• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень, прибудинкових територій та експлуатаційно - господарського обслуговування

Завершена

899 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 495.50 UAH
Період оскарження: 02.12.2022 14:44 - 08.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

- вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі

Номер: 904de9d120454562bda7a03bb87bca1d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-02-012518-a.c1
Назва: - вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! 1) Додаток 2 до тендерної документації п.2 містить вимогу про надання підтверджуючих документів, а саме: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період). Щодо таких вимог є багато рішень, листів та роз'яснень від АМКУ. Зазначаємо, що така вимога не стосуються безпосередньо предмета закупівлі. Встановлення такої дискримінаційної умови суперечить Закон України “Про публічні закупівлі”. Просимо прибрати з Тендерної Документації вищезазначену умову та внести відповідні зміни.
Вирішення: Відповідь: Шановний Учасник! В додаток 2 тендерної документації внесено зміни, а саме: вимога про надання копії звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» видалена.
Статус вимоги: Задоволено