-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень
Завершена
462 101.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 310.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 310.51 UAH
Період оскарження:
01.12.2022 16:26 - 10.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена
про підтверджуючі документи на працівників:
Номер:
a6e15bf083a54ee2957f77bdb4a5a671
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-015160-a.b3
Назва:
про підтверджуючі документи на працівників:
Вимога:
згідно додатку 2 в довідці вимагається вказати кількість працівників учасника на дату довідки та підтвердити звітністю, а в додатку 4 вимагається підтвердити «належними копіями наказів та копією звіту за формою 4ДФ за останній звітний період (квартал)». Але
звіт за формою 4 ДФ за останній звітний період (ІІІ квартал 2022) може містити іншу кількість, ніж обліковується на підприємстві на день подання пропозиції; крым того прийняті працівники з жовтня не відображені в звіті. Також працівники можуть бути не оформлені в штат, а залучені на умовах договорів цпх і наказів на них немає. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- scan-07-12-2022-03.pdf 07.12.2022 10:08
Дата подачі:
05.12.2022 13:55
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
лист-згода з умовами проєкту договору про закупівлю електричної енергії
Номер:
5ea83edd3bb7438194706c789dbdaff0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-015160-a.c2
Назва:
лист-згода з умовами проєкту договору про закупівлю електричної енергії
Вимога:
Навіщо в торгах на закупівлю послуг з прибирання офісних приміщень надавати лист-згоду з умовами проєкту договору про закупівлю електричної енергії згідно з додатком № 7 до тендерної документації (вимога на арк. 5 тендерної документації)?просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- scan-07-12-2022-03.pdf 07.12.2022 10:08
Дата подачі:
05.12.2022 13:54
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за питання. Відповідні зміни внесені до п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
- вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі
Номер:
23cf0ebf19f8458ea62fa4b3176af39d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-015160-a.c1
Назва:
- вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
1) Додаток 2 до тендерної документації п.2 містить вимогу про надання підтверджуючих документів, а саме: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період).
Зазначаємо, що така вимога не стосуються безпосередньо предмета закупівлі. Встановлення такої дискримінаційної умови суперечить Закон України “Про публічні закупівлі”.
Просимо прибрати з Тендерної Документації вищезазначену умову та внести відповідні зміни.
2) ДОДАТОК 2 п.1 до тендерної документації передбачено підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником за останні 2 роки. Предметом Закупівлі є "Послуги з прибирання", але Замовником зазначено, що - Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори ), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з охорони.
Просимо надати роз'яснення, щодо такої вимоги, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- scan-07-12-2022-03.pdf 07.12.2022 10:07
Дата подачі:
05.12.2022 12:07
Вирішення:
Шановний Учасник!
1) Згідно частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”,
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Тому у п. 2 додатку 2 до тендерної документації прописана вимога Замовника: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна бути зазначена інформація про кількість працівників учасника на дату довідки. Підтверджуючі документи: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період)». Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
2) Абзац 2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації викладено в наступній редакції: «Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з прибирання».
Статус вимоги:
Задоволено