• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи– "Заходи із захисту приміщень бюджетних установ – монтаж системи протипожежної безпеки по об’єкту Фонтанського НВК «ЗОШ I-III ступенів – гімназія» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області за адресою : 67571, Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вул. Центральна, 55 (встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи локального пожежогасіння кухонного обладнання, системи сигналізації довибухонебезпечних концентрацій паливних газів, системи блискавкозахисту, пусконаладгоджувальні роботи)"

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2022 13:14 - 25.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на результати кваліфікації

Номер: 3ecdebb4845a44fe8e7d3666fb37f9ea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.a13
Назва: Скарга на результати кваліфікації
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2023 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2023 11:15
Дата виконання рішення Замовником: 31.01.2023 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення АМКУ за № 943-р/пк-пз від 26.01.2023 замовником прийнято рішення про скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (код за ЄДРПОУ 42655189) .
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель

Номер: 48a5ddf02e0641ab8fda586923ace6bf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.c12
Назва: Вимога щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви не виконали Рішення АМКУ №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 року у повному обсязі, та відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто від 34 000 грн до 85 000 грн). Вимагаємо дотримання чинного законодавства та наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації. Нагадуємо, що на підставі п. 22 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Зауважуємо, що в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та прокуратури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, щодо вашої вимоги повідомляємо, що Замовником виконано усі рішення АМКУ до даної закупівлі відповідно до резолютивних частин таких рішень у повному обсязі. Разом з тим, Замовником на виконання відповідних рішень АМКУ опубліковано нову редакцію тендерної документації та перелік змін до неї у встановлені Законом строки, а також продовжено строки подання тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника

Номер: 25417e9cd6d34716a5ef52f5ab75aad0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.b11
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Опис міститься у додатках
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.12.2022 14:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2022 10:54
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2022 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення АМКУ замовником внесено зміни до тендерної документації та затверджено в новій редакції.
Автор: ТОВ "ФАЕТОН-2020", ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ +380487831511 faeton.od.2020@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: aa67b3d6247d4a3aaf919167acef520b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.a10
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Дата розгляду скарги: 12.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.12.2022 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.12.2022 12:54
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2022 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення АМКУ замовником внесено зміни до тендерної документації та затверджено в новій редакції.
Автор: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Владислав Касаткін +380504152674 v.kasatkin1988@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника

Номер: e2ae64e684214c91b1653883dd21318d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.c9
Назва: Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи– "Заходи із захисту приміщень бюджетних установ – монтаж системи протипожежної безпеки по об’єкту Фонтанського НВК «ЗОШ I-III ступенів – гімназія» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області за адресою : 67571, Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вул. Центральна, 55 (встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи локального пожежогасіння кухонного обладнання, системи сигналізації довибухонебезпечних концентрацій паливних газів, системи блискавкозахисту, пусконаладгоджувальні роботи)»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.12.2022 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.12.2022 11:42
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2022 18:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення, Замовником внесено зміни до тендерної документації та завантажено в новій редакції.
Автор: ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ", Максим Осипенко +380676424910 44067572pbm@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: bf7d9e4a8de94086ace3b8befbd78505
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.a8
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога: учасник має надати копію/ оригінал декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2021 року на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра або дозвіл на зазначені роботи, у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область. Дана вимога є дискримінаційною. По-перше, порушує принцим добросовісна конкуренція серед учасників (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"), в закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, які отримали декларацію раніше 2021 року. По-друге, Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Відповідно до п. 21. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Разом з тим, Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 не містить норм, які визначають граничні терміни дії декларації відповідності вимогам охорони праці. З огляду на це, декларація з охорони праці не має терміну дії. То чим Декларація, що видана у 2020 році не підходить Вам??. З огляду на це, учасники не зобов’язані отримувати нову. Проте, вони не можуть брати участь у процедурі закупівлі, оскільки не виконають вимогу щодо року видачі декларації, яка у свою чергу є дійсною необмежений проміжок часу. При цьому, рік видачі декларації ніяким чином не впливає на спроможність учасника виконувати роботи!! Окрім того, Замовник вимагає, що у декларації в графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область. Вважаємо, дану вимогу дискримінаційною та незаконною. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Внесіть зміни в дану вимогу, приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання, відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.11.2011: «Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.» Зважаючи на те, що Ви виявили інтерес до закупівлі з дати її публікації на порталі, то до кінцевого строку ви можете отримати не 1 таку декларацію, так як маєте в запасі 7 днів, зважаючи ще й на те, що суб’єкт господарювання може мати дві первинні декларації. Разом з тим, зазначаємо, що декларацію можна зареєструвати через електронний портал https://www.kmu.gov.ua/news/minekonomiki-ocifruvalo-najpopulyarnishu-poslugu-derzhpraci. Також звертаємо Вашу увагу, що у 2021 році відбувалися певні зміни щодо цього питання, у т.ч. відповідно до Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 року, а отже вимоги тендерної документації повністю відповідають діючому законодавству, а потенційні учасники не мають жодних перешкод отримати декларацію за новою формою. Замовник не вбачає в зазначені вимозі жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2c855c168b8e44a7904757fd8a69dc07
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.b7
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога: 9. Додатково у складі пропозиції учасники надають такі документи (документи мають бути чинними та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється): 9.1. Копію/оригінал сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) на підтвердження наявності в учасника сертифікованої системи управління якістю щодо підтвердження можливості якісного виконання робіт (надання послуг). 9.2 Підтвердити копією/оригіналом сертифікату впроваджену в Учасника Систему екологічного управління – ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 9.3. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату впроваджену в Учасника Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці – ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 9.4. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату, що впроваджена в Учасника система менеджменту безпеки ланцюга постачань відповідає вимогам ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». 9.5. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату, що впроваджена в Учасника система менеджменту протидії корупції відповідає ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». 9.6. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» (ISO/TR 14062:2002, IDT). 9.7. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ISO/PAS 45005:2020 «Менеджмент охорони здоров’я з та безпеки праці – Загальні рекомендації щодо організації безпечної роботи під час пандемії COVID-19». 9.8. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT); 9.9. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ISO/IEC 27001:2013 «Система менеджменту інформаційної безпеки»; 9.10. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» (ISO 50001:2018, IDT). Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Видаліть дані сертифікати і не створюйте дискримінаційних умов для участі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації зазначаються такі відомості… інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Безліч стандартів ISO впроваджено в нашій державі як НАЦІОНАЛЬНІ. Разом з тим, АМКУ не визначає вимогу щодо наявності ISO, як дискримінаційну. Разом з тим, зазначаємо, що суб’єкти які впроваджують міжнародні стандарти, та які їх дотримуються, характеризуються високим професіоналізмом та відсотком якісного, швидкого виконання робіт і поставлених задач. Стандартизація для того і впроваджується аби підприємство покращувало свої показники не тільки перед замовниками, але і турбувалося за своїх працівників, за навколишнє середовище тощо. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 68d138e269dc49d4983935154821d545
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.c6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога: Спеціаліст який має право провадити діяльність з обстеження інженерних систем будівель – надати копію кваліфікаційного атестату на відповідного працівника. Шановний Замовнику! Ну це вже повний абсурд! Ви чим керувалися коли прописували вимоги до учасників? На чому дана вимога грунтується? І на підставі якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Яке ще обстеження інженерних систем будівель буде на Вашому обєкті? Ви розумієте що даний напрямок стосується БУДІВНИЦТВА! Відповідно до вашого предмету закупівлі: Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей залучають МАКСИМУМ інженера-кошторисника та інженера з пожежної безпеки! Експерти з технічного обстеження будівель і споруд спеціалізуються на типах будівель і споруд (будинках, інженерних мережах, гідротехнічних спорудах, тощо). Проведення обстеження технічного стану майна дозволяє своєчасно визначити технічний стан об’єкта, його придатність до подальшої експлуатації, а також виявити дефекти і пошкодження конструкцій, які можуть привести до аварійної ситуації.Тому що від якості проведеної будівельно-технічної експертизи залежить подальша розробка заходів по ремонту або реконструкції будівлі. Згідно чинного законодавства, технічне обстеження будівель і споруд , можуть проводити експерти, які отримали кваліфікаційний сертифікат після проходження професійної атестації. Сертифікат експерта – це, перш за все, персональна відповідальність фахівця за якість проведення будівельної експертизи. Отже, даний ЕКСПЕРТ з технічного обстеження будівель і споруд залучається при БУДІВНИЦТВІ або РЕКОНСТУКЦІЇ будівель, споруд і тд. Учасник-переможець нічого будувати Вам не буде. Даний ЕКСПЕРТ взагалі немає ніякого відношення до даного предемету закупівлі. Дана вимога є безпідставною та підлягає виключенню. Якщо ж ЗАМОВНИК наполягає про наявність кваліфікаційного сертифікату сертифікованого експерт з технічного обстеження інженерних систем будівель, просимо надати вмотивовану відповідь на які Закони України в сфері будівництва, в тому числі: ДСТУ, ДБНи та П О С Т А Н О В И КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ви опирається.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне: Дана вимога не є дискримінаційною, а є обґрунтованою з технічної та технологічної точки зору відповідно до змісту, способу та переліку послуг, що закуповуються. Разом з тим, є ряд рішень АМКУ, які не визначають дану вимогу, як дискримінаційну.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ebf1688275fd497e9ea6a32da7538fd1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога: Експерт будівельний На підтвердження правильності прийнятих технічних та якісних рішень, організації виконання монтажно - налагоджувальних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами, забезпечення виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно - будівельних, введення об’єктів у дію у встановленні строки та забезпечення додержання технологічної послідовності під час виконання монтажно - налагоджувальних робіт/послуг надати копію сертифіката Експерта будівельного (спеціальність - технічне обстеження (інспектування) у частині забезпечення дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). Спеціаліст з пожежної безпеки об’єктів будівництва - надати копію сертифіката/свідоцтва/свідоцтва про підвищення кваліфікації за темою: «Вогнестійкість будівельних конструкцій. Пожежна безпека об’єктів будівництва».Дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 р. Учасник для надання послуг з монтажу не повинен мати таких спеціалістів. Шановний Замовнику! Ви чим керувалися коли прописували вимоги до учасників? На чому дана вимога грунтується? І на підставі якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Ви розумієте що даний напрямок стосується БУДІВНИЦТВА! Ваш предмет закупівлі - Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Громадський будинок літ. «А» ЗДО № 6 «Калинка», розташованого за адресою: Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової слави, 2 (Коригування), з проведенням обслуговування протипожежної сигналізації (цілодобове спостерігання). Учасник не будуть вам нічого будувати і створювати нові обєкти будівництва! Видаліть дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне: Дана вимога не є дискримінаційною, а є обґрунтованою з технічної та технологічної точки зору відповідно до змісту, способу та переліку послуг, що закуповуються. Разом з тим, є ряд рішень АМКУ, які не визначають дану вимогу, як дискримінаційну.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: d5dbec4fb7414f69a6f00efe11e3ad4a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-30-006943-a.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога:посвідчення про навчання з питань НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями» щодо інженера - проектувальника у частині кошторисної документації. Дана вимога є дискримінаційною, адже інженер-проектувальник не буде безпосередньо виконувати роботи відповідно до предмету договору, тому вимоги до таких працівників протиправні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне: Дана вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права на участь у закупівлі. Роботодавець зобов’язаний здійснювати відповідні заходи задля того аби його працівники проходили відповідні інструктажі тощо. Жоден учасник не обмежений в тому, аби звернутися до учбових центрів тощо задля того аби проінструктувати своїх працівників.
Статус вимоги: Відхилено