• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2022 16:22 - 14.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможцем

Номер: 7880e423be984710af56eba4e87f3996
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-015097-a.a3
Назва: щодо визначення переможцем
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Ясінянською селищною радою, було проведено відкриті торги з особливостями, ID UA-2022-12-05-015097-a, на «код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області». Відповідно протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 10 учасників: 1. ТзОВ «Західземлепроект плюс»; 2. ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ»; 3. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»; 4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Закарпатський інститут землеустрою»; 5. ТОВ «Земельно-правові відносини»; 6. ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР»; 7. ТзОВ «ГТЗ-Сервіс»; 8. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛЕНД»; 9. ПП «КАЙЛАС-К»; 10. ФОП «БУРАК АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ». Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ТзОВ «Західземлепроект плюс». Відповідно Протокольного рішення (протокола) уповноваженої особи Ясінянської селищної ради від 25.01.2023р. учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс» (остаточна пропозиція 237 000,00 грн) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТзОВ «Західземлепроект плюс», зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «Учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи про наявність власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, суборенди, позички, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору». Учасник, ТзОВ «Західземлепроект плюс», для підтвердження відповідності даній вимозі у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за Вих. № 16-12 від 12 грудня 2022 року, в якій в п. 11 зазначено програмний комплекс Digitals НПП «Геосистема» 2019, та ЛІЗЕНЦІЇ на право легального використання програмного забезпечення «Delta/Digitals 5.0 (ХЕ)» від 06.06.2019р, 13.01.2019р, 14.1.2019р. Зазначені ліцензії мають термін дії протягом 12 місяців, а, отже, станом на момент складання довідки, а саме 12 грудня 2022 року є недійсними. Таким чином, надана учасником, ТзОВ «Західземлепроект плюс», інформація є недостовірною. Відповідно до п.3.2 Розділу V тендерної документації «у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим ч. 1 ст. 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 2) Відповідно до п. 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації). Учасник, ТзОВ «Західземлепроект плюс», у складі своєї пропозиції надав листи-згоди не в повному обсязі, тобто не на всіх осіб, персональні дані яких розкрито в пропозиції, а саме відсутні листи-згоди від Хованеця Олега-Івана Андрійовича, Кукуя Сергія Володимировича, Аугуста Мирона Івановича, Солдатихіна Віктора Івановича. Таким чином, тендерна пропозиція учасника, ТзОВ «Західземлепроект плюс», не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником вже розміщував в електронній системі закупівель повідомлення про виправлення помилок щодо учасника, ТзОВ «Західземлепроект плюс», 05 січня 2023 року. Тому відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника: 1) Відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «Західземлепроект плюс» на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Ліцензія немає терміну дії, в примітці до ліцензії зазначено що від моменту купівлі програмного забезпечення організація користувач має право потягом 12 місяців на отримання консультацій та технічної підтримки, а також оновлення через мережу інтернет. Немає жодного обмеження в виді терміну користування придбаним програмним забезпеченням. 2.Відповідно до додатку 7 до тендерної документації «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних», примітка «прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника» , вказано саме працівника Учасника, тобто тих кого вказано в довідці « про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посад». Учасник не зобов’язаний додатково одержувати окрему згоду на окремі випадки поширення персональних даних (у тому числі тих що містяться в трудовій книжці, документах про освіту, та інших документах працівника.)
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 604e9502cdbd48e1aafa6e79a85e7603
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-015097-a.a2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА Щодо відхилення тендерної пропозиції Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a, Ясінянською селищною радою (далі-Замовник), проведено відкриті торги на закупівлю послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області. За результатами аукціону, який відбувся 19.12.2022 року, пропозиція ТзОВ «Західземлепроект Плюс» з ціною 237 000,00 грн, була визнана найбільш економічно вигідною. Електронною системою закупівель ціну ТзОВ «Західземлепроект Плюс» автоматично було визначено аномально низькою. Кінцевий строк подання обґрунтування : 21.12.2022 р 00:00:00 19.12.2022 року ТзОВ «Західземлепроект Плюс», було надано обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції для обґрунтування аномально низької ціни. (файл «про аномально низьку ціну.pdf). 21.12.2022 Скаржник подав скаргу на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції щодо обґрунтування аномально низької ціни. 02.01.2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель надала рішення, щодо Задовлення скарги Скаржника. Електронною системою закупівель ціну ТзОВ «Західземлепроект Плюс» автоматично було визначено аномально низькою. Кінцевий строк подання обґрунтування : 04.01.2023 р 00:00:00. 04.01.2023 року Замовник висунув вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Скаржник 04.01.2023 року виправив висунуті невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (файли «аналогічні договори 1.pdf», «повноваження щодо підпису 1. рdf», «Лист від замовника.pdf»). 05.01.2023 року Протоколом уповноваженої особи Ясінянської селищної ради вирішено відхилити тендерну пропозицію Скаржника з підстав не виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані ним у скаладі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Завдання з розроблення з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області, а саме пункт 8. Додаткові умови «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області вважаються наданими з моменту затвердження такої документації рішенням сесії селищної ради, у зв’язку з чим учасник у складі пропозиції надає рішення органу місцевого самоврядування, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах територіальної громади, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Виконавець послуг також забезпечує внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру, результатом чого є отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру.» Замовник вказує, що має бути рішення органу місцевого самоврядування яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах територіальної громади, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а не територіальної громади в цілому. Скаржник надав відповідні рішення про затвердження нормативних грошових оцінок земельних ділянок. Відповідно до «Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» від 03.11.2021 року №1147 нормативно грошова оцінка земельних ділянок визначається за встановленою формулою Цн = Пд х Нрд х Км1 х Км2 х Км3 х Км4 х Кцп х Кмц х Кні, згідно з чим обрахунок здійснюється одинаково, не залежно від об’ємів (частина населеного пункту в межах територіальної громади, населений пункт в межах територіальної громади чи територіальна громад в цілому) Відповідно до пункту 10 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2021 року № 1147, коефіцієнт, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4) визначається для кожного оціночного району за результатами геоінформаційного моделювання за критеріями економічної цінності. Значення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4), для оціночного району розраховувався як відношення площі відповідного фактору до площі району з врахування ваги відповідного фактору (неоднорідність функціонально-планувальних якостей території; доступність до центру населеного пункту, місць концентрації трудової діяльності, центрів громадського обслуговування, масового відпочинку; рівень інженерного забезпечення та благоустрою території (наявність і можливість підключення об’єктів нерухомості до мереж водо-, електро-, газо-, теплопостачання та водовідведення); рівень розвитку сфери обслуговування населення (доступність основних закладів соціальної інфраструктури (школи, дитячі дошкільні заклади, заклади охорони здоров’я, інші об’єкти соціальної інфраструктури); екологічна якість території (рівень забруднення повітря, ґрунтів, акустичне та електромагнітне забруднення, площа санітарно-захисних зон, а також площа зелених насаджень загального користування, водних акваторій і місць відпочинку); складність фізико-географічних та геоморфологічних умов (наявність ярів, крутосхилів, підтоплення тощо); привабливість середовища (різноманітність місць докладання праці, наявність історико-культурних та природних пам’яток тощо). Вся територія, що перебуває в межах юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади, поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні якості та обмежені природними (морське узбережжя, річки, канали, струмки, балки, рівчаки тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні, шляхові споруди, лісосмуги, канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо), адміністративними (межі територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад) та іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів населених пунктів (за наявності). Відповідно до вищенаведеного вся територія, що перебуває в межах юрисдикції Ясінянської селищної ради поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні якості та обмежені природними, антропогенними, адміністративними та іншими межами та рубежами, а також враховучи чисельність населення Ясінянської селищної ради, що становить 18,78 тис. осіб, коефіцієнт, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4) буде визначатися для кожного оціночного району за результатами геоінформаційного моделювання за критеріями економічної цінності. Отже, надані Скаржиком аналогічні договори відповідають та обраховуються за тим самим принципом та не суперечать Закону. Отже, Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТзОВ «Західземлепроект Плюс», оскільки Скаржником були надані всі документи необхідні згідно вимог Замовника. Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо: 1. Прийняти скаргу ТзОВ «Західземлепроект Плюс» до розгляду 2. Зобов’зати Замовника скасувати своє рішення про відхилення ТзОВ «Західземлепроект Плюс» ЄДРПОУ 41027977, зазначене у протоколі уповноваженої особи Ясінянської селищної ради від 05.01.2023 р. щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області». Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a 3. Зобов’язати Замовника визнати ТзОВ «Західземлепроект Плюс» переможцем тендеру на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a З повагою Директор Ірза І.Я.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.01.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.01.2023 10:14
Дата виконання рішення Замовником: 23.01.2023 08:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник відмінив рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» на підставі РІШЕННЯ №511-р/пк-пз від 16.01.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ТзОВ "Західземлепроект плюс", Ірза Іван 380663567212 galu4zem@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника щодо переможця ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a

Номер: 6bc15156a7324bc7b348b3cbae2957aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-015097-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника щодо переможця ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a
Скарга:
ТзОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» 79041, м. Львів, вул. Героїв УПА, 73 Вих.№ ___ Від «___ » ________ 2022 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адмністративна колегія з Розгляду скарг про порушення законодавства у Сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Субєкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект Плюс» Код за ЄДРПОУ : 41027977 Місцезнаходження скаржника : 79041, м. Львів, Вул. Героїв УПА, 73 Телефон: +38(098) 063 73 69 e-mail: galu4zem@ukr.net Замовник: Ясінянська селищна рада Код за ЄДРПОУ : 04351452 Місцезнаходження замовника : 90630, Україна , Закарпатська обл., ЯСІНЯ, вул. Борканюка, 7 Телефон: (03132) 42-013 e-mail: info@yasinya-gromada.gov.ua Інформація про закупівлю: Процедура - Відкриті торги Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a СКАРГА Про порушення законодавства у сфері державних закупівель Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a, Ясінянською селищною радою (далі-Замовник), проведено відкриті торги на закупівлю послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області. За результатами аукціону, який відбувся 19.12.2022 року, пропозиція ТзОВ «Західземлепроект Плюс» з ціною 237 000,00 грн, була визнана найбільш економічно вигідною. Електронною системою закупівель ціну ТзОВ «Західземлепроект Плюс» автоматично було визначено аномально низькою. Кінцевий строк подання обґрунтування : 21.12.2022 р 00:00:00 19.12.2022 року ТзОВ «Західземлепроект Плюс», було надано обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції для обґрунтування аномально низької ціни. (файл «про аномально низьку ціну.pdf). Скаржник підтверджує, що в нашого підприємства відсутня заборгованість перед бюджетами всіх рівнів, чи іншими установами і організаціями, відсутність заборгованості по заробітній платі працівників, що дає можливість стверджувати фінансову спроможність надати послуги у встановлені строки. Ціна нашої тенедерної пропозиції враховує відповідний відсоток рентабельності нашого Товариства, тобто не є демпінгованою, Товариство має всю необхідну матеріально-технічну базу, достатню кількість кваліфікованих працівників та великий досвід щодо надання послуг по виконанню технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель територіальних громад, тому має змогу надати послуги з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області у встановленні тендерною пропозицією строки. 21.12.2022 року Замовником було опубліковано протокол уповноваженої особи Ясінянської селищної ради від 21.12.2022 про відхилення ТзОВ «Західземлепроект Плюс», з якого вбачається, що підставою відхилення є надання неналежного обґрунтування вказаної ціни або вартості ТзОВ «Західземлепроект Плюс». Дане рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та прав і законних інтересів Скаржник, внаслідок чого підлягає скасуванню. Незаконність відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Західземлепроект Плюс» з підстави не надання належного обґрунтування аномально низької ціни Обґрунтування відхилення ТП Скаржика, Замовник стверджує, що Скаржник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни його тендерної пропозиції Відповідно до ч.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «14. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надасть належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного цим пунктом. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.» Таким чином, Законодавством не встановленно окреми вимог до форми, способу чи документів, якими має бути обгрунтована аномально низка ціна. Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтування аномально низької ціни надається в довільній формі. При цьому, відповідно до розділу V. Оцінка тендерної пропозиції частини 2. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції «2.1. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. 2.2. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надасть належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного цим пунктом. 2.3. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Таким чином,Замовником у ТД процитовано положення ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо надання обґрунтування аномально низької ціни у довільній формі та не встановленно окремих вимог до порядку обґрунтування аномально низької ціни. Надані Скаржником документи у тендерній пропозиції підтверджують можливість Скаржника запропонувати ціну виконати ці послуги. Тобто Скаржником у повній мірі виконані вимоги Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі» Отже, Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТзОВ «Західземлепроект Плюс», оскільки Скаржником були надані всі документи необхідні згідно вимог Замовника. Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо: 1. Прийняти скаргу ТзОВ «Західземлепроект Плюс» до розгляду 2. Зобов’зати Замовника скасувати своє рішення про відхилення ТзОВ «Західземлепроект Плюс» ЄДРПОУ 41027977, зазначене у протоколі уповноваженої особи Ясінянської селищної ради від 21.12.2022 р. щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області». Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a 3. Зобов’язати Замовника визнати ТзОВ «Західземлепроект Плюс» переможцем тендеру на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Ясінянської територіальної громади Рахівського району Закарпатської області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-12-05-015097-a З повагою Директор Ірза І.Я.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.12.2022 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 15:57
Дата виконання рішення Замовником: 02.01.2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник відмінив рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» РІШЕННЯ №7899-р/пк-пз від 29.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ТзОВ "Західземлепроект плюс", Ірза Іван 380663567212 galu4zem@ukr.net