• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Блоки, плати до пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-30-001062-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Блоки, плати до пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 546 450,00 грн. (два мільйони п’ятсот сорок шість тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.12.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Веселовський Артем

Торги відмінено

2 546 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 464.50 UAH
Період оскарження: 30.11.2022 13:45 - 05.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

"ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" та кож є недоліки в запропонованих документах до тендерної пропозиції,

Номер: ade4cca459ea4ba9b20c30d4afca5e47
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-007633-a.a1
Назва: "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" та кож є недоліки в запропонованих документах до тендерної пропозиції,
Скарга:
ТОВ “ОРТЕХКОМ” брало участь у даному тендері, але з деяких причин було дискваліфіковано, не встигши усунути зауваження до тендерної пропозиції. Тому звертаємо увагу ОРГАНІЗАТОРА ТОРГІВ - ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" на те, що у другого учасника торгів ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" та кож є недоліки в запропонованих документах до тендерної пропозиції, а саме: 1 На дані блоки відсутні Технічні умови. 2 Надані кресленики не є складальними як позначено в них, це габаритні кресленики. 3 Кресленики підписані 2019 роком, а протокол випробувань виготовленої партії, зазначений в Акті МВК від 27.06.2019р. датований 21.11.2017р., а також дані блоки зазначені листах погодження для використання блоків "ЕЛПО" при виконанні ремонту пасажирських вагонів №ЦЛ-16/82 від 24.02.2017 р. та №ЦЛ-16/264 від 22.06.2017 р., що також зазначені в Акті МВК від 27.06.2019р. 4 Також в Акті МВК від 27.06.2019р. зазначено акт експлуатаційних випробувань від 26.03.2019р. електроблока ЕТ.441.00 як аналога блока керування, а враховуючи що даний блок як і всі блоки даної тендерної закупівлі входить до складу шафи розподільчої пасажирського вагона, розробки НВП "ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД" ААОТ.421417.103 від 2001р. комплектуючі вироби, які входять до блоку керування у 2016 році були зняті з виробництва, що унеможливлює використання даного Акту МВК як легітимного документу. Просимо Вас розглянути данні зауваження та прийняти відповідні міри.
Дата розгляду скарги: 28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2022 13:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 15:34
Дата виконання рішення Замовником: 03.01.2023 13:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій № 2-03/01/23 від 03.01.2023 р. 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2022-11-30-007633-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ „ОРГТЕХКОМ” 2) ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 7. результат розгляду : Рішенням №7820-р/пк-пз від 28.12.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано замовника: - Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю до ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" від 12 грудня 2022; - Скасувати рішення про відхилення ТОВ „ОРГТЕХКОМ” від 12 грудня 2022; - Відхилити пропозицію ТОВ „ОРГТЕХКОМ” на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» відповідно мотивувальної частини рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022. Вирішив: Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю до ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" на виконання рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022; - Скасувати рішення про відхилення ТОВ „ОРГТЕХКОМ” від 12 грудня 2022 на виконання рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022; - пропозицію учасника ТОВ „ОРГТЕХКОМ” відхилити на підставі підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Автор: ТОВ „ОРГТЕХКОМ”, Сердюк Ігор 380577199895 ukrotk@gmail.com