-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (Вироби медичного призначення: Бинт марлевий нестерильний 7 м/14 см, відповідний код 33141113-4 бинти, НК 024:2019 - 48126 рулон марлевий, нестерильний; Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90 см, відповідний код 33141114-2 медична марля, НК 024:2019 - 34655 марля неткана; Вата медична гігроскопічна зіг-заг, відповідний код 33141115-9 медична вата, НК 024:2019 - 58234 стрічка ватяна; Ватні палички № 100 в упаковці, нестерильні, відповідний код 33141115-9 медична вата, НК 024:2019 - 46743 ватна паличка; Пластир медичний (на нетканій основі) 2см*500 см, відповідний код 33141112-8 пластирі, НК 024:2019 - 34831 лейкопластир гіпоалергенний; Шприц ін’єкційний одноразовий 3-х компонентний з голкою 20 мл, відповідний код 33141310-6 шприци, НК 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; Шприц ін’єкційний одноразовий 3-х компонентний з голкою 10 мл, відповідний код 33141310-6 шприци, НК 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; Шприц ін’єкційний одноразовий 3-х компонентний з голкою 5 мл, відповідний код 33141310-6 шприци, НК 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; Шприц ін’єкційний одноразовий 3-х компонентний з голкою 2 мл, відповідний код 33141310-6 шприци, НК 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; Шприц ін’єкційний одноразовий інсуліновий 1 мл (U-100), відповідний код 33141310-6 шприци, НК 024:2019 - 38501 шприц інсуліновий з голкою, стандартний; Катетер внутрішньовенний одноразового використання G 22, відповідний код 33141200-2 катетери, НК 024:2019 - 34920 катетер для периферійного судинного вливання; Рукавички гумові хірургічні стерильні латексні одноразові без пудри, розмір 6,5, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 40548 хірургічна рукавичка, латексна; Рукавички гумові хірургічні стерильні латексні одноразові без пудри, розмір 7,0, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 40548 хірургічна рукавичка, латексна; Рукавички гумові хірургічні стерильні латексні одноразові без пудри, розмір 7,5, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 40548 хірургічна рукавичка, латексна; Рукавички оглядові нітрилові нестерильні одноразові, розмір S, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 56286 рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; Рукавички оглядові нітрилові нестерильні одноразові, розмір M, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 56286 рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; Рукавички оглядові нітрилові нестерильні одноразові, розмір L, відповідний код 33141420-0 хірургічні рукавички, НК 024:2019 - 56286 рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Тендерна пропозиція викладається державною (українською) мовою
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2022 17:40 - 04.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимоги ТД
Номер:
73612139e32f454c801d1f098c07fd2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-29-014582-a.c1
Назва:
Щодо вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно Додаток 2 до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ пункт 1.5 містить наступну вимогу - "Для підтвердження можливості постачання Товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, яким підтверджується можливість поставки Товару, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені в цій тендерній документації. У разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додатково надається авторизаційний лист від виробника чи заявника держаної реєстрації."
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога ТД є дискримінаційною, зокрема, для Скаржника та не дозволяє взяти участь в закупівлі Замовника з огляду на наступне - Скаржник є продавцем товару та не є ані офіційним представником, ані дилером, ані дистриб’ютором виробника медичних товарів і, відповідно, не може отримати зазначеного листа, так як не пов’язаний жодними діловими стосунками з відповідними виробниками. При цьому дані медичні вироби зазначені в Додатку 2 перебувають у вільному продажу і будь хто їх може придбати. При цьому є безліч точок продажу відповідних медичних виробів від аптек до Prom.ua а також у великої кількості дистрибюторів для придбання якого не потрібен жоден авторизаційний лист. Наприклад Рукавички - https://tabletki.ua/uk/Medicare/1019195/ Бинт марлевий нестерильний 7м/14 см - https://tabletki.ua/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0/1017659/ Пластирь медичний - https://dom-online.com.ua/ua/p1418113438-plastyr-meditsinskij-netkanoj.html і так далі. Тобто, для придбання товару, що є предметом закупівлі та виконання вимог Замовника, що передбачені Додатком 2, Скаржнику та будь-якому іншому учаснику не потрібен авторизаційний лист від виробника вищезазначених виробів медичного призначення. Дана обставина ставить учасників, зокрема, Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не зможуть отримати оригінал авторизаційного листа від виробника вищезазначеного товару згідно Додатку 2. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти учасники, які зможуть надати оригінал авторизаційного листа від виробника, в якому повинно бути зазначено назву замовника та номер закупівлі за яким вона розміщена в електронній системі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключення пункту 1.5 з Додатку 2 ТД.
Такої ж думки і орган оскарження АМКУ у своїх рішеннях щодо вимоги надання гарантійних листів.
У разі невиконання даної вимоги ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2022 23:10
Вирішення:
Шановний Учасник! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, яким підтверджується можливість поставки Товару, що є предметом закупівлі, сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та зменшує ризики закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантія виробника та підтверджує той факт, що Учасник дійсно матиме можливість поставити запропонований товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, для здійснення безперебійної роботи нашої лікарні, від якої залежить життя та здоров’я пацієнтів, які отримують лікування.
Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них, і виконання вимоги щодо надання гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) виробів медичного призначення, є цілком реальною та виконуваною для потенційних учасників.
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Статус вимоги:
Відхилено