• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга по охороні приміщення для зберігання речовин суворого обліку та спостереження за сигналізацією термінового виклику груп реагування

Завершена

7 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 12:56 - 19.01.2018 14:00
Вимога
Відхилено

Вимога про наявність договору з УПО.

Номер: 2f085bc0f1494378a76509ccb2b211c2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-001486-c.b3
Назва: Вимога про наявність договору з УПО.
Вимога:
В Оголошенні Вами вимагається документальне підтвердження наявності транспорту мобільного(швидкого) реагування (не менше восьми одиниць) зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. В той самий час наявна вимога про надання копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з Поліцією охорони). В той самий час Вами вимагається надання копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з Поліцією охорони). Поясніть, будь-ласка, навіщо учасник повинен мати договір з Управлінням поліції охорони про реагування, якщо учасники мають свої власні мобільні групи реагування для забезпечення обслуговування і реагування на тривожні виклики мобільними групами. Тим паче, що у вас в Тендерній документації прописані вимоги про наявність в Учасника власних груп швидкого реагування. Для чого учаснику мати ще й договір з Управлінням поліції, яка в цьому необхідність? Відповідно до ч. 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати такий договір з Управлінням поліції охорони. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має такий договір з Управлінням поліції охорони.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року відносно вимоги про наявність договору з УПО, надаємо Вам роз’яснення щодо питань порушених Вами у зверненні. Згідно абзацу 4 ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Тобто в контексті вищенаведеного Закону України «Про охоронну діяльність», управління поліції охорони відносить до суб’єктів охоронної діяльності. Згідно ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства. Положення вищенаведеної ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» мають імперативний характер та зокрема передбачають, що надання юридичним та фізичним особам послуг з охорони власності та громадян підрозділами поліції охорони можливе виключно за наявності договору укладеного із відповідним суб’єктом права у письмовій формі. Згідно підпункту 19 ч.1 ст. Закону України «Про Національну поліцію», поліція відповідно до покладених на неї завдань: здійснює на договірних засадах охорону фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)

Номер: 91252f87919e4edba4f60ecd46e4c72c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-001486-c.b2
Назва: Вимога про копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)
Вимога:
Вами вимагається копія сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування), який видає УФПБ. Відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Оскільки відповідно до законодавства оцінка відповідності послуг не є обов’язковою, а єдиним документом який надає дозвіл на провадження господарської діяльності в сфері охорони є ліцензія, то вимагаємо виключити вимогу із документації про надання копії сертифіката зареєстрованого у реєстрі оцінки якості послуг з охорони УФПБ. Зауважуємо, що УФПБ є громадською організацієюя, яка об’єднує українські компанії, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг і не є законодавчо визначеним органом сертифікації або визнаною незалежною організацією у розумінні ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а отже, не має повноважень щодо оцінки якості послуг. Таким чином, сертифікат оцінки якості послуг УФПБ не є документом, який підтверджує якість та не несе за собою жодної юридичної сили, а отже, не є обов'язковим для охоронних компаній. Встановивши дану вимогу Замовник порушує основоположні принципи публічних закупівель та свідомо обмужує коло учасників на торгах. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання копії сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року щодо вимоги про копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування) повідомляємо про те, що згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 06.11.2017 року, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Згідно ч. 2 ст. 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів або розповсюджувачів, - імпортерами або розповсюджувачами. Як виняток з положень частини першої цієї статті, частини першої статті 28 і частин першої та третьої статті 30 цього Закону, у випадках та за умов, визначених технічним регламентом щодо прогулянкових суден і квадроциклів, інші, ніж суб’єкти господарювання чи органи з оцінки відповідності, особи також повинні застосовувати процедури оцінки відповідності вимогам зазначеного технічного регламенту, складати декларацію про відповідність та наносити знак відповідності технічним регламентам. Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності. З огляду на вищенаведене, у нас відсутні правові підстави для задоволення Вашого звернення та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України

Номер: 84f8b9829f804a369b970eb93282e6f5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-001486-c.b1
Назва: Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України
Вимога:
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, яка вимагається Вами в тендерній документації, - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. Відповідно до чт. 1 Закону України "Про телекомунікації" телекомунікаційна послуга (послуга) - продукт діяльності оператора та/або провайдера телекомунікацій, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій. Виходячи з вищенаведеного, суб'єктами господарювання, які зобов'язані отримувати ліцензії на користування радіочастотним ресурсом є оператори або провайдери, аж ніяк не охоронне підприємство, яке в своїй діяльності використовує рації, а дозволи на рації отримуються відповідно до п. 3 ч.2 ст. "Про радіочастотний ресурс України" Тому вимагаємо, виключити вимогу, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, повідомляємо про те, що згідно Закону України "Про охоронну діяльність", ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно п.1 Загальних положень Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Згідно п.12 Організаційних вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 12. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів; 2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності); 3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої); 4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності. Таким чином, чинним законодавством України чітко визначено організаційні, кадрові та технологічні вимоги до суб’єктів господарювання які провадять охоронну діяльність. Згідно ст. 2 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» метою цього Закону є створення правових засад для ефективного та раціонального використання радіочастотного ресурсу України для забезпечення економічного, соціального, інформаційного та культурного розвитку, державної безпеки, обороноздатності, виконання міжнародних зобов'язань. Згідно п.2 ст. 6 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» користувачі радіочастотного ресурсу України зобов'язані: 1) дотримуватися стандартів, норм і правил використання радіочастотного ресурсу України; 2) дотримуватися умов, визначених у ліцензіях на користування радіочастотним ресурсом України та в дозволах на експлуатацію; 3) повідомляти національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, або Генеральний штаб Збройних Сил України для загальних і спеціальних користувачів відповідно про припинення користування радіочастотним ресурсом України; 4) надавати уповноваженим національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, посадовим особам або представникам Генерального штабу Збройних Сил України для загальних і спеціальних користувачів відповідно інформацію щодо тактико-технічних характеристик, застосування, розміщення радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також пред'являти за їхньою вимогою відповідні ліцензії, дозволи, сертифікати, свідоцтва та інші документи, які відносяться до питань користування радіочастотним ресурсом України; 5) вносити платежі та збори, передбачені законом, а також у встановленому національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, порядку плату за радіочастотний моніторинг у смугах радіочастот загального користування. Згідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 06.11.2017 року, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 06.11.2017 року, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено