-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Торги відмінено
2 292 252.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 922.52 UAH
мін. крок: 1% або 22 922.52 UAH
Період оскарження:
02.01.2018 14:30 - 14.01.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Стосовно скасування незаконного рішення
Номер:
25390885080e4641ba2a26ed54d5df94
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-000211-b.b2
Назва:
Стосовно скасування незаконного рішення
Вимога:
Вимога про усунення порушень.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), звертаємось до Вас, про надання інформації стосовно Вашого рішення про визначення переможцем торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 09120000-6 - Газове паливо (природний газ), -ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ – 39590621), (далі - ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ»), згідно з Протоколом № 1-69/1/62-18 засідання тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації у Харківській області від «22» січня 2018 року, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, 22 січня 2018 о 16:37.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону (про що визначено Вами у пункті 3 розділу V тендерної документації).
Згідно з частиною першою статті 17 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію за наявністю підстав, визначених у пунктах 1 - 10 частини першої статті 17 Закону.
У тому числі, відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
У свою чергу, пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначено, що в Єдиному державному реєстрі міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Щодо відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) зазначаємо, що частиною першою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» встановлено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Способи отримання відомостей, що містяться в ЄДР, наведені у частині другій статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Тобто ЄДР - є відкритим і загальнодоступним державним реєстром, доступ до якого є вільним, чим Ви і могли скористатися, як замовник цих торгів.
Таким чином Вами, як замовником цих торгів було отримано відомості з ЄДР, зокрема щодо переліку засновників юридичної особи – учасника торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ». Згідно з отриманими відомостями, засновником юридичної особи - учасника торгів ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», визначено: «ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХАРКІВГАЗ». Ідентифікаційний код юридичної особи. 113472.». Також в ЄДР зазначено: «КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) – ВІДСУТНІЙ».
Цим ще раз підкреслюємо, що згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», у разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Проте жодної відмітки про причину відсутності в юридичної особи – в учасника торгів ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХАРКІВГАЗ»), до ЄДР не внесено.
Тобто у ЄДР відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», що є обов’язком замовника відхилити тендерну пропозицію учасника - ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», на виконання норм пункту 9 частини першої статті 17 Закону.
У зв’язку з вищенаведеним, слід зазначити, що замовник цих торгів – Територіальне управління Державної судової адміністрації у Харківській області, свідомо знехтував нормами діючого законодавства, і всупереч вимогам пункту 9 частини першої статті 17 Закону та пункту 3 частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», натомість визначив цього учасника переможцем торгів, можливо, навмисно порушуючи норми Закону.
Вимагаємо скасування замовником незаконного рішення, щодо визначення ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» - переможцем торгів та звертаємо Вашу увагу на те, що такі Ваші дії носять ознаки корупційних дій та зловживань.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 23.01.2018 14:10
- Вимога 21.pdf 23.01.2018 14:10
Дата подачі:
23.01.2018 14:10
Опис причини скасування:
зауваження усунені замовником
Дата скасування:
26.01.2018 11:40
Вимога
Є відповідь
Стосовно скасування незаконного рішення
Номер:
23ea7b5b9b7a4a27abbbcb91f0e7ad83
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-000211-b.c1
Назва:
Стосовно скасування незаконного рішення
Вимога:
Вимога про усунення порушень
Нормами частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), визначено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.».
Тому відповідно до норм частини третьої статті 30 Закону, цим звертаємось до Вас щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» умовам тендерної документації, у зв’язку з наведеною Вами причиною невідповідності нашої тендерної пропозиції, умовам тендерної документації у Протоколі № 1-69/1/62-18 засідання комітету територіального управління Державної судової адміністрації у Харківській області від «22» січня 2018 року, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, 22 січня 2018 о 16:32 , (далі - Протокол).
У Протоколі Ви визначаєте про те, що учасником у якості досвіду виконання аналогічного договору, надано копію 1 го договору,2 акти приймання передачі до нього та оригінал відгуку . При цьому, у Протоколі Вами встановлено: «що в порушення пункту 5 розділу 3 «інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник ТОВ «Газенергопроект» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України»Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.».
Виходячи з вищенаведеного, цим підкреслюємо, що по-перше:
у відповідності до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція, щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерного документації. Також, згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону, замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. Окрім цього, за результатами розгляду тендерної пропозиції будь-якого учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника лише у випадках, визначених частиною першою статті 30 Закону, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону).
Цим також підкреслюємо, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації «інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (подається у формі відсканованих оригіналів договорів, у кількості не менше 2 та відсканованих оригіналів актів приймання-передачі природного газу до цих договорів).ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» надав в своїй пропозиції такі документи в тендерній пропозиції 18.01.2018 р о 12.56 у вигляді файлу «досвід оригінали» , в якому є 2 відсканованих оригінала договорів Договір №13/03/2017-01 від 13.03.2017 року та Договір №511 від 29.06.2016 року, 2 оригінали відгука та 10 оригіналів актів за договором №13/03/2017-01 від 13.03.2017 року та 3 оригінали актів за договором №511 від 29.06.2016 року. Тобто зроблений Вами у Протоколі, вищезазначений висновок не відповідає дійсному стану речей.
Також хочу зазначити що згідно додатку 3тендерної документації «. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника одному або кільком з таких кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону є Оригінал відгуку, копія договору щодо поставки товару, який є предметом закупівлі». Тому ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав 18.01.2018 о 12.56 файл «Досвід копія» в якому копія договору №511 від 29.06.2016 року, 3 копії актів за договором та оригінал листа відгуку.
Тому Ваше рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ», за встановленою у Протоколі причиною, є безпідставним та суперечать нормам частини першої статті 30 Закону.
Вимагаємо, скасувати незаконне рішення, щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» та дотримуватись принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону, зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 23.01.2018 14:08
- Вимога 11.pdf 23.01.2018 14:08
- Протокол розгляду 25.01.2018 14:43
Дата подачі:
23.01.2018 14:08
Вирішення:
Задовольнити вимоги звернення від 23.01.2018 о 14:08.за ID: UA-2018-01-02-000211-b.c1 ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" та скасувати рішення тендерного комітету від 22.01.2018 № 1-69/1/62-18.
Статус вимоги:
Задоволено