• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру

Торги відмінено

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2022 20:02 - 30.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕ НОВО" та вибір переможцем ТОВ "Гігаклауд"

Номер: 53cfeabb22e74f168ff8c63f6c4f2e53
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-017652-a.c5
Назва: Скарга на відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕ НОВО" та вибір переможцем ТОВ "Гігаклауд"
Скарга:
Скарга та додатки до неї наведено у вкладених документах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2023 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2023 13:48
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2023 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення (25.01.2023 року № 842-р/пк-пз) Колегії скасовується рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕ НОВО» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД» переможцем процедури закупівлі — «Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-05-017652-a
Автор: ТОВ "ДЕ НОВО", Олена Васіна +380505379907, +380442009339 elena.vasina@de-novo.biz http://www.de-novo.biz/
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника

Номер: ba24658a55b94c478289587d47824abc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-017652-a.b4
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Скарга:
Додається окремими файлами
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2022 12:49
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2022 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням від 27.12.2022 року внесені зміни до Тендерної документації процедури закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (код за ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних
Автор: ТОВ "ДЕ НОВО", Олена Васіна +380505379907, +380442009339 elena.vasina@de-novo.biz http://www.de-novo.biz/
Вимога
Відхилено

400 км

Номер: 2038bcc5aedb48fcb0bb3eed0fc31e1b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-017652-a.c3
Назва: 400 км
Вимога:
В п.1.3. Додатку 2 ТД Замовник вимагає, щоб відстань між основним ЦОД та резервним ЦОД Виконавця становила не менше 400 км. З огляду на те, що відсутні нормативні документи, які б обґрунтовували вимогу відстані між ЦОД "не менше 400 км", в ТД Замовника відсутнє обґрунтування вимоги відстані між ЦОД "не менше 400 км", а також, враховуючи, що під час воєнного стану, який діє в усіх областях України, неможливо гарантувати, що відстань між ЦОД "не менше 400 км" убезпечить Замовника від одночастної втрати даних в кожному з ЦОД, що знаходяться в Україні (навіть в західних областях, які не мають спільних кордонів з Білоруссю та ПМР), просимо надати обґрунтування вимоги, зазначеної п.1.3. Додатку 2.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Відповідно до ст. 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу чи порядку надання послуг. Технічні специфікації оформлені згідно переліку експлуатаційних та функціональних вимог. При цьому, Замовника не обмежено у встановлені критеріїв, які регламентують достатню кількість технічних вимог. Вимога щодо відстані між основним ЦОД та резервним ЦОД Виконавця не менше 400 км встановлена, щоб забезпечити максимальну безпеку усіх інформаційних систем Замовника, включаючи ті системи, що містять критичну для Замовника інформацію з точки зору конфіденційності, достовірності та постійної доступності, а також необхідності зменшення ризиків втрати даних в умовах воєнного стан
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга №0912-УКЦ-1 на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: eb47b03c0771444ea024ac27149e94e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-017652-a.a2
Назва: Скарга №0912-УКЦ-1 на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Детальний опис додаємо.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 13:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2022 14:28
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2022 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням від 27.12.2022 року внесені зміни до Тендерної документації процедури закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (код за ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних
Автор: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Дарія Кривенко +380445947594 info@ucloud.ua http://ucloud.ua/
Вимога
Відхилено

мережевий порт 10 Гбіт/с - 2 шт.

Номер: c59d8cc0b46c4e2e803cb49384136beb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-017652-a.c1
Назва: мережевий порт 10 Гбіт/с - 2 шт.
Вимога:
В п.3.3 додатку 2 ТД зазначена вимога «Виконавець для підключення до Хмари надає Замовнику 2 мережевих порти з пропускною здатністю не менше ніж 10 Гбіт/с кожний та можливістю налаштування їх агрегації та/або резервування.», в той же час така послуга відсутня в таблиці з переліком хмарних ресурсів (таблиця 2 п.8.5 додатку 2 ТД). Якщо така послуга буде споживатись Замовником, то вимагаємо додати її в таблицю 2 п.8.5.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Щодо вашої вимоги додати в таблицю 2 п.8.5 додатку 2 Тендерної документації предмета закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (далі - Тендерна документація) послугу, що зазначена в п. 3.3 додатку 2 Тендерної документації (виконавець для підключення до Хмари надає Замовнику 2 мережевих порти з пропускною здатністю не менше ніж 10 Гбіт/с кожний та можливістю налаштування їх агрегації та/або резервування ) повідомляємо наступне. На даний час в Антимонопольному комітеті перебуває скарга стосовного даного питання. Після розгляду вказаної скарги та прийняття рішення в Уповноваженому органі щодо даного питання, замовником будуть враховані зазначені дані вимоги.
Статус вимоги: Відхилено