-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання
Торги відмінено
195 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 976.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 976.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2022 14:48 - 08.12.2022 14:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
d88c59a780c743de96539d84e619a941
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-012727-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимоги ТД: Надати на керівника робіт сертифікат проходження теоретично-практичного курсу «Внутрішній аудитор систем менеджменту якості» у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018.
Відповідно до Постанови №852, а саме кадрових вимог-Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
таким чином керівник робіт повинен мати вищу оосвіту відповідно до вимоги Постанови №852. Дана Постанова не містить вимоги про наявність у керівника робіт сертифікату проходження теоретично-практичного курсу «Внутрішній аудитор систем менеджменту якості» у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2022 11:36
Вирішення:
4. За результатами розгляду вимоги повідомляємо: надання в складі пропозиції аналогічного сертифікату системи управління якості ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) не буде підставою для дискваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
e320e40203d840f1b2984e6d243cf764
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-012727-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога ТД:Також учасник надає копії посвідчень перевірки знань з охорони праці на працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт. Перевірка знань має бути здійснена за програмами:
- «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» (НПАОП 0.00-7.14-17).
Дана вимога є дискримінаційною, адже (НПАОП 0.00-7.14-17) не передбачає проходження працівниками навчання. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2022 11:32
Вирішення:
3. За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 п.13 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати і іншу інформацію, зокрема, встановлювати додаткові вимоги до предмету закупівлі. Вимога в оголошені надати Довідку в довільній формі, про проведений огляд об’єктів Замовника за підписом Замовника та Учасника для оцінки об’єму робіт та визначення їх вартості обґрунтована тим, щоб потенційні учасники могли обстежити об'єкти, на яких планується встановити пожежні сигналізації, зважити свої сили, ознайомитися із фактичними обсягами робіт, які потрібно буде здійснити. В разі виявлення додаткових робіт в період уточнення є можливість внести зміни в оголошення до проведення закупівлі, в той час, як після підписання договору така можливість буде відсутня. Замовник зацікавлений провести закупівлю максимально ефективно та в законом визначені найкоротші строки, не гаючи часу на судові тяжби по невиконанню умов договору, щоб забезпечити збереження життя дітей в закладах освіти під час освітнього процесу на випадок різних видів небезпек. Підписання такої Довідки є додатковим посвідченням, що потенційний учасник ознайомлений із усім об'ємом робіт, які зазначені в технічному завданні та зможе їх виконати. Дана вимога жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимога є недійсною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вмиога
Номер:
89a91a24bc82460bb15e3106c4c5ff2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-012727-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вмиога
Вимога:
Вимога ТД: Довідка в довільній формі, про проведений огляд об’єктів Замовника за підписом Замовника та Учасника для оцінки об’єму робіт та визначення їх вартості.Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2022 11:01
Вирішення:
3. За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 п.13 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати і іншу інформацію, зокрема, встановлювати додаткові вимоги до предмету закупівлі. Вимога в оголошені надати Довідку в довільній формі, про проведений огляд об’єктів Замовника за підписом Замовника та Учасника для оцінки об’єму робіт та визначення їх вартості обґрунтована тим, щоб потенційні учасники могли обстежити об'єкти, на яких планується встановити пожежні сигналізації, зважити свої сили, ознайомитися із фактичними обсягами робіт, які потрібно буде здійснити. В разі виявлення додаткових робіт в період уточнення є можливість внести зміни в оголошення до проведення закупівлі, в той час, як після підписання договору така можливість буде відсутня. Замовник зацікавлений провести закупівлю максимально ефективно та в законом визначені найкоротші строки, не гаючи часу на судові тяжби по невиконанню умов договору, щоб забезпечити збереження життя дітей в закладах освіти під час освітнього процесу на випадок різних видів небезпек. Підписання такої Довідки є додатковим посвідченням, що потенційний учасник ознайомлений із усім об'ємом робіт, які зазначені в технічному завданні та зможе їх виконати. Дана вимога жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимога є недійсною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
ed358bbc1639479ba43d2d68016db0ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-012727-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників, оскільки не передбачає надання аналогічного сертифікату системи управління якості ДСТУ ISO 9001:2015. Є багато рішень АМКУ з даного питання. Справа в тому, що стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015) є ідентичними, так як ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) прийнято ДП «УкрНДНЦ» Наказом № 454 від 30.11.2018 року методом підтвердження і текстом цього національного стандарту є англомовний текст міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements». Таким чином, оскільки дані Стандарти є ідентичними, просимо надати можливість подачі учасниками в складі пропозиції сертифікату ISO 9001:2015 та /або ДСТУ ISO 9001:2015
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2022 10:55
Вирішення:
1. У відповідь на Ваше запитання щодо внесення змін до документації повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кваліфікації працівників, ми виходили із наступних умов: 1) об’єкт в якому буде здійснюватися монтаж 2) терміни, необхідні для виконання монтажу (до 31.12.2022р.); 3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю 4) кваліфікація працівників необхідних для виконання монтажу. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальні вимоги, необхідні для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявні мінімальні вимоги не засвідчують належну кваліфікацію Учасника. Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи з монтажу вчасно і при цьому якісно. Впровадження міжнародних стандартів викликано допомогти вітчизняним компаніям посилити інструменти контролю і планування. Внутрішній аудит є одним з найбільш важливих інструментів для поліпшення системи управління якістю (СМК) ISO 9001. Згідно з вимогами стандарту ISO 9001, фахівець, який відповідає за роботу системи менеджменту якості на підприємстві, повинен бути компетентним, і мати відповідне документальне підтвердження. Таким документом є сертифікат про проходження навчання. Надання в складі пропозиції копії сертифікату проходження теоретично-практичного курсу «Внутрішній аудитор систем менеджменту якості» у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018, надасть гарантію виконання робіт із монтажу з дотримання норм та правил.
Статус вимоги:
Задоволено