-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури)
Завершена
1 546 830.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 468.30 UAH
мін. крок: 1% або 15 468.30 UAH
Період оскарження:
01.12.2022 16:42 - 09.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
cfc9ec55580e41d2b8ad0aa701f49269
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-015607-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Уважно ознайомившись з тендерною документацію, хочемо зауважити, що пункті 1 Розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації вказана інформація: «1.1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 ДНІВ до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом ТРЬОХ РОБОЧИХ ДНІВ із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 1.2. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. 1.3. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель із одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій НЕ МЕНШЕ ЯК НА СІМ ДНІВ.1.4. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.» Відповідно ж до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-12-01-015607-a період подання пропозицій - СІМ КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ, а період оскарження умов закупівлі – П’ЯТЬ КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ. ВИМАГАЄМО привести у відповідність тендерну документацію з оголошенням про проведення торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2022 12:08
Вирішення:
Шановний Учаснику! Інформуємо, що Ваша вимога задоволена та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікати та їх термін дії
Номер:
dfd70a5b93f84e2b955117fe8088d2c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-015607-a.c1
Назва:
Сертифікати та їх термін дії
Вимога:
Вітаємо! Шановний Замовнику, в Додатку 1 до тендерної документації в Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, Ви встановили вимогу: «Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасники надають Сертифікати: Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018; Системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015; Системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018, дійсних на весь період надання послуг. Для перевірки достовірності долучених до своєї тендерної пропозиції Сертифікатів, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням сайтів системи міжнародної сертифікації, договори про надання послуг з проведення сертифікаційних аудитів, звітів сертифікаційних аудитів та листи щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційних аудитів, а також довідку в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікатів»
В теперішній час наше підприємство має всі необхідні Сертифікати та навіть більше, які отримані в 2020 році. Сертифікат має термін дійсності три роки. Проведення сертифікаційних аудитів для продовження дії Сертифікатів, а також надати довідку з зазначенням сайтів системи міжнародної сертифікації, для перевірки дійсності сертифікатів, є неможливим через те, що ряд підприємств, які проводять аудити, виїхали за кордон, а до реєстрів не має доступу.
Вимагаємо внести зміни та прописати цей пункт наступним чином: «Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасники надають Сертифікати: Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018; Системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, Системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018, отримані не раніше 2020 року»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2022 09:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Інформуємо, що Ваша вимога задоволена та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено