• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 код 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК 024:2019 код 61631 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, стерильні; НК 024:2019 код 56291 Рукавички хірургічні нітрилові, необпудровані; НК 024:2019 код 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; НК 024:2019 код 47237 Серветка для очищення шкіри; НК 024:2019 код 61145 Пов'язка для лікування ран ирригацией при негативному тиску; НК 024:2019 код 33056 Матеріал для накладення гіпсової пов’язки; НК 024:2019 код 58232 Рулон ватний, нестерильний; НК 024:2019 код 17701 Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором)

Завершена

529 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 646.78 UAH
Період оскарження: 30.11.2022 14:47 - 05.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо вимог ТД

Номер: d1713f384f614d46aa7fd1e7e3190347
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-009339-a.a1
Назва: Щодо вимог ТД
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ пункт 3 містить наступну вимогу - "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення з обов’язковим зазначенням ID про проведення закупівлі." Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога ТД є дискримінаційною, зокрема, для Скаржника та не дозволяє взяти участь в закупівлі Замовника з огляду на наступне - Скаржник є продавцем товару та не є ані офіційним представником, ані дилером, ані дистриб’ютором виробника медичних товарів і, відповідно, не може отримати зазначеного листа, так як не пов’язаний жодними діловими стосунками з відповідними виробниками. При цьому дані медичні вироби зазначені в Додатку 3 перебувають у вільному продажу і будь хто їх може придбати. При цьому є безліч точок продажу відповідних медичних виробів від аптек до Prom.ua а також у великої кількості дистрибюторів для придбання якого не потрібен жоден авторизаційний лист. Наприклад Рукавички - https://tabletki.ua/uk/Medicare/1019195/ Рукавичик подвійні (до речі це єксклюзивна позиція у одного виробника) - https://medi.org.ua/ua/p1358000021-perchatki-hirurgicheskie-dvojnye.html Серветки марлеві медичні стерильні - https://www.add.ua/ua/salfetki-marlevye-st-belosnezhka-16smh14sm-4-sloj-1-72162.html і так далі. Тобто, для придбання товару, що є предметом закупівлі та виконання вимог Замовника, що передбачені Додатком 3, Скаржнику та будь-якому іншому учаснику не потрібен авторизаційний лист від виробника вищезазначених виробів медичного призначення. Дана обставина ставить учасників, зокрема, Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не зможуть отримати оригінал авторизаційного листа від виробника вищезазначеного товару згідно Додатку 3. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти учасники, які зможуть надати оригінал авторизаційного листа від виробника, в якому повинно бути зазначено назву замовника та номер закупівлі за яким вона розміщена в електронній системі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключення пунктів 3 та 4 з Додатку 3 ТД. Такої ж думки і орган оскарження АМКУ у своїх рішеннях щодо вимоги надання гарантійних листів. У разі невиконання даної вимоги ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) не суперечить Закону України про публічні закупівлі та зменшує ризики закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантія виробника. Тому для запобігання отримання фальсифікованого товару та гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар у кількості та в терміни, визначені тендерною документацыэю, учасник повинен надати гарантійний лист виробника (якщо учасник не є виробником товару) або представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Статус вимоги: Відхилено