-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по поточному ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення склад №1 та склад №2 ДЗ "База спеціального медичного постачання №2 МОЗ України" в м. Обухів, Київської обл.по вул. Каштанова, буд.66-А.
Торги відмінено
320 294.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2022 22:20 - 17.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне та незаконне прийняття рішення щодо визначення Переможця процедури закупівлі, яка повністю суперечить на не відповідає тендерній документації Замовника
Номер:
10fcff2c7655491f9311ed17352f824d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-014762-a.c5
Назва:
Неправомірне та незаконне прийняття рішення щодо визначення Переможця процедури закупівлі, яка повністю суперечить на не відповідає тендерній документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, навіть неозброєним оком видно, що Учасник ТОВ "ВЕЙВ", це є Учасник інтереси якого ви "лобіюєте" і цей Учасник він з вами в зговорі.
Наші обвинувачення є небезпідставними з огляду на наступне і Зараз ми це вам чітко доведемо з усіма необхідними аргументами та доказами!!!
Відповідно до протоколу №12 від 22 грудня 2022 року Уповноваженою особою ЮМ. Пелих було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ "ВЕЙВ". Дане рішення є повністю незаконним та яке суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та Вашій тендерній документації.
Учасник ФОП Мельниченко О.В. взагалі не розуміє, чому ви в нашій тендерній документації замітили всі дрібні недоліки, а навіть те, чого не вимагали в тендерній документації, відповідно до Специфікації, а в Шановного для вас Учасника ТОВ "ВЕЙВ" ми не захотіли побачити цілий "ліс відхилень" щодо вимог, які зазначені в Вашій тендерній документації. Це дуже цікаво виглядає з Вашого боку, шановний Замовнику.
Але все по порядку з відповідними фактами та доказами:
1. відповідно до додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати - Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра. Даний документ, який дає законне право виконувати роботи підвищеної небезпеки в Учасника ТОВ "ВЕЙВ" відсутній!!! Натомість наявна довідка, що може колись Шановний Замовнику в недалекому майбутнього до цього Нового року, можливо до Наступного Нового року ми обов'язково вам дану декларацію надамо. Головне чекайте!!! Ну тут ще б ми могли погодитися з цим, яким не одне, але що у Довідці про наявність Матеріально-технічної бази Учасника ТОВ "ВЕЙВ" відсутні будь-які страхувальні засоби, які обов'язково передбачені при виконання робіт на висоті понад 1,3 метри і відповідно яким чином даний Учасник отримає Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра для нас є великою загадкою!!!
Ну то таке.
Тепер переходимо до більш цікавого:
2. Відповідно 2.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. На кожного працівника, залученого до виконання послуг, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або інший документ згідно чинного законодавства). На працівників, зазначених в довідці, надати посвідчення з охорони праці, пожежної безпеки.
В Довідці вих.№46 від 12.12.2022 року "Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" чітко "чорним по-білому зазначено", що в Учасника ТОВ "ВЕЙВ" наявні наступні працівники:
1. Директор - Островський Віктор Олександрович
2. Інженер-проектувальник - Морозюк Тетяна Микоалаївна;
3. Інженер-проектувальник - Балясна Тамара Володимирівна;
4. Електромонтер пожежно-охоронниї сигналізації - Голік Тимур Олексійович;
5. Електромонтер - Білодід Михайло Федорович.
Інші працівники в Учасника ТОВ "ВЕЙВ" для нього нажаль відсутні!!! І ось чому.
Відповідно до чинної Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та відповідно до розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» виконання робіт, яких є предметом закупівлі Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічно-го обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлі-ння евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
В Учасник ТОВ "ВЕЙВ" відповідно до Довідки вих.46 від 12.12.2022 року відсутній - керівник робіт, яким може бути, згідно чинного законодавства України, тільки інженер з пожежної безпеки, який має відповідний рівень освіти та стаж роботи,
а також відсутній фахівець - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, не нижче 4-го розряду.
Також відсутні будь-які свідоцтва про проходження навчання та отримання відповідної кваліфікації (розрядів), а саме для електромонтера - відповідно не нижче 3-го розряду, а для налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування відповідно - не нижче 4-го розряду.
як того вимагає чинне законодавство України, а саме зазначено в п.14-15 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
Таким чином Учасник ТОВ "ВЕЙВ" - не відповідає вимогам тендерної документації, які зазначені в п.2.1. і згідно
п.7.1. Вашої тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
а також згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Статті 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
3. Кошторис Учасника ТОВ "ВЕЙВ" виконаний з грубими порушеннями та у невідповідності до технічних вимог (специфікації), яка зазначена Замовником в тендерній документації (додаток №2), а саме:
В кошторисі (кошторисних розрахунках) Учасника ТОВ "ВЕЙВ" зазначено кількість короба для кабелю пластикового - 140 метрів, а в технічних вимогах (специфікації) тендерної документації його довжина складає - 240 метрів!!!
В кошторисі (кошторисних розрахунках) Учасника ТОВ "ВЕЙВ" Кабель напругою до 35 кВ загальна довжина складає - 1850 метрів, а в технічних вимогах (специфікації) тендерної документації його довжина складає разом - 1710 метрів!!!
В кошторисі (кошторисних розрахунках) Учасника ТОВ "ВЕЙВ" Кабель дво-, чотирижильний перерiзом жили до 16 мм2, загальна довжина складає - 30+30 = 60 метрів, а в технічних вимогах (специфікації) тендерної документації його довжина складає разом - 300 метрів!!!
В кошторисі (кошторисних розрахунках) Учасника ТОВ "ВЕЙВ" наявний бокс під автоматичний вимикач - в технічних вимогах (специфікації) тендерної документації він взагалі відсутній!!!
Відповідно до тендерної документації п.7.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Отже, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами документально та фактично, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВЕЙВ" повинна бути відхилена, тобто дискваліфікована.
Шановний Замовнику процедури закупівлі виходячи з вищезазначеної доведеної нами інформації, яка грунтується на нормах чинного законодавства України ми вбачаємо предвзяте відношення до нас, як до Учасника процедури закупівлі з боку вас, як Замовника, наявність беззаперечних та грубих порушень норм чинного законодавства України, а також порушення Статті 5. Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, на основі вищезазначеної інформації ми наполягаємо на відмінні свого незаконного рішення, щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ "ВЕЙВ" в якого тендерна пропозиція взагалі не відповідає вимогам Вашої тендерної документації.
А також надання нам 24 години, згідно статті 29 Закону України на долучення в довільній формі інформації щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), та виправлення наявної технічної помилки, яка була допущена нами в документі "Довідка про наявність матеріально-технічної бази" №1 від 19.12.2022 року щодо зазначення нами в таблиці номеру договору оренди №4/01/22, а в тендерній пропозиції прикріплений договір оренди №01-03-22 від 1 березня 2022 року.
Даємо вам час на зміну свого незаконного рішення до 26 грудня 00:00 в випадку ігнорування нашої вимоги (наших вимог) ми об'єднаємо ці дві скарги в одну і не пізніше ніж 26 грудня 13:00 буде завантажена офіційна скарга до АМКУ!!! Сподіваємось на здоровий глузд, щодо вирішення цього конфліктного питання!!! Нічого особистого, тільки бізнес
На сам кінець доводимо до Вашого відома, що в скарзі до АМКУ буде також зазначена нами наступна вимога-прохання:
Згідно ч.ч.1-2 ст. 164-14 "Кодексу України про Адміністративні порушення" направити лист-звернення до Держаудитслужби, щодо застосування штрафу на службову (посадову), уповноважену особу Замовника в розмірі: від 25 500 до 51 000 гривень.
Підставою для накладання штрафу, згідно ч.3-4 статті 164-14 КУпАП є:
- невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
- підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.12.2022 15:11
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно загальним умовам тендерної документації п.4 підпункт 4.4. та проекту договору додаток 2 до тендерної документації п. 5 підпункт 5.1.
термін виконання послуг по поточному ремонту закінчується 31.12.2022 року.
В зв’язку з унеможливленням виконання послуг по поточному ремонту до кінця року виникла відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг в бюджетному році.
Після періоду оскарження, який закінчується 28.12.2022 року о 00:00 годин закупівлю UA-2022-11-30-014762-a буде відмінено з підстави, що передбачено згідно п. 47 підпункт 1 Постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Мельниченко О.В., а також упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Номер:
7d412c3e0305450f88237d8d6767370a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-014762-a.b4
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Мельниченко О.В., а також упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, якщо чесно нічого іншого ми, як добросовісний Учасник від Вас не очікували, як прийняття подібних назаконних рішень.
Відповідно до протоколу №11 від 22 грудня 2022 року ви, як Замовник, з наявністю грубих порушень, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" відхилили нашу пропозицію, аргументувавши це смішними та не чим необгрунтованими аргументами та фактами.
Безперечно, як добросовісний Учасник процедур державних закупівель доводимо це вам, як Замовнику спочатку вимогою до Вас, а у випадку ігнорування нашої законної вимоги, ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ, як те нам дозволяє чинне законодавство України.
Доводимо чітко вам, як зацікавленому Замовнику, наступну інформацію:
По-перше, стосовно 1-го питання, відповідно до вашого Протоколу №11 від 22 грудня 2022 року.
Кошторис (кошторисні розрахунки) виконанні нами повністю відповідно і з дотриманням тих "технічних вимог (специфікації)" яку ви надали в своїй тендерній документації. І ви це чітко бачите, ви самі собі придумали, ті аргументи, щоб у вас був, хоч якийсь привід незаконно відхилити нашу тендерну пропозицію, так як ми є не Ваш зацікавлений Учасник!!!
По-друге, відповідно до чинного Наказу № 281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", дата початку дії - 08.11.2021 року, розділу V "Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) , п.5.1. абзац.3 в якому "чорним по-білому" зазначено - "Для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням Замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Кошторис (кошторисні розрахунки), які завантажені Учасником ФОП Мельниченко повністю відповідають тим "технічним вимогам (специфікації), яка зазначена вами, як Замовником, в тендерній документації. Тому ваші аргументи, щодо не включення до кошторису тих витратних матеріалів, які ви не зазначили в своїх "технічних вимогах (специфікації) є нікчемними та упередженими.
По 2-му питанню відповідно до вашого Протоколу №11 від 22 грудня 2022 року, щодо не надання Учасником ФОП Мельниченко О.В. інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Відповідно до Постанови №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" ч.40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), це є відповідно п.5.5. тендерної документації - кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону!!!
Не надавши дану можливість нам, як Учаснику процедури закупівлі ви грубо порушили норми чинного законодавства України, а саме ч.16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", а також ч.40 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року.
По 3-му питанню відповідно до вашого Протоколу №11 від 22 грудня 2022 року, щодо наявності технічної помилки, яка була допущена нами в документі "Довідка про наявність матеріально-технічної бази" №1 від 19.12.2022 року щодо зазначення нами в таблиці номеру договору оренди №4/01/22, а в тендерній пропозиції прикріплений договір оренди №01-03-22 від 1 березня 2022 року, це є технічна помилка. Згідно тендерної документації п.2.1. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
п.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тобто по 3-му зауваженню, яке зазначене у вас в протоколі №11 від 22 грудня 2022 року, даний пункт взагалі не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, яку надав Учасник ФОП Мельниченко О.В.
Виходячи з вищезазначеної доведеної нами інформації, яка грунтується на нормах чинного законодавства України ми вбачаємо предвзяте відношення до нас, як до Учасника процедури закупівлі з боку вас, як Замовника, наявність беззаперечних та грубих порушень норм чинного законодавства України, а також порушення Статті 5. Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, на основі вищезазначеної інформації ми наполягаємо на відмінні свого незаконного рішення, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. В випадку повного ігнорування нашої вимоги ви беззаперечно звернемося з офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ, щодо необ'єктивного та упередженого визначення Переможця процедури закупівлі.
Даємо вам час на зміну свого незаконного рішення до 26 грудня 00:00 в випадку ігнорування нашої вимоги не пізніше ніж 26 грудня 13:00 буде завантажена офіційна скарга до АМКУ!!! Сподіваємось на здоровий глузд, щодо вирішення цього конфліктного питання!!! Нічого особистого, тільки бізнес.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2022 10:11
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно загальним умовам тендерної документації п.4 підпункт 4.4. та проекту договору додаток 2 до тендерної документації п. 5 підпункт 5.1.
термін виконання послуг по поточному ремонту закінчується 31.12.2022 року.
В зв’язку з унеможливленням виконання послуг по поточному ремонту до кінця року виникла відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг в бюджетному році.
Після періоду оскарження, який закінчується 28.12.2022 року о 00:00 годин закупівлю UA-2022-11-30-014762-a буде відмінено з підстави, що передбачено згідно п. 47 підпункт 1 Постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Необхідність роз'яснення, щодо наявності незрозумілого обладнання в таблиці (об'єми робіт)
Номер:
c4cee08d1677419397b1a794e92ed7aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-014762-a.a3
Назва:
Необхідність роз'яснення, щодо наявності незрозумілого обладнання в таблиці (об'єми робіт)
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №2 до тендерної документації в таблиці "Об'єми робіт" наявні незрозумілі вимоги до Учасників, а саме:
1. Блок базовий на 20 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС - що це блок на 20 променів??? Промисловість (заводи-виробники) випускає пульти приймально-контрольні пожежні, які розраховані на 2, 4, 8, 16 шлейфів. Пульт приймально-контрольний пожежний на 20 променів випускало тільки одне підприємство це ВЕДА, м. Буча, але дані пульти вже давно зняті з виробництва.
2. Акумулятор лужний одноелементний - наполягаємо на конкретизації на яку ємкість розрахований акумулятор, адже вони є різні!!!
7. Сирена потужна до 4 кВт на готовiй основi - ви шановний Замовник взагалі розумієте, скільки це 4 кВт (це вам що якісь електродвигун для приводу насосу). Ви взагалі розумієте, яка це велика потужність, яким чином дана сирена з такою значною потужністю буде підключена до пульту приймально-контрольного пожежного???
8. Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-,триполюсний, що установлюється на конструкцiї на стiнi або колонi, струм до 25 А??? Так який одно-, чи дво- чи триполюсний незрозуміло? Що це за загадки взагалі?
9. Сповiщувач ПС автоматичний свiтловий у нормальному виконаннi? Як це? Є оповіщувач світлозвуковий, або світловий покажчик пожежний!!! Що це за сповіщувач ПС автоматичний та ще й світловий? Такого сповіщувача автоматичного світлового не існує в природі взагалі!!!
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмету закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». У випадку, якщо учасник пропонує еквівалентне обладнання, останній має передбачити витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектно-кошторисної документації???
Так яким чином Учасником може знати чи він в своїй тендерній документації пропонує та закладає тип та марку обладнання, яке передбачено проектом(робочим проектом) чи пропонує "еквівалент". Учасник повинен бути "теліпатом чи екстрасенсом" і сам повинен здогадуватися??? Тоді надайте марки (тип) обладнання, а Учасники будуть думати чи рахувати по обладнанню яке ви запропонували в тендерній документації чи пропонувати "еквівалент" запропонованому вами обладнанню. Що це взагалі таке??? Як це розуміти???
Шановний Замовнику, у вас вимоги до Учасників суперечать одна одній. Ви що навмисне не надаєте Учасникам процедури закупівлі повної інформації, щодо даної процедури закупівлі???
Не надаючи повної інформації Учасникам ви порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 23 ч.1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Шановний Замовнику з якою метою ви "не надаєте" Учасникам процедури закупівлі всю необхідну, а головне вірну інформацію??? У вас є потенційний зацікавлений переможець??? Чи як це зрозуміти?
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації. Адже та інформація, яка зазначена в обсягах робіт є неповною та незрозумілою.
У випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, а також до відповідної служби, яка здійснює моніторинг даної закупівлі!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2022 23:38
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякую вам за звернення!
Частина 1 статті 23 Закону № 922 передбачає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У ч. 4 вказаної норми зауважено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовник згідно дефектного акту Кошторисної документації в таблиці «Умови виконання робіт» Додатку 2 до ТД надав перелік обладнання не посилаючись на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, так як Замовнику не важливо конкретна марка чи виробник. Обладнання, яке запропонує Учасник в своїй пропозиції, повинно відповідати технічним характеристикам та маркуванню, протоколам випробувань або сертифікатам, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, які Учасник повинен подати в своїй пропозиції. про що прописано Замовником в розділі 2 , пункт 7 ТД .
Розділ І. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Додатку 2 ТД. містить інформацію:
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмету закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». У випадку, якщо учасник пропонує еквівалентне обладнання, останній має передбачити витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектно-кошторисної документації.
По тексту Наголошую на реченні: «У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмету закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму» . Так як посилання на конкретні торговельні марки чи фірми відсутні в Специфікації, то учаснику не потрібно передбачити витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектно-кошторисної документації. Уважно читайте вимоги Тендерної документації.
Замовник повідомляє, що кошторис розцінено Інженером – кошторисником, згідно ресурсних кошторисних елементарних норм, які затвердженні та входять в програмний комплекс і не підлягають коригуванню. Тобто в Програмному комплексі є чіткі розцінки, згідно яких формується кошторисна документація. А учасникам, потрібно вказати в тендерній пропозиції обладнання, яке вони будуть використовувати в роботі згідно Специфікації (Дефектного акту), де вказані матеріали та види робіт.
Замовник вважає, що нічим не порушив норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також не порушив права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2022 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, щодо внесення змін до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України
Номер:
9eeb757c7a474bc397c14d6bd64b13ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-014762-a.c2
Назва:
Вимога, щодо внесення змін до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку 2 до тендерної документації Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) ви вимагаєте від Учасників наступне:
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
По-перше, відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" Стаття 17. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури складати та підписувати кошторисну документацію, має законне право лише сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), ніякий інший фахівець не має законного права складати та затверджувати кошторисну документацію!!!
По-друге, виконання (складання) кошторису (кошторисних розрахунків), згідно чинного законодавства України дозволяється виконувати тільки на ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (або аналогу).
Чинним законодавством України зазначена відповідальність за використання неліцензійного програмного забезпечення:
Згідно ст. 432 ЦК України правовласники ПО мають право подати позов до судових органів у разі порушення їх авторського права. Можна виділити наступні можливі рішення суду (ч. 2 ст. 52 ЗУ «Про авторське право і суміжні права»):
- відшкодування моральної та матеріальної шкоди;
- стягнення з порушника доходів, отриманих в наслідок порушення;
- опублікування в ЗМІ інформації про порушення;
- виплата компенсації в розмірі від 10 до 50 000 мінімальних зарплат і ін.
Ст. 51.2 КоАП України передбачає за незаконне використання ПЗ штраф від 10 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленого обладнання, продукції або матеріалів, використаних для вчинення правопорушення. Також, згідно зі ст. 265, речі, які є знаряддям або об'єктом правопорушення, вилучаються на зберігання на період розслідування.
Ст. 176 Кримінального кодексу України передбачає кілька покарань, залежно від ступеня нанесення правовласнику матеріальної шкоди. Порушникам загрожує:
- штраф від 200 до 3000 НМДГ;
- виправні роботи до 2 років;
- позбавлення волі від 2 до 6 років з конфіскацією та знищенням носіїв неліцензійного ПЗ;
- позбавлення права обіймати певні посади до 3 років.
Виходячи з вищезазначеної доведеної фактами інформації, наполягаємо на внесенні наступних змін щодо вимог тендерної документації, як того вимагає чинне законодавство України, а саме:
Кошторисна документація має бути розроблена в "ліцензійному" програмному комплексі АВК-5 (або аналог), на що Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції скан-копію чинної ліцензії та користування ліцензійним програмним забезпечення, щодо виконання кошторисної документації, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Також якщо сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) проходив навчання та отримав сертифікат до 2016 року, згідно чинного законодавства України, після 5-ти років з моменту отримання кваліфікаційного сертифікату фахівець обов'язково повинен пройти підвищення кваліфікації та отримати відповідне свідоцтво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2022 21:07
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ознайомившись із Вашою Вимогою повідомляємо, що у даному тексті відсутні будь які посилання на суть порушення чи вимоги.
Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі. Тому, керуючись зазначеною вище нормою Замовник сам вирішує, які саме документи він хоче бачити у складі пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно: Кошторисна документація має бути розроблена в "ліцензійному" програмному комплексі АВК-5 (або аналог), на що Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції скан-копію чинної ліцензії та користування ліцензійним програмним забезпечення, щодо виконання кошторисної документації, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Також якщо сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) проходив навчання та отримав сертифікат до 2016 року, згідно чинного законодавства України, після 5-ти років з моменту отримання кваліфікаційного сертифікату фахівець обов'язково повинен пройти підвищення кваліфікації та отримати відповідне свідоцтво, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2022 00:03
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги по поточному ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення склад №1 та склад №2 ДЗ «База спеціального медичного постачання №2 МОЗ України» в м. Обухів, Київської області по вул. Каштанова, буд.66-А «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» ДК 021:2015:35110000-8
Номер:
32e869a7700247639b1800ded1f20a1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-014762-a.c1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Послуги по поточному ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення склад №1 та склад №2 ДЗ «База спеціального медичного постачання №2 МОЗ України» в м. Обухів, Київської області по вул. Каштанова, буд.66-А
«Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» ДК 021:2015:35110000-8
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.2 - Лист-відгук Військова частина 1498.pdf 04.12.2022 20:33
- Доказ п.1 - рішення від 08.09.2022 № 5773 (питання №6).pdf 04.12.2022 20:33
- Доказ п.2 - Лист відгук - Бориспільський профліцей СПС.pdf 04.12.2022 20:33
- Доказ п.1 - рішення від 08.09.2022 № 5748 (питання №6).pdf 04.12.2022 20:33
- 04.12.2022 року СКАРГА до АМКУ База спеціального медичного постачання №2 м. Обухів.pdf 04.12.2022 20:33
- Доказ п.2 - Лист-відгук Бориспільський профліцей СО.pdf 04.12.2022 20:33
- Доказ п.1 - рішення від 13.05.2020 № 9264.pdf 04.12.2022 20:33
- рішення від 06.12.2022 №7134.pdf 06.12.2022 14:33
- Інформація про резолютивну частину ріщення від 12.12.2022 №7308.pdf 13.12.2022 11:16
- рішення від 12.12.2022 №7308.pdf 15.12.2022 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2022 20:35
Дата розгляду скарги:
12.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2022 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2022 11:57
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2022 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Умовами останньої редакції Тендерної документації Замовником усунена вимога згідно рішення АМКУ №7308No7308-р/пк-пз від 12.12.2022 року