• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби (НК 024:2019: 52517 - Патологічний пріонний білок (PrPSc), антитіла, IVD)

Згідно наявної потреби у закупівлі на 2022 рік. Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету за рахунок загального фонду. Місцезнаходження замовника - Україна, 33010, Рівненська область, м. Рівне, вул. Макарова,12. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення.

Завершена

7 749 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 745.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2022 15:20 - 10.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги технічного завдання

Номер: b56d0b0f970244ddb207f72c1c66a875
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-012891-a.a2
Назва: дискримінаційні вимоги технічного завдання
Вимога:
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Можливість більше ніж двох учасників запропонувати один і той же товар не говорить про наявність конкуренції і не спростовує дискримінаційності вимог технічного завдання прописаного під одного виробника. Додаткам 1, 1.1, 1.2, 1.3 відповідає товар лише одного виробника AJ ROBOSCREEN GmbH., відповідно вони є дискримінаційними у контексті законодавства про публічні закупівлі. Також встановлення даних дикримінаційних вимог повністю кореспондується з наведеним вами визначенням дискримінаційності Європейського суду з прав людини, адже такі вимоги не мають "об'єктивного і розумного виправдання», не переслідують «законної мети» та відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Адже для "підвищення експортного потенціалу вітчизняних виробників яловичини" і діагностування ГЕ ВРХ є придатними усі 6 тест-систем визначені Програмою визначення статусу України як країни з контрольованим ризиком щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби(з яких 3 виробника Prionics зняті з виробництва), проте ви як Замовник сформували технічне завдання таким чином, щоб взяти у ньому участь міг лише представник одного виробника AJ ROBOSCREEN GmbH, що не має жодного обєктивного і розумного виправдання, так як дана тест система і принцип за яким вона працює не має кращих результатів у порівнянні з іншими, що підтверджується численними науковими дослідженнями і висновками, в т. ч. Контрольною референтною лабораторією у науковому висновку щодо аналітичної чутливості схвалених експрес-тестів для діагностування ГЕ (SCIENTIFIC OPINION on Analytical sensitivity of approved TSE rapid tests ), не є швидшою чи простішою у використанні. З твердження, що «переважна більшість з рекомендованих експертами тестів працюють за принципом застосування 2-х різних моноклональних антитіл та Протеїнази К» не висновується, що вони є «більш ефективними», що знову ж таки підтверджує зазначений вище висновок Контрольної референтної лабораторії. Щодо вивчення вами інших закупівель з даним предметом і наявності 3 учасників, з вашої сторони слушним було би також зауважити, що технічні завдання цих закупівель відрізняються, і не всі з них ставлять настільки деталізовані вимоги як дана, у зв’язку з чим у даних закупівлях могли пропонуватися товари інших виробників, таких як Bio-Rad та IDEXX, що виключено у даній закупівлі, у зв’язку з дискримінаційними її вимогами, яким відповідає лише BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH). Додатково повідомляємо, що Замовники не повинні встановлювати вимог, які обмежують конкуренцію і лобіюють інтереси представника одного виробника, а скарги учасників щодо цього видавати за «тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель». У зв’язку з цим вимагаємо видалити усі дискримінаційні вимоги технічного завдання тендерної документації, які характеризують конкретний продукт BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно формує технічне завдання до кожного окремого предмету закупівлі у відповідності до конкретних потреб з урахуванням різних аспектів лабораторної діяльності. Кожна вимога технічного завдання розроблена кваліфікованими фахівцями, має своє значення та підкріплена нормативною базою. Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби уповноважена на проведення дослідження губчастоподібної енцефалопатії відповідно до наказу №54 від 27 січня 2022 року Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, яким внесено зміни у додаток наказу Держпродспоживслужби від 21 березня 2019 року «Про відповідність акредитованої лабораторії критеріям уповноваження» та оприлюднено рішення на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби. Згідно постанови Кабінету міністрів України від 10 січня 2019 року «Порядок та критерії уповноваження акредитованих лабораторій , у тому числі референт-лабораторій» лабораторії повинні забезпечити виконання всіх вимог відповідно до пункту 4 (Критерії уповноваження акредитованих лабораторій, референт-лабораторій). Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби згідно вищевказаної постанови акредитована Національним агентством з акредитації України (Атестат про акредитацію № 20447 від 03 листопада 2019 року, дійсний до 22 травня 2024 року) відповідно до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2019. Додатком до атестата являється сфера, відповідно до якої Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби акредитована на Виявлення ГЕ ВРХ методом ІФА «МВ Дослідження губчастоподібної енцефалопатії ВРХ методом ІФА Ф,РРДЛДПСС 7.2-8.01». А відповідно до ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2019 п. 5.3 Лабораторія має визначити і задокументувати сферу лабораторної діяльності, щодо якої вона відповідіє вимогам цього стандарту. Лабораторія має заявляти відповідність вимогам цього стандарту лише стосовно цієї сфери лабораторної діяльності, яка не охоплює лабораторної діяльності зовнішніх постачальників на постійній основі. При формуванні плану проведення діагностичних досліджень по профілактиці заразних хвороб тварин регіональні державні лабораторії Держпродспоживслужби беруть до уваги план протиепізоотичних заходів по профілактиці основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в області. Так як відповідно до наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №970 від 28 листопада 2018 року до зони обслуговування з дослідження на ГЕ ВРХ Рівненської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби входять Волинська, Житомирська та Рівненська області, потреба в діагностичних тест-системах розраховується в наборах. Під час формування технічного завдання замовник жодних дискримінуючих положень в тендерній документації не встановлював. В той же час повідомляємо, що Технічне завдання формувалось за основними принципами, а саме: «…основним бар’єром на шляху підвищення експортного потенціалу вітчизняних виробників яловичини є невизначений статус України щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби (далі – ГЕ ВРХ). З квітня 2017 року наказом Держпродспоживслужби від 14.04.2017 р. № 258 в Україні запроваджено Програму визначення статусу України як країни з контрольованим ризиком щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби (далі – Програма), яка передбачає реалізацію низки заходів, спрямованих на проведення аналізу ризиків з метою визначення потенційних факторів появи ГЕ ВРХ, здійснення активного та пасивного нагляду за ГЕ ВРХ, який базується на проведенні державного контролю за популяцією ВРХ та проведення моніторингу серед цільових груп тварин. Відповідно п.6.4.1. Програми для проведення моніторингових досліджень використовуються пріон-тести, затверджені ЄС та рекомендовані МЕБ як швидкі методи виявлення хворих на ГЕ ВРХ. Міжнародними експертами було проведено перевірку цілого ряду швидких тестів для моніторингу ГЕ ВРХ, які пропонуються різними, в тому числі всесвітньо відомими виробниками, що базувалась на всесторонньому аналітичному аналізі складових набору (їх токсичного впливу на здоров’я людей та оточуюче середовище) специфічності, чутливості, відтворюваності, тощо.На підставі проведеного експертами аналізу визначено та затверджено Постановою Комісії (ЄС) № 999/2001 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02001R0999-20201119) пріон-тести для виявлення хворих на ГЕ ВРХ тварин. Переважна більшість з рекомендованих експертами тестів працюють за принципом застосування 2-х різних моноклональних антитіл та Протеїнази К, що слід вважати більш ефективними для реалізації моніторингових програм в контексті активного спостереження з метою виявлення хворих на ГЕ тварин. Стосовно дискримінації, звертаємо вашу увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. В електронній системі закупівель наявні процедури за даним предметом закупівлі та з ідентичними вимогами, які є позитивними та є Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.12.2022 09:02
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 78bed7395d2d42f49993e548cfbb0646
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-012891-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Замовником встановлено наступні вимоги до предмету закупівлі: - 177 наборів; - Комплект набору призначений для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби шляхом імунологічного виявлення в мозковій тканині патологічного (конформованого) пріонного білку PrPRes за допомогою 2-х різних моноклональних антитіл та Протеїнази К. - Комплект набору має містити усі необхідні реагенти для виявлення патологічного пріону згідно акредитованої методики в Рівненській регіональній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (додаток 1.1), бути укомплектований всіма необхідними витратними матеріалами (додаток 1.2) для проведення повної процедури дослідження та бути сумісним з обладнанням (додаток 1.3), що встановлено в Рівненській регіональній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів . - відповідати наступним документам: 1. Рівненська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів акредитована Національним агенством з акредитації України (Атестат про акредитацію №20447 від 03 листопада 2021 року, дійсний до 22 травня 2024 року) відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019. Додатком до атестата являється сфера. Згідно сфери акредитації патоморфологічний відділ акредитовано на проведення дослідження губчастободібної енцефалопатії великої рогатої худоби методом ІФА. Нормативний документ для проведення дослідження ГЕ ВРХ: Методика випробування «Дослідження губчастоподібної енцефалопатії ВРХ методом ІФА» Ф.РРДЛДПСС 7.2-01 видання 7 від 20.02.2019р. Додаток 1.1, 1.3 містить розрахунок реагентів і матеріалів для набору на 90 досліджень, таку комплектацію набору має лише тест-система BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH), а відповідно 177 наборів розраховуються виходячи із кількості досліджень в 1 наборі BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH). Розробка внутрішнього нормативно-виробничого документу, а саме Методичних рекомендацій, здійснюється співробітниками лабораторій на основі інструкцій до комерційних наборів та переглядається у випадку внесення змін виробником, отже розробка Методичних рекомендацій, яких раніше затверджено не було, - це рутинна задача співробітників. Оскільки Рівненська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів має досвід роботи тільки із тест-системою BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH), Методичні рекомендації розроблено тільки для даного набору. А отже це дискримінує учасників, які можуть запропонувати набори інших виробників. Розробка Замовником Методичних рекомендацій, до іншого, ніж BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH), тест-набору для дослідження губчастоподібної енцефалопатії ВРХ методом ІФА не вплине на сферу акредитації Замовника, адже акредитується саме випробування і метод, а не певна тест-система. Вимога Замовника про застосування 2-х різних моноклональних антитіл та Протеїнази К стосується принципу роботи експрес-тесту та його компонентів та жодним чином не впливає на результативність та ефективність, тобто тест-системи, які працюють за іншим принципом виконують ту ж саму кінцеву функцію – діагностують наявність/відсутність патологічного пріонного білку PrPRes в мозковій тканині. Використання визначеного Замовником принципу роботи не надає Замовнику жодних переваг у порівняні з іншими, визначеними Програмою визначення статусу України, як країни з контрольованим ризиком щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби, тест-системами, які працюють за іншим принципом. Тобто така вимога Замовника спрямована на обмеження конкуренції, так як автоматично виключає зі списку потенційних пропозицій ті тест-системи, які працюють за іншим принципом. Таким усім вимогам у сукупності відповідає лише тест-система BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH) Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, а саме тест-систему BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Встановлення замовником вимог до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю призводить до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. У зв’язку з цим вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, а саме: - Визначити, що закуповується « Комплект набору призначений для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби шляхом імунологічного виявлення в мозковій тканині патологічного (конформованого) пріонного білку PrPRes» - Вказати кількість досліджень, які закуповує Замовника, а не кількість наборів, адже тест-набори інші ніж BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH) містять іншу кількість досліджень в 1 наборі. - Видалити додаток 1.1 і 1.3, які визначають комплектацію тест-набору BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH) - Видалити посилання на Нормативний документ для проведення дослідження ГЕ ВРХ: Методика випробування «Дослідження губчастоподібної енцефалопатії ВРХ методом ІФА» Ф.РРДЛДПСС 7.2-01 видання 7 від 20.02.2019р. , який розроблений для тест-набору BetaPrion BSE EIA (AJ ROBOSCREEN GmbH) - Визначити в тендерній документації можливість укомплектування, доукомплектування, переналаштуванння обладнання лабораторії у разі часткової чи повної несумісності запропонованих учасниками наборів із обладнанням, визначеним у Додатку 1.2 за рахунок учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно формує технічне завдання до кожного окремого предмету закупівлі у відповідності до конкретних потреб з урахуванням різних аспектів лабораторної діяльності. Кожна вимога технічного завдання розроблена кваліфікованими фахівцями, має своє значення та підкріплена нормативною базою. Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби уповноважена на проведення дослідження губчастоподібної енцефалопатії відповідно до наказу №54 від 27 січня 2022 року Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, яким внесено зміни у додаток наказу Держпродспоживслужби від 21 березня 2019 року «Про відповідність акредитованої лабораторії критеріям уповноваження» та оприлюднено рішення на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби. Згідно постанови Кабінету міністрів України від 10 січня 2019 року «Порядок та критерії уповноваження акредитованих лабораторій , у тому числі референт-лабораторій» лабораторії повинні забезпечити виконання всіх вимог відповідно до пункту 4 (Критерії уповноваження акредитованих лабораторій, референт-лабораторій). Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби згідно вищевказаної постанови акредитована Національним агентством з акредитації України (Атестат про акредитацію № 20447 від 03 листопада 2019 року, дійсний до 22 травня 2024 року) відповідно до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2019. Додатком до атестата являється сфера, відповідно до якої Рівненська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби акредитована на Виявлення ГЕ ВРХ методом ІФА «МВ Дослідження губчастоподібної енцефалопатії ВРХ методом ІФА Ф,РРДЛДПСС 7.2-8.01». А відповідно до ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2019 п. 5.3 Лабораторія має визначити і задокументувати сферу лабораторної діяльності, щодо якої вона відповідіє вимогам цього стандарту. Лабораторія має заявляти відповідність вимогам цього стандарту лише стосовно цієї сфери лабораторної діяльності, яка не охоплює лабораторної діяльності зовнішніх постачальників на постійній основі. При формуванні плану проведення діагностичних досліджень по профілактиці заразних хвороб тварин регіональні державні лабораторії Держпродспоживслужби беруть до уваги план протиепізоотичних заходів по профілактиці основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в області. Так як відповідно до наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №970 від 28 листопада 2018 року до зони обслуговування з дослідження на ГЕ ВРХ Рівненської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби входять Волинська, Житомирська та Рівненська області, потреба в діагностичних тест-системах розраховується в наборах. Під час формування технічного завдання замовник жодних дискримінуючих положень в тендерній документації не встановлював. В той же час повідомляємо, що Технічне завдання формувалось за основними принципами, а саме: «…основним бар’єром на шляху підвищення експортного потенціалу вітчизняних виробників яловичини є невизначений статус України щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби (далі – ГЕ ВРХ). З квітня 2017 року наказом Держпродспоживслужби від 14.04.2017 р. № 258 в Україні запроваджено Програму визначення статусу України як країни з контрольованим ризиком щодо губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби (далі – Програма), яка передбачає реалізацію низки заходів, спрямованих на проведення аналізу ризиків з метою визначення потенційних факторів появи ГЕ ВРХ, здійснення активного та пасивного нагляду за ГЕ ВРХ, який базується на проведенні державного контролю за популяцією ВРХ та проведення моніторингу серед цільових груп тварин. Відповідно п.6.4.1. Програми для проведення моніторингових досліджень використовуються пріон-тести, затверджені ЄС та рекомендовані МЕБ як швидкі методи виявлення хворих на ГЕ ВРХ. Міжнародними експертами було проведено перевірку цілого ряду швидких тестів для моніторингу ГЕ ВРХ, які пропонуються різними, в тому числі всесвітньо відомими виробниками, що базувалась на всесторонньому аналітичному аналізі складових набору (їх токсичного впливу на здоров’я людей та оточуюче середовище) специфічності, чутливості, відтворюваності, тощо.На підставі проведеного експертами аналізу визначено та затверджено Постановою Комісії (ЄС) № 999/2001 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02001R0999-20201119) пріон-тести для виявлення хворих на ГЕ ВРХ тварин. Переважна більшість з рекомендованих експертами тестів працюють за принципом застосування 2-х різних моноклональних антитіл та Протеїнази К, що слід вважати більш ефективними для реалізації моніторингових програм в контексті активного спостереження з метою виявлення хворих на ГЕ тварин. Стосовно дискримінації, звертаємо вашу увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. В електронній системі закупівель наявні процедури за даним предметом закупівлі та з ідентичними вимогами, які є позитивними та є Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.12.2022 09:02