-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Підгузки для дорослих Dailee Сare Super Medium (024:2019 11239 - Підгузник для дорослих); Підгузки для дорослих Dailee care Super Large (024:2019 11239 - Підгузник для дорослих); Підгузки для дорослих Dailee care Super Extra Large (024:2019 11239 - Підгузник для дорослих); Пелюшки гігієнічні Dailee 60*90 (024:209 -60709 Пелюшка вбирає); Підгузки для дітей Extra large 13-18 кг (024:2019 35008 Дитячий підгузник); Підгузки для дітей Super Seni Extra Small (024:2019 35008 Дитячий підгузник); Підгузки для дорослих Seni super plus Medium (024:2019 11239 - Підгузник для дорослих); Підгузки для дорослих Seni super plus Large (024:2019 11239 - Підгузник для дорослих); Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Super (15) (024:2019 35817 -Прокладки для нетримання)
Завершена
431 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 310.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 310.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2022 16:05 - 06.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо кількості штук в упаковці
Номер:
4d17690f87f54ba1891f785f86136e9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-01-014474-a.c1
Назва:
щодо кількості штук в упаковці
Вимога:
повний текст викладено у вимозі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови_UA-2022-12-01-014474-a.pdf 02.12.2022 16:19
Дата подачі:
02.12.2022 16:19
Вирішення:
Згідно ч.4.ст.23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» та п.8. Положення про індивідуальну програму реабілітації інвалідів» затвердженою Постановою КМУ від 23.05.2007р № 757 - передбачає - Індивідуальна програма розробляється за участю особи з інвалідністю чи законного представника дитини з інвалідністю фахівцями МСЕК або ЛКК із залученням в межах компетенції спеціалістів закладів охорони здоров'я, органів соціального захисту, державної служби зайнятості, органів Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю та інших органів, які провадять діяльність у сфері реабілітації осіб з інвалідністю.»
Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, тому технічні та кількісні вимоги до закупівлі складені у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації і продукція буде закуповуватися згідно наданого замовлення.
У статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у випадку необхідності посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва замовники повинні обґрунтувати таке посилання та зазначати вираз «або еквівалент».
Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), в якій визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Однак Особливості прямо не вимагають зазначати про обов’язковість виразу «або еквівалент». Особливості містять єдиний пункт 28, який стосується тендерної документації та в якому зазначається, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Водночас у пункті 3 частини 1 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються наступні відомості:
-інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Однак вимога зазначати вираз «або еквівалент» та обґрунтування містяться у статті 23 Закону.
В той же час, пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону із урахуванням положень цих Особливостей.
Окрім цього, статтю 23 Закону слід розглядати як деталізацію пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Тобто в статті 23 Закону зазначено вимоги до технічних специфікацій, які передбачені в статті 22 Закону.
Складаючи тендерну документацію у відповідності до Особливостей та у випадку необхідності посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, потрібно враховувати норми статті 23 Закону та обґрунтовувати таке посилання, зазначаючи вираз «або еквівалент», оскільки не виконання зазначених умов суперечитиме нормам Закону.
Тендерна документація складена у відповідності вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2022 17:04