• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) - реконструкція

Торги не відбулися

385 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 927.29 UAH
Період оскарження: 30.11.2022 17:43 - 05.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Неповна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України

Номер: 46c5e3ebdd584ca7b10a8203748c6d7d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-013654-a.c4
Назва: Неповна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати: «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа); У нас до Вас запитання, а чому ви одне вимагаєте, яке передбачене чинним законодавством України, а інше чомусь не вимагаєте, чи у вашого потенційного переможця дані документи, які передбачаються чинним законодавством України відсутні мабуть? Про що йде мова. Відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "ПРАВИЛА охорони праці під час виконання робіт на висоті" п.1.3 До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121 ( z0018-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.95 за N 18/554; медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за N 136/345; Відповідно до чинної ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 577 від 10 травня 2022 р. "Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих" в якій чітко чорним по-білому зазначене наступне: ч.2 Тяжкі психічні розлади, зокрема спричинені вживанням психоактивних речовин, є медичним психіатричним протипоказанням щодо виконання таких видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих: 3) працівники, зайняті на роботах підвищеної небезпеки: роботи на висоті, роботи верхолазні та пов’язані з підніманням на висоту, а також роботи з обслуговування підйомних пристроїв; 5) особи, що обслуговують діючі електроустановки з напругою 127 вольт і вище та здійснюють на них оперативні переключення, налагоджувальні, монтажні роботи і високовольтні дослідження; Виходячи з вищезазначеної інформації у нас виникає чітке та логічне запитання до вас, чому ви не вимагаєте від Учасників, відповідно до норм чинного законодавства України в своїй тендерній пропозиції на кожного працівника, який буде виконувати роботи на висоті, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, згідно п.3 Роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 року надати чинні Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичну довідку про проходження обовязкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року). Чому ви не дотримуєтеся, як Замовник, який представляє державну бюджетну установу і є розпорядником бюджетних коштів норм чинного законодавства України??? Чи можливо вам байдуже, що Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) будуть виконувати психічно неврівноважені фахівці, а окрім того, ще й наркозалежні!!! Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на долучені до Учасників вимоги, яка є обовязковою, згідно чинного законодавства України, щодо надання ними на кожного працівника (фахівця), який буде виконувати роботи на висоті, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, згідно п.3 Роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 року чинних Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичних довідок про проходження "обовязкових" попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року). В іншому разі ми зрозуміємо, що ви, як Замовник порушуєте норми чинного законодавства України, а також що у вас є потенційний переможець у якого відсутні передбачені законом - Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичні довідки про проходження "обовязкових" попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу 04.12.2022, 22:07. ID: UA-2022-11-30-013654-A.C4 Вимога (Скарга) Рівень відношенняВстановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) - реконструкція Неповна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України Шановний Замовнику процедури закупівлі, в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати: «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа); У нас до Вас запитання, а чому ви одне вимагаєте, яке передбачене чинним законодавством України, а інше чомусь не вимагаєте, чи у вашого потенційного переможця дані документи, які передбачаються чинним законодавством України відсутні мабуть? Про що йде мова. Відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "ПРАВИЛА охорони праці під час виконання робіт на висоті" п.1.3 До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121 ( z0018-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.95 за N 18/554; медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за N 136/345; Відповідно до чинної ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 577 від 10 травня 2022 р. "Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих" в якій чітко чорним по-білому зазначене наступне: ч.2 Тяжкі психічні розлади, зокрема спричинені вживанням психоактивних речовин, є медичним психіатричним протипоказанням щодо виконання таких видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих: 3) працівники, зайняті на роботах підвищеної небезпеки: роботи на висоті, роботи верхолазні та пов’язані з підніманням на висоту, а також роботи з обслуговування підйомних пристроїв; 5) особи, що обслуговують діючі електроустановки з напругою 127 вольт і вище та здійснюють на них оперативні переключення, налагоджувальні, монтажні роботи і високовольтні дослідження; Виходячи з вищезазначеної інформації у нас виникає чітке та логічне запитання до вас, чому ви не вимагаєте від Учасників, відповідно до норм чинного законодавства України в своїй тендерній пропозиції на кожного працівника, який буде виконувати роботи на висоті, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, згідно п.3 Роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 року надати чинні Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичну довідку про проходження обовязкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року). Чому ви не дотримуєтеся, як Замовник, який представляє державну бюджетну установу і є розпорядником бюджетних коштів норм чинного законодавства України??? Чи можливо вам байдуже, що Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) будуть виконувати психічно неврівноважені фахівці, а окрім того, ще й наркозалежні!!! Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на долучені до Учасників вимоги, яка є обовязковою, згідно чинного законодавства України, щодо надання ними на кожного працівника (фахівця), який буде виконувати роботи на висоті, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, згідно п.3 Роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 року чинних Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичних довідок про проходження "обовязкових" попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року). В іншому разі ми зрозуміємо, що ви, як Замовник порушуєте норми чинного законодавства України, а також що у вас є потенційний переможець у якого відсутні передбачені законом - Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року) та медичні довідки про проходження "обовязкових" попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма №122-2/o затверджена Наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013 року).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Учасників, яка є дискримінаційною та такою, яка порушує норми (вимоги) чинного законодавства України

Номер: 94a68f0d09874de28b7be167d9f8ce1c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-013654-a.c3
Назва: Вимога до Учасників, яка є дискримінаційною та такою, яка порушує норми (вимоги) чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, наявна вимога до Учасників, якою ви навмисно дискримінуєте учасників та обмежуєте їх потенційну кількість, та якою ви самі собі суперечите, а також порушуєте чинне законодавство України. Наша вимога до вас є небезпідставною з огляду на наступні факти і зараз ми це вам доведемо: В тендерній документації ви вимагаєте, що Учасник торгів повинен надати копії відсканованих із оригіналів таких документів: копію Дозволу виданого державною службою України з питань праці (або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, (дозвіл або декларація повинні бути дійсними на момент подання пропозицій учасників). По-перше, відповідно до чинної Постанова КМУ №77 від 3.02.2021 року, розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" Група Б п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Тобто мало того, що ви вимагаєте від Учасників наявність чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, з назвами робіт, які не відповідають чинній Постанові КМУ №77 від 3.02.2021 року, то ви ще й вимагаєте, що декларація повинна бути дійсна на момент подання пропозицій учасників). Так у нас, як у потенційного Учасника виникає логічне запитання до Вас, яким чином Учасник може подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників, самі, як Замовник порушуючи назви робіт з підвищеної небезпеки, відповідно до чинної Постанови КМУ №77 роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, Тобто, якщо подасть в своїй тендерній пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в тій "інтерпритації робіт підвищеної небезпеки", яку вимагаєте ви, декларація вже на 100% є не чинна!!! І це ми вам довели!!! По-друге, відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" в яких чітко зазначено "чорним по білому", шановний Замовнику читайте уважно та аналізуйте написане!!! Розділ 2. Визначення термінів: роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Тобто роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів та роботи верхолазні це є 2 різні види робіт!!! Це також підтверджується відповідно того, що в чинній Постанові №77 від 3.02.2021 року ці 2 різні види робіт ідуть під різними пунктами, а саме п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм!!! По-третє, аналізуючи вашу тендерну документацію, а також документ, згідно додатку №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) то ми не знайшли, можливо ви підскажете, як Замовник, при монтажі, якого обладнання, або устаткування працівники (фахівці) виконують верхолазні роботи, а точніше верхолазні роботи та промисловий альпінізм (нагадуємо, що це роботи, які виконуються на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту)??? Так чому ви, як Замовник вимагаєте наявність тих дозвільних документів, а саме наявність в них тих робіт, які не виконуються Учасником (потенційним переможцем), згідно технічного завдання, в вашому випадку локального кошторису??? Дана ваша вимога, є дискримінаційною та якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, а також порушуєте чинне законодавство України!!! Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "передбачене законодавством". Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників не передбачена чинним законодавством України, а також роботи які ви вимагаєте, відсутні в технічному завданні. Тому, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами відповідними доказами згідно чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо наявності в Учасника процедури закупівлі - чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів!!! А не так, як ви собі захотіли, а точніше захотів, чи підсказав, ваш потенційний переможець, який нажаль для вас не розбирається в чинному законодавстві України!!! У випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доказах, ви вимушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", а також до Держаудитслужби з ініціюванням перевірки державної установи, яка є розпорядником державних бюджетних коштів, відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а також статті 8. Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1. Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до статті 8 ч.11 За результатами моніторингу орган державного фінансового контролю вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважену особу Замовника. Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу 03.12.2022, 13:11. ID: UA-2022-11-30-013654-A.C3 Вимога (Скарга) Вимога до Учасників, яка є дискримінаційною та такою, яка порушує норми (вимоги) чинного законодавства України Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, наявна вимога до Учасників, якою ви навмисно дискримінуєте учасників та обмежуєте їх потенційну кількість, та якою ви самі собі суперечите, а також порушуєте чинне законодавство України. Наша вимога до вас є небезпідставною з огляду на наступні факти і зараз ми це вам доведемо: В тендерній документації ви вимагаєте, що Учасник торгів повинен надати копії відсканованих із оригіналів таких документів: копію Дозволу виданого державною службою України з питань праці (або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, (дозвіл або декларація повинні бути дійсними на момент подання пропозицій учасників). По-перше, відповідно до чинної Постанова КМУ №77 від 3.02.2021 року, розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" Група Б п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Тобто мало того, що ви вимагаєте від Учасників наявність чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, з назвами робіт, які не відповідають чинній Постанові КМУ №77 від 3.02.2021 року, то ви ще й вимагаєте, що декларація повинна бути дійсна на момент подання пропозицій учасників). Так у нас, як у потенційного Учасника виникає логічне запитання до Вас, яким чином Учасник може подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників, самі, як Замовник порушуючи назви робіт з підвищеної небезпеки, відповідно до чинної Постанови КМУ №77 роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, Тобто, якщо подасть в своїй тендерній пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в тій "інтерпритації робіт підвищеної небезпеки", яку вимагаєте ви, декларація вже на 100% є не чинна!!! І це ми вам довели!!! По-друге, відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" в яких чітко зазначено "чорним по білому", шановний Замовнику читайте уважно та аналізуйте написане!!! Розділ 2. Визначення термінів: роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Тобто роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів та роботи верхолазні це є 2 різні види робіт!!! Це також підтверджується відповідно того, що в чинній Постанові №77 від 3.02.2021 року ці 2 різні види робіт ідуть під різними пунктами, а саме п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм!!! По-третє, аналізуючи вашу тендерну документацію, а також документ, згідно додатку №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) то ми не знайшли, можливо ви підскажете, як Замовник, при монтажі, якого обладнання, або устаткування працівники (фахівці) виконують верхолазні роботи, а точніше верхолазні роботи та промисловий альпінізм (нагадуємо, що це роботи, які виконуються на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту)??? Так чому ви, як Замовник вимагаєте наявність тих дозвільних документів, а саме наявність в них тих робіт, які не виконуються Учасником (потенційним переможцем), згідно технічного завдання, в вашому випадку локального кошторису??? Дана ваша вимога, є дискримінаційною та якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, а також порушуєте чинне законодавство України!!! Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "передбачене законодавством". Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників не передбачена чинним законодавством України, а також роботи які ви вимагаєте, відсутні в технічному завданні. Тому, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами відповідними доказами згідно чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо наявності в Учасника процедури закупівлі - чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів!!! А не так, як ви собі захотіли, а точніше захотів, чи підсказав, ваш потенційний переможець, який нажаль для вас не розбирається в чинному законодавстві України!!! У випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доказах, ви вимушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", а також до Держаудитслужби з ініціюванням перевірки державної установи, яка є розпорядником державних бюджетних коштів, відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а також статті 8. Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1. Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до статті 8 ч.11 За результатами моніторингу орган державного фінансового контролю вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважену особу Замовника. Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України!!! Долучені документи
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником чинного законодавства України

Номер: b7df1a942a274a8facb5ee4c4d28b391
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-013654-a.a2
Назва: Порушення Замовником чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в додатку №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі* *у разі застосування конкретної марки або моделі просимо рахувати з виразом «еквівалент» Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи На послугу з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) - реконструкція Ви надали - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, тим самим ви грубо порушуєте вимоги чинного законодавства України Відповідно до чинних Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Замовником «обов'язково» повинно бути враховано вимоги, згідно п.5.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», якою встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Виходячи з вищезазначеного, у нас виникає до вас логічне запитання, чому ви, як Замовник, дозволяєте собі грубо порушувати норми чинного законодавства України і не надаєте в тендерній документації - відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, як того вимагає Закон України??? В якості доказів надаємо вам скан-копії сторінки з відповідною підтверджуючою інформацією «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також доказ, що дана Настанова №281 є чинною!!!
Вирішення: Відповідь на вимогу 03.12.2022, 13:06. ID: UA-2022-11-30-013654-A.A2 Вимога (Скарга) Порушення Замовником чинного законодавства України Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в додатку №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі* *у разі застосування конкретної марки або моделі просимо рахувати з виразом «еквівалент» Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи На послугу з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) - реконструкція Ви надали - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, тим самим ви грубо порушуєте вимоги чинного законодавства України Відповідно до чинних Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Замовником «обов'язково» повинно бути враховано вимоги, згідно п.5.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», якою встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Виходячи з вищезазначеного, у нас виникає до вас логічне запитання, чому ви, як Замовник, дозволяєте собі грубо порушувати норми чинного законодавства України і не надаєте в тендерній документації - відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, як того вимагає Закон України??? В якості доказів надаємо вам скан-копії сторінки з відповідною підтверджуючою інформацією «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також доказ, що дана Настанова №281 є чинною!!!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога до Учасників, яка є дискримінаційною та такою, яка порушує норми (вимоги) чинного законодавства України

Номер: be55d7d254d64eab9b64287c44ad9367
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-013654-a.c1
Назва: Вимога до Учасників, яка є дискримінаційною та такою, яка порушує норми (вимоги) чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, наявна вимога до Учасників, якою ви по-перше, навмисно дискримінуєте учасників та обмежуєте їх потенційну кількість, а по-друге якою ви самі собі суперечите, а також порушуєте чинне законодавство України. Наша вимога до вас є небезпідставною з огляду на наступні факти і зараз ми це вам доведемо: В тендерній документації ви вимагаєте, що Учасник торгів повинен надати копії відсканованих із оригіналів таких документів: копію Дозволу виданого державною службою України з питань праці (або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, (дозвіл або декларація повинні бути дійсними на момент подання пропозицій учасників). По-друге, відповідно до чинної Постанова КМУ №77 від 3.02.2021 року, розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" Група Б п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Тобто мало того, що ви вимагаєте від Учасників наявність чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, з назвами робіт, які не відповідають чинній Постанові КМУ №77 від 3.02.2021 року, то ви ще й вимагаєте, що декларація повинна бути дійсна на момент подання пропозицій учасників). Так у нас, як у потенційного Учасника виникає логічне запитання до Вас, яким чином Учасник може подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників, самі, як Замовник порушуючи назви робіт з підвищеної небезпеки, відповідно до чинної Постанови КМУ №77 роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів, роботи верхолазні, Тобто, якщо подасть в своїй тендерній пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в тій "інтерпритації робіт підвищеної небезпеки", яку вимагаєте ви, декларація вже на 100% є не чинна!!! І це ми вам довели!!! По-третє, відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" в яких чітко зазначено "чорним по білому", шановний Замовнику читайте уважно та аналізуйте написане!!! Розділ 2. Визначення термінів: роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Тобто роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів та роботи верхолазні це є 2 різні види робіт!!! Це також підтверджується відповідно того, що в чинній Постанові №77 від 3.02.2021 року ці 2 різні види робіт ідуть під різними пунктами, а саме п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм!!! По-четверте, аналізуючи вашу тендерну документацію, а також документ, згідно додатку №1 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожеж Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді м. Київ, вул. Вишгородська, 19 (спальний корпус) то ми не знайшли, можливо ви підскажете, як Замовник, при монтажі, якого обладнання, або устаткування працівники (фахівці) виконують верхолазні роботи, а точніше верхолазні роботи та промисловий альпінізм (нагадуємо, що це роботи, які виконуються на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту)??? Так чому ви, як Замовник вимагаєте наявність тих дозвільних документів, а саме наявність в них тих робіт, які не виконуються Учасником (потенційним переможцем), згідно технічного завдання, в вашому випадку локального кошторису??? Дана ваша вимога, є дискримінаційною, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, а також порушуєте чинне законодавство України!!! Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "передбачене законодавством". Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в той "інтерпритації робіт", яку ви вимагаєте від Учасників не передбачена чинним законодавством України, а також роботи які ви вимагаєте, відсутні в технічному завданні. Тому, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами відповідними доказами згідно чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо наявності в Учасника процедури закупівлі - чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метрів!!! А не так, як ви собі захотіли, а точніше захотів, чи підсказав, ваш потенційний переможець, який нажаль для вас не розбирається в чинному законодавстві України!!! У випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доказах, ви вимушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", а також до Держаудитслужби з ініціюванням перевірки державної установи, яка є розпорядником державних бюджетних коштів, відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а також статті 8. Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1. Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до статті 8 ч.11 За результатами моніторингу орган державного фінансового контролю вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважену особу Замовника. Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Вимога висунута до лоту, а не щодо вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації
Дата скасування: 03.12.2022 13:12