-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт покрівлі та фасадів будівлі головного корпусу та будівлі закритої стоянки автомобілів зі складом на другому поверсі в ГУ ДСНС за адресою: Київська обл., Бучанський район, Вишнева територіальна громада, м. Вишневе, вулиця Київська, б. 6" ДК 021:2015:71320000-7 "Послуги з інженерного проєктування"
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2022 16:07 - 07.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дикриминуюча вимога - стислий термын виконання робыт
Номер:
6d0a07999068428bae58627eb68ed596
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-015558-a.b2
Назва:
Дикриминуюча вимога - стислий термын виконання робыт
Вимога:
Доброго дня, шановний замовник. Поясніть будь ласка, як в термін до 30.12.2022 року можна виконати роботи з розробки проектної документації? За даними площадки 12.12.2022 року відбудеться тільки аукціон. Ви не может знати кількість учасників цієї закупівлі. Згідно Закону "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. Угоду про закупівлю можна укласти та опублікувати щонайменше через 5 днів, але не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення щодо наміру укласти таку угоду у відповідності з вимогами тендерної документації організатора закупівлі та тендерної пропозиції її переможця. Тобто, беручі найгарніші умови, а саме тільки один учасник, договір ви может укласти тільки 20.12.2022р. А тепер уважно! Залишаєтья аж цілих 8 робочих днів для розробки проектно-кошторисноїдокументаії, попередньо виконавши обстеження будівлі. А якщо буде більше учасників на розгяді? То скільки залилишиться для роботи часу? 2 чи 3 дні? Це є дискримінаційною вимогою для потенційних учасників, є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Складається враження, що такі стислі терміни виконання робіт обумовлені тим, що у замовника вже є потенційний переможець з готовим проектом. Вимагаємо збільшити термін виконання робіт, вказавши термін – 20 робочих днів з моменту укладення договору. Та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- пр88.pdf 06.12.2022 11:38
Дата подачі:
03.12.2022 15:26
Вирішення:
Діючим чинним законодавством не визначено строки виконання проектної документації, в зв’язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог до Учасника визначених в тендерній документації. Замовник встановив оптимальний термін для розробки проектної документації.
Окрім того, замовником затверджений план закупівель на 2022 рік. Дана закупівля спланована на 2022 рік та виділені на неї кошти непереносятся на наступний рік. У зв’язку із війною, та непередбаченими обставинами, які можуть виникнути внаслідок постійних ракетних ударів рф, план закупівель на 2023 може формуватися протягом року разом з виникненням потреб. Тож чи будуть виділені кошти в наступному році невідомо.
Згідно статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищезазначене, - Замовник не порушив вимоги ні одного принципу та нормативно-правового акту. Твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Умови для всіх однакові!
Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дикримінаційні вимоги
Номер:
eac7580676964465be8ff78a7f3b3587
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-015558-a.a1
Назва:
Дикримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції АКТ огляжу, який складається і підписується Замовником у період уточнення. Це прояв корупційної складової, не прозорості, та звужування коло учасників. Зрозуміло всім, що не поїде учасник з Донецької області та/або із Запоріжжя складати акт з огляду. Запевняємо Замвоника, що учасник який багато років проєктує, нічого нового не побачить на вашому об'єкті.
Також, надайте аргументацію, як повинен учасник переможецб виконати проект СС2 на 20 календарних днів?, адже орієнтовно такий буде строк після підписання договору з переможцем. Якщо вам необхідно засвоїти кошти на 2022 рік, то можна частину робіт, які не перевищують 20 5 перенести на наступний рік 2023 рік, що у свою чергу надасть можливість закріпити за вами кошти.
Просимо не порушувати ст.5 ЗУ "Про Публічні закупівлі" і надати всім рівні умови прийняття участі. Схаменіться будь-ласка, в Країні війна, бізнес і так ледве витримує податкову навантаженість і "бажання" плдібних Замовників.
Пов'язані документи:
Замовник
- пр87.pdf 06.12.2022 11:24
Дата подачі:
02.12.2022 18:55
Вирішення:
По-перше, частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Вимоги тендерної документації про надання Учасниками Акту огляду об'єкта, - є гарантією, що учасник чітко розуміє обсяг робіт, особливості їх виконання, та гарантує якісно виконати усі роботи, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації. Прошу звернути увагу, що дана вимога встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників необмежена.
Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA, де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації”.
Також усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” , з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
А тому вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, учасник повинен мати усі вихідні дані, щоб максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме до кінця подачі тендерної пропозиції, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду.
Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
По-друге, діючим чинним законодавством не визначено строки виконання проектної документації, в зв’язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог до Учасника визначених в тендерній документації. Замовник встановив оптимальний термін для розробки проектної документації.
Окрім того, замовником затверджений план закупівель на 2022 рік. Дана закупівля спланована на 2022 рік та виділені на неї кошти непереносятся на наступний рік. У зв’язку із війною, та непередбаченими обставинами, які можуть виникнути внаслідок постійних ракетних ударів рф, план закупівель на 2023 може формуватися протягом року разом з виникненням потреб. Тож чи будуть виділені кошти в наступному році невідомо.
Згідно статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищезазначене, - Замовник не порушив вимоги ні одного принципу та нормативно-правового акту. Твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Умови для всіх однакові!
Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації в цій
Статус вимоги:
Відхилено