-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Створення актуалізованої топографічної основи масштабу 1:25 000 в графічній і цифровій формі для розробки схеми планування території Великописарівського району, Сумської області.
Завершена
127 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 638.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 638.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2016 09:01 - 01.08.2016 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо внесення змін до тендерної документації та надання відповедей.
Номер:
8c0afa1bb7ee4e6484aa7afd999bfa49
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-28-000022-b.a1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації та надання відповедей.
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та надати роз'яснення щодо тендерної документації. А саме:
перше: у тендерній документації відсутні в супереч ст..16, 22 (п.9) Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційні критерії, та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна", який повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). У разі участі у закупівлі підпріємства, що є платником єдиного податку, яким чином буде узагальнюватися зроблені пропозиції у результаті аукціону і буде підставою для оскарження процедури торгів. Керюючись ст..2,3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» доцільно вказувати очікувану вартість закупівлі, вести торги, визначати переможця, без урахування вартості ПДВ. В тендерній документації в обов’язковому порядку вказувати, що методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Також потрібно вказати, що договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ»;
друге: чому для прикладу успішного виконання подібних робіт потрібно надати не менш чотирьох копій, а не дві чи три. Чим саме обґрунтована цифра чотири?
третє: що Ви маєте на увазі: надання 2 (двох) копій ліцензованого програмного продукту з робочим терміном дії 1 (один) рік, який дає змогу обробляти створені цифрові карти та вносити до них зміни? Тобто підприємство переможець повинно до вартості робіт включити у кошторисі продаж двох ключів ліцензованого програмного продукту та підприємства повинен бути відкритий відповідний КВЕД, укласти відповідні угоди з розробником? Чи яким саме чином бачите "передачу технологій"?
четверте: чому Управління містобудування та архітектури Сумської обласної державної адміністрації підтверджує актуальність технічного звіту? Управління не є замовником, не має законодавчих зобов'язань погоджувати матеріали у управлінні. Документації що вона повинна бути зроблена у відповідності до вимог вказаних п.3 ст.2 Закону України "Про регулювання містобудівної документації". Обґрунтуйте погодження документації в Управлінні містобудування та архітектури Сумської обласної державної адміністрації.
п'яте: поясніть будь ласка чому не потрібно надавати сертифікат інженера-землевпорядника, так як у технічному завданні є кваліфікаційні роботи відповідного напрямку, а саме:
10.2. Дані Чергового кадастрового плану:
надає Замовник в робочому порядку.
10.7. Схеми і каталог координат точок поворотів меж землекористувань, сільрад, населених пунктів, районів, областей:
надає Замовник в робочому порядку.
10.8. Схеми і каталог координат точок поворотів охоронних зон (водотоків, заповідників і т.п.):
надає Замовник в робочому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2016 14:18
Вирішення:
Відповідь на запитання щодо оголошення.
1. У тендерній документації Замовник дотримався вимог ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 2 статті 22 – зазначити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 цього Закону), а саме:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник не є платником ПДВ. Цінова пропозиція надається згідно ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, приведеної в додатку 1 Тендерної документації. Згідно п.9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» на офіційному сайті електронних закупівель зазначена ціна з ПДВ. Зміни до тексту запиту (оголошення) внесені.
Відповідно до статей 2, 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» оприлюднені відомості повні, правдиві, точні та реально відображають фактичні дані станом на відповідну дату.
2. Замовник послуг визначив доцільність наявності досвіду в Учасника саме в сумі не менше ніж в чотирьох аналогічних проектах (можна подати більше). Кількість документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду не визначена чинним законодавством, а отже не і суперечить його вимогам.
3. Вимога викладена чітко в технічному завданні – «передача технологій - надання 2 (двох) копій ліцензованого програмного продукту з робочим терміном дії 1 (один) рік, який дає змогу обробляти створені цифрові карти та вносити до них зміни»
Передача технологій – це надання гарантійного листа, в якому Виконавець підтверджує, зобов’язується надати програмне забезпечення, із зазначенням даних про виконавця, назву програмного забезпечення і т.д., тобто виконати передачу технологій 2 (двох) копій ліцензованого програмного продукту по завершенню робіт.
4. Відповідно до Положення про управління містобудування та архітектури Сумської обласної державної адміністрації (розпорядження від 12.05.2015 № 247-ОД) управління координує роботу щодо додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил; здійснює контроль за їх реалізацією. Тому, Замовник робіт вважає за доцільне, щоб якість матеріалів замовлених послуг перевірили компетентні спеціалісти, які є в геослужбі УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Або, альтернативою може слугувати висновок Державного картографо-геодезичному фонду України у відповідності до ПОЛОЖЕННЯ про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України.
5. Згідно Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" дані послуги відносяться до картографічних послуг.
"Стаття 5-1. Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності»:
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Щодо надання перелічених Вами даних відповідного напрямку (дані чергового кадастрового плану, схеми і каталог координат точок поворотів меж землекористувань, охоронних зон) пояснюємо, що їх надають Учасникові відповідні спеціалізовані служби Замовника, які і несуть відповідальність за їх достовірність. Сертифікований інженер – землевпорядник обов’язково має бути в складі розробника документації із землеустрою (ст. 25 Закону України «Про землеустрій).
Згідно Закону України "Про землеустрій" картографічні послуги не підпадають під сферу дії цього Закону.
До уваги учасника! У випадку, якщо зазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції, Замовник може не приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку Ви пропонуєте.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
Внесені зміни до тендерної документації та надані відповіді.
Дата скасування:
01.08.2016 16:15