-
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
15 720 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 1% або 157 200.00 EUR
мін. крок: 1% або 157 200.00 EUR
Період оскарження:
07.07.2017 18:29 - 13.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на дії замовника
Номер:
952f8a2197c0498a968656c06bfc63f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000596-a.c4
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Довіреність 19.12.2017 10:33
- оплата 19.12.2017 10:33
- офіційний листа 19.12.2017 10:33
- Рішення від 21.12.17 №9012.pdf 22.12.2017 16:15
- Щодо розгляду скарги UA-2017-07-07-000596-а.pdf 09.01.2018 12:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2017 № 244.pdf 15.01.2018 13:59
- Рішення від 12.01.18№ 244.pdf 17.01.2018 20:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2017 10:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.01.2018 20:13
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
скарга на дії замовника
Номер:
1272e674a8ca453593abe0bc6db363f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000596-a.a5
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Довіреність 19.12.2017 10:39
- Додаток_Доказ оплати за подання скарги.pdf 19.12.2017 10:39
- офіційний листа 19.12.2017 10:39
- Рішення від 21.12.17 №9014.pdf 22.12.2017 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2017 10:39
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2017 16:08
Задовільнена:
Ні
Скарга
Розгляд припинено
скарга на дії замовника
Номер:
23e86a3cf1c14f568a45d0971b0ee5b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000596-a.c3
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Довіреність 19.12.2017 10:20
- оплата 19.12.2017 10:20
- офіційний листа 19.12.2017 10:20
- Рішення від 21.12.2017 № 9013.pdf 22.12.2017 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2017 10:20
Опис причини скасування:
помилково завантажено
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.12.2017 10:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.12.2017 16:06
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника щодо допущення MIRBUD S. A. до аукціону
Номер:
4cfd52da8d9e472a83e340f0616891a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000596-a.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника щодо допущення MIRBUD S. A. до аукціону
Скарга:
18 листопада 2017 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Т4В»
Адреса: ал. Станув З’єдночоних 32 оф. U15, 04-036, Варшава, Республіка Польща
електронна пошта: biuro@t4b.com.pl
телефон+48 22 597 62 00
Замовник:
Державна фіскальна служба України
(код ЄДРПОУ 39292197)
Адреса: 04053, Україна, м. Київ,
Львівська площа, 8
електронна пошта: zakupivli@sfs.gov.ua
телефон: +380442472654
Інформація про закупівлю:
ID: UA-2017-07-07-000596-a
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –14 листопада 2017 року
Плата за подання скарги – 15 000 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на дії замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-07-000596-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Т4В» (далі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є - Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні
Місце виконання робіт та надання послуг: 81321, Україна, Львівська область, Мостиський район, с. Шегині, вул. Дружби, 201, міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Шегині» на українсько-польському кордоні.
Очікувана вартість 15 720 000,00 Євро без ПДВ.
Відповідно до ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником вирішено проводити закупівлю за умовою застосування конкурентного діалогу.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі», електронною системою було розкрито пропозиції інших учасників. Як було з’ясовано, в закупівлі беруть участь 4 учасники: IDS-BUD S.A., "T4B" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA,UNIBEP S.A., MIRBUD S.A.
Згідно протоколу від 14 листопада 2017 року розгляду тендерних пропозицій підписаного робочою групою та уповноваженою особою з організації та проведення закупівель, всі учасники допущені до аукціону.
Враховуючи те, що електронна система Prozorro забезпечує можливість доступу до інформації учасників, у кожного учасника є можливість здійснювати обмін інформацією. А тому, Товариством було проаналізовано тендерну документацію учасника MIRBUD S.A.
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено певний перелік тендерної документації.
Пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначаються критерії оцінки, та завантаження файлів з:
-інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
-інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
-інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію;
-документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
-документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
-інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції MIRBUD S.A, Товариством було виявлено ряд порушень умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема :
Згідно вимог Замовника (п. 2.2 дод.1 до ТД): «Учасники у складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми… У разі залучення учасником до виконання робіт інженера-проектувальника за договором, учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера –проектувальника договір про залучення даного інженера – проектувальника до виконання робіт.» Згідно поданої тендерної пропозиції, учасником MIRBUD S.A надано договір між проектною організацією, а не з інженером-проектувальником, що суперечить умовам ТД.
Відповідно до ТД (п.19 дод.3 до ТД) «Постачальник відповідних скануючих систем повинен мати в Україні офіційне представництво сертифікованого компанією виробником та сервісний центр з обслуговування та ремонту СС.» Дійсно, за ТД замовником допускається, у разі відсутності дозволів, ліцензій та сертифікатів, надати гарантійний лист про зобов’язання щодо їх наявності до моменту підписання договору. Наявність представництва сертифікованого компанією виробником та сервісного центру з обслуговування та ремонту СС є умовою ТД і таке представництво повинно бути. Зі змісту гарантійного листа MIRBUD S.A ( від 16.10.2017 №16-10-17/452) вбачається, що учасник лише зобов’язується мати в наявності до підписання договору сервісний центр з обслуговування та ремонту СС, що також суперечить вимогам ТД.
Згідно п.10 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. З поданої тендерної пропозиції MIRBUD S.A немає в наявності антикорупційної програми, що суперечить вимогам ТД та нормам Закону України "Про публічні закупівлі".
Зі змісту і способу подання тендерної пропозиції на першому та другому етапі конкурентного діалогу усі документи, які складаються безпосередньо учасником повинні обов’язково містити: номер, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються документи. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. При цьому:
відсутність підписів, печаток на окремих документах допускається тільки у випадках:
якщо це сторінка пропозиції на якій відсутня будь-яка інформація:
документ містить підпис особи учасника, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції, але при цьому відсутня печатка.
Згідно поданої тендерної пропозиції MIRBUD S.A., зокрема фінансової звітності учасника за 2016 рік, даний документ не завірений на кожному листі ні підписом ні печаткою MIRBUD S.A, що є суттєвою помилкою з порушенням інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Таким чином, Скаржник не може погодитися з рішенням замовника про допущення до аукціону MIRBUD S.A та вважає дії замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та не об’єктивно оцінив пропозицію MIRBUD S.A.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції, як найкращої серед учасників.
Положеннями абзацу 3 частини 2 статті 18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення щодо допущення до аукціону MIRBUD S.A зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 410 від «14 »листопада 2017 року.
4.Зобов’язати замовника відхилити тендерну пропозицію MIRBUD S.A у зв’язку із невідповідністю умовам тендерної документації.
Додаток:
1.Доказ оплати за подання скарги.
Уповноважений представник ТОВ «Т4В» за довіреністю А.Вітковскі
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція про сплату 2.pdf 19.11.2017 16:59
- рішення від 22.11.2017 № 8202 + лист Замовнику.pdf 22.11.2017 22:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2017 № 8645.pdf 11.12.2017 22:03
- Рішення від 08.12.2017 № 8645.pdf 13.12.2017 23:02
- Протокол розгляду тендерних пропозицій 14.12.2017 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2017 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2017 23:02
Дата виконання рішення Замовником:
14.12.2017 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.12.2017 № 8645-р/пк-пз Державною фіскальною службою України відхилено тендерну пропозицію MIRBUD S.A.
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо порушення законодавства при визначені відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Номер:
62563a47df4b4382a2ab3335333ba736
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000596-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства при визначені відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Скарга:
Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, в тендерній пропозиції MIRBUD S.A., оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу, відсутній кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що вимагається пунктом 2.2 Додатку 1 до Тендерної Документації.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 21.11.2017 № 8161.pdf 22.11.2017 20:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2017 19:00
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2017 20:10
Задовільнена:
Ні