-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вугільні вставки для тролейбусів)
Завершена
3 485 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2017 16:08 - 31.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на внесення змін до тендерної документації
Номер:
db27bab68d4248648f35284aa0017282
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-15-001450-c.b1
Назва:
Вимога на внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Як майбутній постачальник ми збираємось прийняти участь в електронних торгах з наданням еквіваленту предмета закупівлі. У Додатку 5 Тендерної документації, а саме в п.8 зазначено, що у разі надання Учасником торгів еквіваленту предмета закупівлі, «Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів), вказаних у відповідних технічних паспортах, та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються)»
Відповідно до пункту 2 підпункту 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Замовника закупівлі з вимогою внести наступні зміни до Тендерної документації цих електронних торгів:
- додати до складу Тендерної документації креслення вставок вугільних струмоприймача (Тип 1У та Тип 1УГА 1), найменування яких вказані в Додатку 5 до тендерної документації, або вказати в тендерній документації загальнодоступний актуальний інформаційний ресурс, де є в наявності ці креслення;
- додати до складу Тендерної документації таблицю всіх технічних характеристик вставок вугільних струмоприймача (Тип 1У та Тип 1УГА 1), найменування, яких вказані в Додатку 5 до тендерної документації, або вказати в тендерній документації загальнодоступний актуальний інформаційний ресурс, де є в наявності ці відомості.
Відсутність цих змін в Тендерній документації унеможливить об’єктивний та справедливий розгляд (порівняння з оригіналом предмету закупівлі) Замовником торгів – КП «Київпастранс», креслень та технічних характеристик вставок вугільних струмоприймача у складі тендерної пропозиції тих учасників торгів, що планують надати еквівалент предмета закупівлі, і одночасно дасть необґрунтовані переваги тим учасникам торгів, які подаватимуть тендерну пропозицію згідно опису найменування вставок вугільних струмоприймача, вказаних у Додатку 5 до тендерної документації.
В Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Технічні вимоги» Замовник торгів вимагає від Учасника торгів, що останній «повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини тролейбусів, які експлуатуються в філіях КП «Київпастранс». В зв’язку з цим ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме у Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » у Розділі «Технічні вимоги» доповнити твердження «каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини до тролейбусів, які експлуатуються в філіях КП «Київпастранс»» конкретними назвами цих документів, року видання (дати) та інших ознак, що однозначно ідентифікують ці документи. Згідно вимог положень ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 та тексту Тендерної документації ці документи є в наявності у Замовника.
Виконання цієї ВИМОГИ дасть змоги Замовнику цих торгів (КП «Київпастранс») належним чином та прозоро визначити відповідність/невідповідність Учасника торгів технічним вимогам тендерної документації, та виключить можливість претензій до Замовника щодо визначення останнім переможця на власний розсуд ( без урахування об’єктивних показників) або претензій щодо несправедливого та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій (навіть якщо вона є найнижчою за показником ціни), з формулюванням «за невідповідність вимогам тендерної документації КП «Київпастранс».
У Додатку 3 Тендерної документації (Проект договору) просимо Замовника торгів внести наступні зміни:
1) В п. «4.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.» замінити слово «робочих» на «календарних», бо фактично розрахунок на протязі 60 робочих днів свідчить про розрахунок на протязі 90 календарних днів, що є несприятливим фактором для постачальника товару в нинішній скрутній економічній ситуації з можливими значними коливаннями валютного курсу.
2) В «п.5.5. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки» замінити « 10 (десяти)» на більш реалістичний строк. За 10 (десять) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки НЕМОЖЛИВО виготовити та доставити всю вказану в тендерній документації Замовника кількість вугільних вставок до тролейбусів. Декларування терміну 10 календарних днів в Проекті договору Замовника прямо вказує на корупційну складову майбутніх торгів, бо виготовлення і поставка вугільних вставок за цей строк можлива лише за умови, що у майбутнього переможця вони вже є в наявності (виготовлені та готові до відвантаження) та відповідно він – майбутній переможець торгів, тобто незважаючи на будь-який результат електронних торгів цей Учасник впевнений, що Замовник (за результатами розгляду) обере саме його Переможцем. Встановлення такого строку ВИКЛЮЧАЄ участь виробників або будь-яких посередників, що не мають на складі повної, вказаної в тендерній документації кількості товару (340 000шт.), що є предметом торгів.
3) Виходячи з положень , викладених в 2) вимагаємо також внести зміни в Додатку 3 Тендерної документації «Порядок приймання-передачі Товару, гарантійні зобов’язання», а саме замінити слова «5 (п’яти)» календарних днів» в п.1.4.2, п.2.2, п.2.4 на більш реалістичний строк.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення учасника 28.12.2017 14:23
Дата подачі:
21.12.2017 12:17
Вирішення:
Членами тендерного комітету прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено