.куб в залежності від потреби) та вивозить спеціалізованим транспортом. Наявність таких контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів та спеціалізованого транспорту для їх вивезення в складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова. Для підтвердження відповідності - (надати копії свідоцтва про реєстрацію та інформацію про технічні можливості спец автомобілів). В разі залучення спеціалізованого автотранспорту -скан-копії чинного договору оренди (користування позички тощо). Договори складені з фізичною особою (ФОП) мають бути нотаріально посвідчені». За результатом аналізу документів пропозиції учасника ФОП Пасяка Р.В. встановлено, що його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасник не підтвердив документальну наявність у нього спеціалізованого транспорту для вивезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 12 від 11.12.2022р. учасник вказує на наявність у нього власних автомобілів: два сміттєвози DAF CF75, один сміттєвоз STEYR, один самоскид КАМАЗ 55102. Жоден з автомобілів не призначений для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб, як того вимагає технічна специфікація закупівлі. Крім того, відповідно до наданого учасником в складі пропозиції Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЯНВ №549327 власником автомобіля КАМА355102 реєстраційний № 06080ЕА значиться Муленко Василь Миколайович. Нотаріально посвідчений договір оренди (користування, позички) між власником даного транспортного засобу та ФОП Пасяка Р.В. відсутній. Надана учасником довіреність від 23.08.2022р. не приймається як належне підтвердження, оскільки тендерною документацією вимагалось, що в разі залучення спеціалізованого автотранспорту учасник повинен надати скан-копію чинного договору оренди (користування, позички тощо), а довіреність не є таким договором. Відповідно до 4.2 ст. 244 Цивільного кодексу України довіреність – це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. 1. Стосовно наведеного заперечуємо наступне: ФОП «Пасяка Роман Віталійович» завантажив довідку «12. Наявність МТБ» в якій підтвердив наявність в нього контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб, довідкою «10. інформацію про технічні можливості спецавтомобілів» в яких заначив про наявність в нього сміттєвозів DAF CF75 реєстраційний номер АТ9580НЕ- власний., DAF CF75 реєстраційний номер АТ6883ЕО -власний., STEYR DAIMLER 1291/280 реєстраційний номер АТ4331НС власний та КАМА З55102 реєстраційний номер 06080ЕА власний на підставі довіреності. На підтвердження вимог замовника нами подано 3 сміттєвози які будуть вивозити тверді побутові відходи, великогабаритні контейнери об’ємом 7 до 22 м.куб та самоскид який буде перевозити великогабаритні та ремонтні відходи. ФОП «Пасяка Роман Віталійович» завантажив документ «9. Техпаспорти-свідоцтва» серед яких є довіреність в якій зазначено, що Пасяка Роман Віталійович має право укладати правочини, зокрема керувати, продавати, обміняти здати в оренду). Враховуючи зазначене та те, що замовником в тендерній документації не обмежувалась форма підтвердження права користування транспортним засобом, ФОП «Пасяка Роман Віталійович» підтвердив наявність та правомірність використання автомобіля марки КАМАЗ55102 та відповідає вимогам тендерної документації, а саме: надав підтвердження у нього наявності ТЗ. Таким чином, замовник не обмежив форму підтвердження права користування транспортним засобом, а лише встановив вимогу вказати власне, орендоване тощо. Відповідно до статтей 237, 240, 244-250, 1000, 1010, 1187 ч. 2 ЦКУ не передбачають підстав, які б забороняли прямо чи опосередковано залучати рухоме майно, що є предметом довіреності до експлуатації з метою досягнення економічної вигоди. 2. причина замовника В п.2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження» міститься вимога, що учасник повинен документально підтвердити наявність у нього виробничих потужностей для сортування побутових відходів. В складі пропозиції учасником надано Гарантійний лист Вих. № 12 від 11.12.2022 в якому учасник зазначає, що «сортування побутових відходів здійснюється на території за фактичним місцем реєстрації с.Братківці вул. Івасюка 9 та місто Коломия вул. Івана Шарлая буд 23. Додатково надаєм виписку про місце реєстрації Пасяки Романа Віталійовича та Договір оренди площадки 100 м.кв де здійснюється сортування» В ході аналізу документів пропозиції та перевірки зазначеної в них інформації встановлено: виписка про місце реєстрації ГІасяки Романа Віталійовича в складі пропозиції відсутня; відповідно до п. 2.12, 2.29 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом МОЗ від 17.03.2011 N 145 «відбір вторинної сировини з побутових відходів, що зібрані у контейнери або завантажені у сміттєвози, дозволяється тільки на спеціалізованих підприємствах з сортування та переробки побутових відходів відповідно до вимог законодавства про відходи та санітарного законодавства. Спеціалізовані підприємства з оброблення (перероблення), знешкодження, захоронення та утилізації побутових відходів можна розміщувати в промислових та комунально-складських зонах населених пунктів та за їх межами за умови організації санітарно-захисної зони відповідно до вимог санітарного законодавства», а отже учасник ФОП Пасяка Р.В. не може здійснювати сортування відходів, зібраних в результаті надання послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, на території житлового будинку (домогосподарства) в якому він зареєстрований пунктом 2.1 розділу 2.Мета оренди договору оренди № 1/2 від 17.05.2022, що укладений між ТОВ «Коломиятранссервіс» (Орендодавець) та ФОП Пасяка Р.В. визначено, що «Місце в боксі для ремонту, використання контрольно-технічного пункту та площадка для паркування під охороною, що надаються Орендарю для, парковки, обслуговування, огляду, ремонту автомобілів, орендодавця та зберігання іншого майна. А отже учасник ФОГІ Пасяка Р.В. не може здійснювати сортування відходів, зібраних в результаті надання послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, на орендованій території. Таким чином пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації в частині наявності у нього документального підтвердження наявності у нього виробничих потужносте для сортування побутових відходів. 2. Стосовно наведеного заперечуємо наступне: ФОП «Пасяка Роман Віталійович» подав гарантійний лист Вих. № 12 від 11.12.2022 в якому зазначено, що зібрані роздільні (сортовані) відходи, такі як скло, пластик, папір, метал та інші не будуть вивезені для утилізації на полігон ТПВ, а будуть залучені учасником до повторного використання як вторинна сировина в підтвердження надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про місце реєстрації та договір оренди № 1/2 від 17.05.2022 року. Замовник у даній вимозі не передбачив, технічні, кількісті параметри виробничих потужностей якими повинен володіти учасник. Таким чином ФОП «Пасяка Роман Віталійович» виконав вимогу та надав підтвердження виробничих потужностей. Предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових відходів, негабаритного та ремонтного сміття з їх подальшим заохороненням, вимога про наявність виробничих потужносте для сортування побутових відходів є дискримінаційна та не є тотожною з предметом закупівлі. Замовник в порушення норм п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилив Пропозицію ФОП «Пасяки Романа Віталійовича» неправомірно. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підстав вищенаведеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ПРОШУ: 1) прийняту дану скаргу до розгляду; 2) зобов'язати Івано-Франківський національний медичний університет усунути порушення Процедури закупівлі, зокрема, скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Пасяки Романа Віталійовича.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.12.2022 00:01
Автор: ФОП ПАСЯКА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Пасяка Роман Віталійович 380661045069 pasiakaeko@gmail.com