-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Договір на очікувану вартість
Торги не відбулися
433 405.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 167.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 167.03 UAH
Період оскарження:
30.11.2022 12:47 - 05.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Про передчасне визнання переможця закупівлі та закінчення процедури закупівлі відповідно до вимог законадвства
Номер:
c77cee2c47b54923ac32fb8a99cd5b4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-30-006409-a.b1
Назва:
Про передчасне визнання переможця закупівлі та закінчення процедури закупівлі відповідно до вимог законадвства
Скарга:
Уповноваженою особою Нікопольський міськрайонний центр зайнятості Новицьким Романом (далі - Замовник) оприлюднено оголошення закупівлі ідентифікатор UA-2022-11-30-006409-a, про проведення закупівлі: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги.
Відкритті торги (з особливостями) було призначено на 08.12.2022 року на 14:14 год.
Кількість учасників, яка приймала участь в закупівлі та аукціоні, 4 учасника:
За результатами аукціону пропозиції учасників становили:
п/п Назва Учасника Пропозиція після аукціону
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА «ДЖЕБ» 423 291,00 грн
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ" 327 850,00грн
3 ПП «МІДАС КР» 228 000,00 грн
4 Приватне підприємство П «КІРАСА» 227 999, 00грн.
08 грудня 2022 року за результатами аукціону, системою Прозорро Приватне підприємство «КІРАСА» було визнане серед учасників переможцем за критерієм «нижча ціна».
14 грудня 2022 року о 14:25 Протокольним рішенням №12 від 14.12.2022 року рішенням уповноваженої особи Замовника Романом Новицький пропозицію Приватне підприємство «КІРАСА» прийнято та визнано переможцем закупівлі.
Проте вважаємо передчасним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» так і постанові Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
І. Вважаємо, дії уповноваженої особи передчасними щодо визначення переможця закупівлі ПП «КІРАСА», так як тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам які встановлені Замовником у тендерній документації, що порушує права всіх учасників на підготовку якісно тендерних пропозицій та підтвердження відповідності вимогам встановленими Замовником.
1.1. Відповідно до умов тендерної документації Замовник вимагав надати Учасників – «пп. 8 п. 4 Розділ 6. «………………процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. На підтвердження в довідці інформації Замовник перевіряє в відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданих учасником у складі пропозиції. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку…….»
Так вивчивши пропозиції ПП «КІРАСА» нами було виявлено, що ПП «КІРАСА» не надало відповідних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції в порядку визнано п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
1.2. Відповідно до абз. 3 пп. 12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації замовник встановив вимогу: «…………….. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію та надані документи (кожен окремо)……»
Перевіривши через систему Прозорро було виявлено, що ПП «КІРАСА» не наклав на всі документи, які надані в складі тендерної пропозиції кваліфікований електронний підпис (КЕП), чи не виконав умов визначені Замовником в тендерній документації.
Відповідно до п. 2 п. 41 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абз. 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ПП «КІРАСА» не відповідає тендерній документації та вимогам встановлених Замовником до закупівлі.
За таких підстав пропозиція ПП «КІРАСА» повинна БУЛА БУТИ ВІДХИЛЕНА, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відтак, Замовником всупереч вимогам тендерної документації передчасно було прийнято рішення про визнання переможцем ПП «КІРАСА».
За таких умов уповноважена особа повинна була відхили пропозицію ПП «КІРАСА» та почати розглядати наступну пропозицію ПП «МІДАС КР».
ІІ. Вивчивши документи які зазначені наступним учасником ПП «МІДАС КР», нами було виявлено, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної пропозиції Замовника, наступних підстав.
2.1. Відповідно до абз. 3 пп. 12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації замовник встановив вимогу: «…………….. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію та надані документи (кожен окремо)……»
Перевіривши через систему Прозорро було виявлено, що ПП «МІДАС КР» не наклав на всі документи, які надані в складі тендерної пропозиції кваліфікований електронний підпис (КЕП), чи не виконав умов визначені Замовником в тендерній документації.
2.2. Відповідно до вимог тендерної документації п. 4 Розділ 3 замвоником встановлено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося).»
Вивчивши тенедерну пропозицію яку надано ПП «МІДАС КР», останнім не вказано термін дії тендерної пропозиції протягом якої вона є дійсною. В тексті бланку відсутнє будь яке визначення тривалості, що не відповідністю вимогам Замовника.
За таких підстав пропозиція ПП «МІДАС КР» повинна БУНА БУТИ ВІДХИЛЕНА, як така що не відповідає вимогам тендерної документації та уповноважена особа повинна почати розглядати наступну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ".
ІІІ. Вивчивши документи які зазначені наступним учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ", нами було виявлено, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної пропозиції Замовника, наступних зокрема –
Відповідно до умов тендерної документації Замовник вимагав надати Учасників – «пп. 8 п. 4 Розділ 6. «………………процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. На підтвердження в довідці інформації Замовник перевіряє в відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданих учасником у складі пропозиції. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку…….»
Так вивчивши пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ", нами було виявлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ» не надало відповідних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції в порядку визнано п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
За таких підстав пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ЗАХИСТУ" повинна БУНА БУТИ ВІДХИЛЕНА, як така що не відповідає вимогам тендерної документації та уповноважена особа повинна почати розглядати наступну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ»".
Відповідно до п. 56 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» реалізуючи своє право на подання скарги у встановленні строки вважає за необхідне подати скаргу на дії Замовника, як такі що порушую причини статті 5 профільного закону так і постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до свого розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги.
3. Зобов’язати Замовника - Уповноваженою особою Нікопольський міськрайонний центр зайнятості Код ЄДРПОУ 21910812
4. Скасувати своє рішення про визнання переможцем ПП «КІРАСА» код ЄДРПОУ 33264976, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим Замовником вимогам.
5. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог законодавства України у сфері публічних закупівель з особливостями.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Нік. ценрт зайнятості .pdf 19.12.2022 19:26
- рішення від 21.12.2022 № 7557.pdf 21.12.2022 17:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 № 7845.pdf 29.12.2022 14:14
- рішення від 28.12.2022 № 7845.pdf 02.01.2023 15:14
- Док.doc 23.12.2022 11:17
- Заперечення на скаргу.pdf 23.12.2022 11:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2022 19:44
Дата розгляду скарги:
28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2022 17:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.01.2023 15:16