• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція 21 позиція

Завершена

100 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2022 14:30 - 05.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу

Номер: 5e5f9132e6424b96af0f85f6c9eb3e1e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-008821-a.b1
Назва: Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу
Вимога:
виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійн ілисти. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на важкість захворювань, з метою лікування яких здійснюєтьсязакупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їхякість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування пацієнтів, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавствоУкраїни у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Стосовно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, щоданий лист має рекомендаційний характер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному ЗаконодавствуУкраїни. Отже, тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, щобмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.12.2022 12:02