• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2022 11:13 - 08.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5)

Номер: 9fa45497a0b74ac69b078cf2c20d332d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-005296-a.b3
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився порушення чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2022 12:31
Дата виконання рішення Замовником: 05.01.2023 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянула скаргу фізичної особи-підприємця Мельниченка Олександра Володимировича від 09 грудня 2022 № UA-2022-12-05-005296-a.b3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та задовольнила Скаргу частково. У мотивувальній частині рішення № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022 Колегія визнала дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника, у тому числі, Скаржника, умови щодо яких взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше 2-ох налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) та зобов'язала внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Колегії № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022. Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) - рішення Колегії є обов’язковими для виконання замовником, тому ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Колегії № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022. 2. Підготувати перелік змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a. 3. Внести зміни в тендерну документацію (нова редакція). 4. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, відповідно до вимог п. 51 Особливостей. Уповноважена особа з організації та проведення закупівлі Тетяна ТРОФИМЕНКО ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a. (затверджено уповноваженою особою від 05.01.2023, протокол № 1) 1.Внести зміни в п.п. 4.4. строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг п.4 Інформація про предмет закупівлі та вважати вірним наступне формулювання: «З дати підписання договору до 31 грудня 2023 р.» 2.Внести зміни в п.п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.1 Додатку №1 до тендерної документації та вважати вірним наступне формулювання: «Довідка у формі табл. № 1 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. В тому числі обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-ох осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 1-єї особи. Таблиця №1 Довідка про наявність кваліфікованого персоналу № П.І.Б. Спеціальність Освіта Досвід роботи за спеціальністю та загальний строк роботи у Виконавця - штатний розпис (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) або копії діючих цивільно-правових угод з працівниками. - сканкопії трудових книжок працівників, вказаних в даній довідці або наказів про прийняття на роботу або трудових контрактів/договорів - протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної та електробезпеки, а також посвідчення про проведення навчання та перевірку знань з зазначених дисциплін. Працівники, які обслуговують системи автоматичного протипожежного захисту повинні мати групу допуску з напругою до 1000В.» 3. Внести зміни в п.п. 6.1. Проєкту договору (Додаток № 4 тендерної документації) та вважати вірним наступне формулювання: «6.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та починає діяти з дати підписання договору. Договір діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором» 4. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» січня 2023 р. до 09 год.30 хв.
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України, щодо наявності в ліцензії робіт, які не яким чином не відносяться до предмету закупівлі

Номер: a8169fce059348b1a4663fc48456fe89
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-005296-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України, щодо наявності в ліцензії робіт, які не яким чином не відносяться до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до тендерної документації наявна вимога до Учасників, а саме: - наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічне обслуговування систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, димовидалення). Предметом закупівлі не передбачене надання послуг з технічного обслуговування систем пожежогасіння, оповіщення про пожежу та димовидалення. Предметом закупівлі є надання послуг тільки з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, а також пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (а по-іншому називається послуга - спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів). Так з якою метою ви вимагаєте від Учасників наявності в паперовій, або електронній ліцензії, тих видів робіт, які не передбачені процедурою закупівлі. Це наштовхує нас на не досить добру думку, що у вас є потенційний переможець, або по-іншому зацікавлений Учасник, в якого в наказі (ліцензії) зазначені види робіт, саме так, як ви зазначили в своїй вимозі до Учасників. Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України і йде в розріз з виконанням тих видів робіт, які є предметом закупівлі, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, звужуючи їх до мінімальної кількості. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників. Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!! Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України. Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги. Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді. Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги. Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів). Також даємо вам пораду, якщо у вас є потенційний переможець, зацікавлений Учасник, а судячи з документації він у вас є. То ми вам радимо відмінити це фарс, заключити з даним зацікавленим Учасником прямий договір на суму, яка не перевищує 100 тис.грн. по кожному обєкту, або розбити на певну кількість обєктів, щоб сума не перевищувала 100 тис.грн.
Вирішення: відповідь на вимогу в Протоколі щодо прийняття рішення УО від 09.12.2022 №83-2
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: f6c3a4621b14411ca49e81dd2c5cc96a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-05-005296-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до тендерної документації наявна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України: Відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", надання послуг, яких є предметом закупівлі, чітко зазначено, наступні "кадрові вимоги", до ліцензіату: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Виникає логічне запитання, до вас, чому ви вимагаєте від Учасників надати: Довідка у формі табл. № 1 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. В тому числі обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-ох осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2-ох осіб. Дана ваша незрозуміла та незаконна вимога до Учасників, не відповідає п.14-15 Постанови КМУ №852. В якій чітко "чорним по-білому" зазначено: керівник робіт + 2 виконавці робіт (електромонтер ОПС та налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування), а не так, як ви вимагаєте в своїй незрозумілій вимозі. Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників. Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполученні "може містити, вимоги, якої передбачені законодавством". Ваша вимога до Учасників, щодо наявності кількості працівників (виконавців робіт), яку ви зазначили в тендерній документації, а саме 2 електромонтери+2 налагоджувальника = в сумі 4 виконавці робіт, повністю суперечить чинному законодавству України Ви можете зазначити у своїй відповіді, що в тендерній документації передбачені роботи з технічного обслуговування значної кількості і т.д. ще щось придумати, але це все будуть ваші банальні відписки, які не відповідають чинному законодавству України. Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!! Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України. Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги. Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді. Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги. Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів). Сподіваємось на порозуміння та здоровий глузд!!! Нічого особистого, окрім бізнесу, участі та бажанні виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відповідь на вимогу в Протоколі щодо прийняття рішення УО від 09.12.2022 № 83-1
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2023 09:33