• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги їдалень

Документація додається

Завершена

4 078 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 40 783.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2022 12:01 - 26.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги ТД

Номер: fa3203e62048461aaa2b1ae4d426cf24
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-02-004907-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Головченко Дмитро Олександрович код ІПН 3161021073 місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського,128/33, тел.0966290707; e-mail: dimon_39@ukr.net Замовник: Комунальний заклад «П‘ятихатський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради». 52173, Дніпропетровська область, П’ятихатський район, с. Саксагань, вул. Лісна, 1. тел. +380961710380 СКАРГА на умови тендерної документації Комунальний заклад «П‘ятихатський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2022-12-02-004907-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень Очікувана вартість послуг 4 078 300,00 грн без ПДВ. Закупівля проводиться з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Вважаю, що тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та містить дискримінаційні умови. 1. Вимоги тендерної документації Відповідно до п. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступне: Якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, крім ціни або вартості життєвого циклу, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документацїї/оголошенні про проведення закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію/вартості життєвого циклу не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Замовником встановлені наступні критерії оцінки тендерних пропозицій та їх питома вага, оцінена у відсотках: «ціна» – 70 «досвід виконання аналогічних договорів» – 15 «наявність працівників відповідної кваліфікації» – 10 «гарантійні зобов’язання» – 5 Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється за приведеною ціною, яка автоматично розраховується системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 +… + Fn / PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1… Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію "ціна". Учасник при подачі цінової пропозиції заповнює відповідні форми в системі та завантажує скан – копії документів, які підтверджують дані, внесені учасником відносно нецінових критеріїв. Учасники приймають участь в понижуючому аукціоні за «приведеною» ціною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір у відповідності з вимогами закону. Договір з переможцем підписується на суму приведеної ціни, визначеної на підставі електронного аукціону, помноженої на “коефіцієнт корекції”. Опції інших (крім ціни) критеріїв оцінки тендерних пропозицій. Критерій «Досвід виконання аналогічних договорів». Принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках) Питома вага критерія: 15 % Опції: – більше 5-х років оцінюється в 15 % – від 1 до 5 років оцінюється в 5 % – менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %. Критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації Принцип, за яким оцінюється критерій: укомплектованість штату працівниками з фаховою освітою; наявність в штаті завідуючого виробництвом з фаховою освітою і досвідом роботи, в тому числі, в соціальній сфері; наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки. Питома вага критерія: 10 % Опції: 1 – Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; учасник пройшов сертифікацію і має документи (сертифікати) на систему управління якістю, безпеки – оцінюється в 10 %. 2 – Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, – оцінюється в 5 % . 3 – Штат укомплектований необхідними працівниками в 0 %. Критерій «Гарантійні зобов’язання» Принцип, за яким оцінюється критерій: наявність/відсутність у учасника матеріально – технічної бази, що гарантує безперебійне надання послуг в складних умовах (неможливість приготування страв за місцем замовника через відсутність енергопостачання, стихійні події та інші непередбачувані ситуації). Питома вага критерія: 5 % Опції: 1 - Наявна матеріально – технічна база (виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах (в т.ч. в разі неможливості приготування страв за місцем замовника через відключення електропостачання, виникнення стихійних подій, інших надзвичайних ситуацій) - оцінюється в 5 %. 2 - Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга - оцінюється в 0 %. Учасник документально підтверджує обрану питому вагу кожного з нецінових критеріїв. Щодо критерію «Досвід виконання аналогічних договорів» - необхідно надати довідку довільної форми із зазначенням виконаних аналогічних договорів: найменування контрагента, № договору, дата укладення, сума, предмет, контакти контрагента (посада, адреса, телефон), та сканкопії самих договорів. Щодо критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації» - довідкою довільної форми із зазначенням: ПІБ технолога/ завідуючого виробництвом; найменування, реквізити документа про фахову освіту; загальний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері. Також надається скан-копія оригіналу диплома про освіту та витягу з трудової книжки за період роботи у сфері громадського харчування, в тому числі, у соціальній сфері. Наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки підтверджується скан-копіями оригіналів відповідних сертифікатів. Щодо критерію «Гарантійні зобов’язання» - довідкою в довільній формі з переліком наявної матеріально – технічної бази (виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах, та коротким описом способу надання послуг в складних умовах, що унеможливлюють надання послуг на умовах аутсорсинга. Всі документи, що надаються на підтвердження обраної ваги кожного з нецінових критеріїв, подаються учасником в окремому файлі тендерної пропозиції разом з іншими документами, що вимагаються замовником. Переможцем процедури закупівлі є учасник, який набрав максимально можливу кількість балів. Також Додатком 7 до тендерної документації визначено документи на підтвердження відповідності учасника обраній питомій вазі не цінових критеріїв: Щодо критерію «Досвід виконання аналогічних договорів»: -довідка довільної форми із зазначенням виконаних аналогічних договорів: найменування контрагента, № договору, дата укладення, сума, предмет, контакти контрагента (посада, адреса, телефон). Щодо критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації»: - довідка довільної форми із зазначенням ПІБ технолога/ завідуючого виробництвом; найменування, реквізити документа про фахову освіту; загальний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; - скан-копія оригіналу диплома про освіту; - скан-копія витягу з трудової книжки за період роботи у сфері громадського харчування, в тому числі, у соціальній сфері. - скан-копії оригіналів сертифікатів на систему управління якістю та безпеки. Щодо критерію «Гарантійні зобов’язання»: - довідка в довільній формі з переліком наявної матеріально – технічної бази (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах, з коротким описом способу надання послуг в складних умовах, що унеможливлюють надання послуг на умовах аутсорсинга. Крім того: Додатком №1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу або складські приміщення, транспортних засобів (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням) для доставки продуктів харчування учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право користування: договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази, технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази, технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування визначені у довідці. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: № Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник повинен надати: рішення про реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, видане на ім’я учасника (на складське приміщення); сертифікат на систему управління якістю продукції, ISO 9001:2015, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції (на складське приміщення) та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції (на складське приміщення); договора дезінфекції, дезінсекції, дератизації укладені на ім’я учасника процедури закупівлі та дійсні на дату подання тендерної пропозиції на складські приміщення та автомобільний транспорт; чину довідку про санітарне оброблення транспортних засобів, зазначених у довідці; рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів); якщо я не маю власно транспорту та використовую орендний то можу отримати рішення про потужність з трансопртування. У випадку подання учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально - технічної бази»; Усі договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг, тощо на усі вказані у довідці засоби, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У разі, якщо Учасники в складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Довідка за формою 2 надається не меньше ніж на 1 шеф-кухаря, не менше 4 кухарів, не меньше 4 кухонних робітників, не меньше 1 комірника/завідувач складом, не менше 1 вантажника. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. Учасник повинен надати: гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі; звіт 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період на день подання тендерної пропозиції; штатний розпис (для юридичних осіб); документи про відповідну фахову освіту технолога або соби що виконує його функції; особисті медичні книжки на працівників зазначених у Довідці 2, виключно при наявності згоди на збір, обробку та поширення персональних даних кожного із таких працівників. Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких сертифікатів не менше 2 кухарів та технолога). 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання та відгук від колишнього замовника (ів). Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). 1.1. Заперечення на умови Тендерної документації За зазначених умов, Тендерною документацією визначена питома вага для критеріїв оцінки за такими кваліфікаційними критеріями, як матеріальної бази, наявність працівників та досвід виконання аналогічного договору. Разом з тим, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації Таким чином, Замовником у Документації встановлена подвійна кваліфікація учасників за такими кваліфікаційними критеріями як наявність матеріально-технічної бази, працівників та наявність досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, проведення оцінки та встановлення питомої ваги критеріїв оцінки – наявність матеріально-технічної бази, працівників, виконання аналогічного договору не передбачено статтею 29 Закону. Встановивши зазначений критерій оцінки, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону. Слід відмітити, що подібна позиція знайшла своє відображення в постановах Верховного Суду України у справі №904/1143/19 від 28.04.2020, №640/16054/19 від 03.06.2020. Також ця позиція знайшла своє відображення у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11589-р/пк-пз від 11.06.2020, №11908-р/пк-пз від 16.06.2020, №1370-р/пк-пз від 24.01.2022. Вимагаємо виключити дану вимогу ТД. 2. Вимоги тендерної документації Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації Згідно Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу або складські приміщення, транспортних засобів (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням) для доставки продуктів харчування учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право користування: договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази, технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази, технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази технологій складу або складські приміщення, транспортних засобів для доставки продуктів харчування визначені у довідці. Учасник повинен надати, зокрема, рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів) 2.1. Заперечення на умови Тендерної документації Встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів) є дискримінаційною для мене зважаючи на наступне. Згідно Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу або складські приміщення, транспортних засобів (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням) для доставки продуктів харчування учасник процедури закупівлі має право надати договір про надання послуг. Для забезпечення поставки продуктів харчування за результатами цієї процедури закупівлі, та зважаючи на необхідність надання послуг по іншим об’єктам, мною планується залучити для поставки ТОВ «Спарта 2015» з яким підписано Договір про надання послуг з транспортного обслуговування «01/11 від 01.11.2022 р. Відповідно до п.1.1. цього договору Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги з транспортного обслуговування-перевезення вантажів (продукція харчової промисловості та сільськогосподарська продукція) автомобілем IVEKO DAILY державний реєстраційний номер АЕ 9205 ІА. Товариство з обмеженою відповідальністю «Спарта 2015» здійснює свою діяльність з транспортування харчових продуктів на підставі рішення про державну реєстрацію потужності за номером r-UA-04-23-939 від 26.04.2017 р. Зважаючи на те¸ що зазначений транспортний засіб не перебуває в моїй власності чи користуванні, та те що послуги з транспортування будуть надаватися ТОВ «Спарта 2015» я не маю можливості отримати рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (видане на ім’я учасника торгів). Натомість я маю можливість надати відповідні документи на організацію, яка буде буде здійснювати безпосереднє транспортування продуктів харчування. Таким чином встановлена умова Тендерної документації щодо надання рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (видане на ім’я учасника торгів) є для мене дискримінаційною та не дає можливості прийняти участь в цій процедурі закупівлі. Внести зміни до даної вимоги та викласти наступній редакції видане на ім’я учасника торгів або на надавача послуг з транспортування. 3. Вимоги тендерної документації Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації Згідно Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати, зокрема: - звіт 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період на день подання тендерної пропозиції. 3.1.Заперечення на умови Тендерної документації Встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції звіт 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період на день подання тендерної пропозиції є дискримінаційною для мене зважаючи на наступне. Перш за все замовником не вірно зазначено назву документу. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 р. № 773 було внесено відповідні зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556 (із змінами) такі зміни: 1) заголовок викласти в такій редакції: «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску і Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску»; Тепер платники податків і зборів подають не звіт форми 1ДФ, а форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Відповідно до р.II Порядок подання Розрахунку Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556 (із змінами), Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається Розрахунок подається платником в один із таких способів: засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»; на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації; надсилається поштою з повідомленням та описом про вкладення, за умови, якщо кількість рядків у додатках до Розрахунку не перевищує п’яти; на паперовому носії, якщо кількість рядків у додатках до Розрахунку не перевищує п’яти. Мною Розрахунок подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Факт подачі засобами електронного зв’язку підтверджується електронною квитанцією. Разом з тим Замовником встановлено вимогу щодо надання документу завіреного відповідним органом та не передбачено можливість підтвердження електронною квитанцією. Проте, відповідно до р.II Порядок подання Розрахунку Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556 (із змінами), розрахунок складається та подається у двох примірниках. Другий примірник із штампом контролюючого органу про отримання повертається платнику. Ця норма встановлена для Розрахунків, які подаються в паперовій формі. Разом з тим жодною нормою Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 року за № 111/26556 (із змінами) не надано права і не встановлено обов’язку, а також не передбачено механізму, здійснення податковими органами завірення Розрахунку. У зв’язку з цим я не маю можливості надати завірений податковим органом Розрахунок (форму звіти) 1ДФ. При цьому я маю можливість надати квитанцію, яка підтверджує факт подачі до податкового органу Розрахунку і роздрукований з електронної форми Розрахунок. Дискримінаційним для мене є саме надання документу завіреного відповідним органом в той час як замовником повинно було бути встановлено можливість підтвердження подачі документів електронною квитанцією. Вимагаємо привести даний пункт ТД у відповідність до ЗУ України та включити можливість підтвердження отримання звітності контролюючими органами поданням 2 квитанції . 4. Вимоги тендерної документації Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації; Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації: Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до примірного перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням Замовника та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника. На виконання цієї вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції надають: - доказ наявності альтернативного харчоблоку/потужності з виробництва на якому будуть готуватись страви (договорів про право власності, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об’єкт, або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності), акту(-ів) приймання-передачі або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі харчоблок/потужності з виробництва, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів. Усі договори, що посвідчують право власності, користування: оренди (лізингу), суборенди, тощо мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. - рішення про реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, видане на ім’я учасника на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва; - акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва, форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 446; - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва, форма якого затверджена наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 р. № 143-22; - експлуатаційний дозвіл на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва. Документи повинні бути видані на ім’я учасника торгів. 4.1.Заперечення на умови Тендерної документації Встановлені вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують належність учаснику (на праві власності, оренди, лізингу чи інших правочинів) альтернативного харчоблоку/потужності з виробництва, рішення про реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, видане на ім’я учасника на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва та експлуатаційний дозвіл на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва виданий на ім’я учасника торгів. Слід зазначити, що за даною закупівлею на виконання пункту альтернативного харчування я планую закуповувати готову кулінарну продукцію іншого виробника та надам всі перелічені документи на виробника цієї продукції а не на себе . В той же час я маю укладені договори з ТОВ «Пирятинський делікатес» (договір поставки №165/20 від 29.12.2020 р., який пролонгується автоматично на кожен наступний рік відповідно до п.11.2 Договору і є чинним) Відповідно до п. 1.1 Договору Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця товари, в тому числі і готові страви в реторт пакетах. Таким чином мною, у випадку необхідності, буде забезпечено поставку готових страв, які вимагаються Замовником, але поставка буде здійснене не з наявного у мене альтернативного харчоблоку/потужності з виробництва, а шляхом закупівлі у виробника готових страв. Встановивши обмеження у наданні лише документів, що підтверджують наявність у моїй власності чи користуванні альтернативного харчоблоку/потужності з виробництва кулінарної продукції, а також документів, які повинні бути видані на ім’я учасника процедури закупівлі (експлуатаційного дозволу рішення про реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, та актів за формою № 446, № 143-22 видані на ім’я учасника на альтернативний харчоблок/потужність з виробництва та не передбачивши можливість надання документів, що підтверджують можливість придбання готових страв у їх виробника, а також дозвільних документів виданих н
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2022 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.12.2022 12:04
Дата виконання рішення Замовником: 27.12.2022 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: заперечення на скаргу
Автор: ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Дмитро +380966290707 dimon_39@ukr.net