-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році (ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні)
Завершена
985 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 859.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 859.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2022 14:30 - 08.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на дії КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР щодо відхилення обгрунтування учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо аномально низької тендерної пропозиції
Номер:
e054f1bb09924bb994be0806c48db446
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-02-010479-a.a1
Назва:
СКАРГА на дії КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР щодо відхилення обгрунтування учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо аномально низької тендерної пропозиції
Вимога:
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ"
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СКАРГА
на дії КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР щодо відхилення обгрунтування учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо аномально низької тендерної пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» надав пояснення щодо аномально низької ціни у закупівлі № UA-2022-12-02-010479-a, за предметом: Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році (ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні), яка відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» 12.12.2022 року була визначена електронною системою закупівель «аномально низькою ціною тендерної пропозиції»
ПО-ПЕРШЕ, ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» своєчасно надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону, про що свідчить довідка «48-ДОВІДКА обгрунтування аномально низької ціни».
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції містило інформацію про сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Замовник відхилив аномально низьку тендерну пропозицію, якоби ссилаючись на те, що учасником не надано належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхилив аномально низьку тендерну пропозицію без неналежного на це обгрунтування.
ПО-ДРУГЕ, ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» у складі пропозиції надав документи, які підтверджують те, що підприємство може надавати послуги на проведення психофізіологічної експертизи «45-Документи_Психофізіологічна експертиза», а саме надав у складі пропозиції: Патент на корисну модель № 83618 Спосіб психологічної експертизи працівників, Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 213924, свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 66280 на програмний тестовий комплекс для професійного прихофізіологічного відбору спеціалістів, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою (українська версія) («ВЕРСІЯ 1 – укр.») та сертифікат № 45275/21 виданий працівнику підприємства за спеціальністю «Психофізіологія»».
ПО-ТРЕТЄ: Замовник не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС».
Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення» суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни, державні регульовані ціни.
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про ціни і ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари/послуги, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС», учасник закупівлі № UA-2022-12-02-010479-a, за предметом: Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році (ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні) та підтверджує, що має можливість надати послуги по зазначеній закупівлі за ціною, виставленою нашою остаточною ціновою пропозицією 449 500,00 (чотириста сорок дев’ять тисяч п’ятсот) грн., 00 коп.
Ціна пропозиції ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» на оголошену Комунальним підприємством "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради закупівлі № UA-2022-12-02-010479-a, за предметом: Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році (ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні) не являється аномально низькою, а є обгрунтованою, середньозваженою реальною ціною, по якій наше підприємство може надати якісні послуги відповідно до технічного завдання замовника.
Враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно було відмовлено у пропозиції Учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою та підтверджуємо, що ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» має можливість надання послуг відповідно до умов закупівлі № UA-2022-12-02-010479-a, за предметом: Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році (ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні), згідно нашої остаточної цінової пропозиції - 449 500,00 (чотириста сорок дев’ять тисяч п’ятсот) грн., 00 коп. та згодні на підписання договору для надання послуг за даним предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на дії КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР щодо відхилення обгрунтування учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» щодо аномально низької тендерної пропозиції 31.12.2022 16:36
- Протокол 04.01.2023 14:35
Дата подачі:
31.12.2022 16:36
Вирішення:
У відповідь на оскарження результату кваліфікації учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» (далі - Скаржник), процедури відкритих торгів з особливостями - UA-2022-12-02-010479-a - код ДК 021:2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників, проведення психофізіологічної експертизи працівників певних категорій, проведення періодичних психіатричних оглядів працівників певних категорій КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР у 2023 році) повідомляємо наступне.
Скаржником зазначено наступне:
1. «ПО-ПЕРШЕ, ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» своєчасно надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону, про що свідчить довідка «48-ДОВІДКА обгрунтування аномально низької ціни». Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції містило інформацію про сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. Замовник відхилив аномально низьку тендерну пропозицію, якоби ссилаючись на те, що учасником не надано належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхилив аномально низьку тендерну пропозицію без неналежного на це обґрунтування.»
У скарзі вказано на те, що обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції містило інформацію про сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. Проте, у обґрунтуванні аномально низької ціни яку надав учасник у складі тендерної документації «48-ДОВІДКА обґрунтування аномально низької ціни» написано, що «Також наше підприємство завжди готове надати нашим клієнтам знижку на наданні послуги, як залог тісної майбутньої співпраці.». Тобто, Скаржником в обґрунтуванні не зазначено, що знижка ВЖЕ включена в розрахунок остаточної цінової пропозиції учасника ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС», після розкриття тендерних пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Скаржника, не містило жодного підтвердження спроможності надати послуги відповідно до цінової пропозиції за результатами аукціону, а Замовником в свою чергу було обґрунтовано з яких причин, надане обґрунтування аномально низької ціни Скаржника, є недостатнім, а саме відсутність калькуляції вартості послуг, щоб замовник в свою чергу зміг переконатися в тому, що учасник має змогу надати послуги згідно технічного завдання у відповідності до вартості, за результатами аукціону процедури закупівлі. Та в посиланнях на сайт та аналогічного договори не містили всі необхідні послуги відповідно до технічного завдання.
2. «ПО-ДРУГЕ, ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» у складі пропозиції надав документи, які підтверджують те, що підприємство може надавати послуги на проведення психофізіологічної експертизи «45-Документи_Психофізіологічна експертиза», а саме надав у складі пропозиції: Патент на корисну модель № 83618 Спосіб психологічної експертизи працівників, Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 213924, свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 66280 на програмний тестовий комплекс для професійного прихофізіологічного відбору спеціалістів, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою (українська версія) («ВЕРСІЯ 1 – укр.») та сертифікат № 45275/21 виданий працівнику підприємства за спеціальністю «Психофізіологія»».
Наявність відповідних патентів, свідоцтв, тощо, в яких не зазначено жодних вартісних показників не є обґрунтуванням аномально низької ціни та спроможності Скаржником надати послуги відповідно до технічного завдання згідно вартості відповідно до результату електронного аукціону торгів.
3. Замовник не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником ПП «ЕСКУЛАП-ПЛЮС».
Відповідно до частини 13 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
На основі вищевикладеного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, було недостатнім та підлягало відхиленню відповідно до абзацу другого частини 14 статті 29Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Статус вимоги:
Відхилено