• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском

Завершена

32 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 324.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2022 17:35 - 04.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження результатів закупівлі КП «Водоканал»

Номер: 3222ff1e3fe241849c2792c7c980f084
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-29-014532-a.a1
Назва: оскарження результатів закупівлі КП «Водоканал»
Вимога:
ВИМОГА 08.12.2022 на електронному майданчику PROZORRO здійснився аукціон на закупівлю послуг відповідно коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском. Замовник закупівлі – Комунальне підприємство «Водоканал», ЄДРПОУ 03327121, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, вул. Святого Миколая буд. 61, поштовий індекс – 69002, ідентифікатор закупівлі на PROZORRO UA-2022-11-29-014532-a. Документація щодо проведення закупівлі через електронну систему закупівель за процедурою «відкриті торги з особливостями» затверджена рішенням уповноваженої особи від…… (дата не зазначена). Участь в аукціоні взяли три учасники: ПрАТ «МЕТЦ», ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «МЕХАНІКА». За результатами аукціону найнижчу ціну надав учасник ПрАТ «МЕТЦ» із пропозицією – 10000,00 без ПДВ. Електронною системою закупівель ця пропозиція визначена аномально низькою, тобто найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Також Замовником надано зауваження, що у Довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору учасником не зазначено «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» згідно Розділу ІІІ п.1 п.п.2 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації п.1.1. Учасником ПрАТ «МЕТЦ» було викладено Довідку-роз’яснення щодо обґрунтування аномально низької ціни від 08.12.2022 №151 та виправлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. За результатами оцінки уповноваженою особою КП «ВОДОКАНАЛ» було визначено переможцем ПрАТ «МЕТЦ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.12.2022). За результатами уважного вивчення Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.12.2022 та документів ПрАТ «МЕТЦ» вкладених до комерційної пропозиції і вкладених до пропозиції на «Кваліфікації», ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» хоче зазначити наступне: По-перше, відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме надати: «…довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір на надання послуг, які є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. До довідки надається копія договору (договорів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів наданих послуг (допускається не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт надання послуг.…». Учасником ПрАТ «МЕТЦ», на виконання цієї вимоги Тендерної документації, надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та Договір від 10.12.2020 №1, укладений із АТ «ДНІПРОАЗОТ». Відповідно до розділу 1 «предмет договору» цього Договору зазначене наступне: 1.1 Замовник доручає і зобов’язується оплатити, а Виконавець зобов'язується виконати наступні роботи: 1.1.1 Технічне діагностування, технічний огляд та паспортизація обладнання підвищеної небезпеки, що належить Замовнику, далі по тексту іменуються «роботи». Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4.1 Тендерної документації «назва предмета закупівлі» «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань. ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТА ПОЗАЧЕРГОВОГО ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ, ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ (ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО ОГЛЯДУ) ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ». Тобто чітко визначено вид послуг – ЕКСПЕРТНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ТА ПОЗАЧЕРГОВИЙ ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД, ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД, та тип устатковання підвищеної небезпеки – ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ, а не «наступні роботи» – «технічне діагностування, технічний огляд та паспортизація та тип устатковання підвищеної небезпеки – «обладнання підвищеної небезпеки», як це зазначено у договорі від 10.12.2020 №1, який ПрАТ «МЕТЦ» визначив, як аналогічний. Враховуючи, що учасником ПрАТ «МЕТЦ» у Довідці-роз’ясненні щодо обґрунтування аномально низької ціни від 08.12.2022 №151 зазначено, що «…Товариство вже виконувало Вашому підприємству аналогічні роботи, тобто мас напрацьовану базу та знає специфіку…», не зрозуміло чому не було надано аналогічний договір із КП «ВОДОКАНАЛ». Таким чином договір від 10.12.2020 №1, наданий учасником ПрАТ «МЕТЦ» до комерційної пропозиції є такий, що не відповідає умовам пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. По-друге, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Інформаційну довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском (наявність штатних експертів, не менше двох). До довідки надати копії сертифікатів/посвідчень експертів, строк дії яких становить не менше ніж термін надання послуг відповідно тендерної документації до закупівлі, та копії їх трудових книжок. Учасником ПрАТ «МЕТЦ», на виконання цієї вимоги додатку 2 Тендерної документації, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, до якої додаються посвідчення працівників Таратіна А.О. №519-12-14 (протокол атестаційної комісії від 01.12.2021 №659-21) та Тимошенко О.С. 242-19-13 (протокол атестаційної комісії від 23.06.2022 №319-22), яким надається право проведення технічного огляду та/або експертного обстеження об’єктів котлонагляду. У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасником ПрАТ «МЕТЦ» зазначено, що досвід працівників з надання послуг з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду, складає: у Таратіна А.О. – одинадцять років, у Тимошенко О.С. – чотири роки. Відповідно до вимог пункту 13 Порядку атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки (далі – Порядок атестації), затвердженого Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 20 грудня 2006 року № 16 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 29 травня 2018 року № 785, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2018 р. за №894/32346): 13. Для підтвердження своєї кваліфікації експерт технічний з промислової безпеки проходить у навчальних закладах періодичне (але не рідше одного разу на 3 роки) підвищення кваліфікації за типовими навчальними програмами, розробленими Державною установою "Національний науково-дослідний інститут промислової безпеки та охорони праці" з урахуванням пропозицій відповідних галузевих об'єднань організацій роботодавців (за їх наявності) та затвердженими Держпраці. За результатами проходження підвищення кваліфікації навчальний заклад видає свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації. Враховуючі досвід працівників – ці посвідчення видані працівникам Учасника після обрання чинності вищезазначеного Порядку атестації повторно, тобто це є підвищення кваліфікації. Тобто цим працівникам навчальним центром має бути видане СВІДОЦТВО (СЕРТИФІКАТ) ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, що передбачено пунктом 13 Порядку атестації. Відповідно до Порядку атестації таке «свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації" має певний термін дії, оскільки видається працівнику не рідше одного разу на 3 роки, за результатами «…періодичного (але не рідше одного разу на 3 роки) підвищення кваліфікації за типовими навчальними програмами…». Звертаємо увагу, що відповідно до умов додатку 2 Тендерної документації строк дії сертифікатів/посвідчень має становити не менше ніж термін надання послуг відповідно тендерної документації до закупівлі. Надані Учасником ПрАТ «МЕТЦ» копії посвідчень викликають сумніви щодо їх відповідності умовам додатку 2 Тендерної документації, оскільки не дають змоги визначити термін їх дії. Таким чином, відомості надані у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідають вимогам додатку 2 Тендерної документації за терміном дії посвідчень та повноти відомостей про кваліфікацію працівників (відсутня інформація про підвищення кваліфікації) або Учасником надані недостовірні відомості щодо досвіду працівників (чотири та одинадцять років), якщо навчання цих працівників відбулося вперше (протокол атестаційної комісії від 01.12.2021 №659-21 та протокол атестаційної комісії від 23.06.2022 №319-22). По-третє, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Інформаційну довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском (наявність штатних експертів, не менше двох). До довідки надати копії сертифікатів/посвідчень експертів, строк дії яких становить не менше ніж термін надання послуг відповідно тендерної документації до закупівлі, та копії їх трудових книжок. Відповідно до розділу 3 Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 3 вересня 2007 р. № 195 та, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2007 р. за № 1247/14514 суб’єкти господарювання, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд устаткування повинні мати в штаті фахівців, які працюють на постійних засадах «…не менше одного фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю з кожного заявленого виду устаткування…». Враховуючі інформацію щодо кваліфікації працівників надану Учасником ПрАТ «МЕТЦ», до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації НЕ ДОДАНИЙ ДОКУМЕНТ (СЕРТИФІКАТ/ПОСВІДЧЕННЯ) ПРО НАЯВНІСТЬ ФАХІВЦЯ НЕ НИЖЧЕ ДРУГОГО РІВНЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З ВІЗУАЛЬНО-ОПТИЧНОГО МЕТОДУ КОНТРОЛЮ. Таким чином, відомості надані у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідають вимогам пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації щодо надання «…копій сертифікатів/посвідчень експертів, строк дії яких становить не менше ніж термін надання послуг відповідно тендерної документації до закупівлі…». З урахуванням наведеної вище інформації та, керуючись практиками оскарження закупівель АМКУ, у Системах DOZORO та PROZORO, дотримуючись принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників відповідно до чинного законодавства, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» вимагає: 1. Визнати пропозицію ПрАТ «МЕТЦ» такою, що не відповідає вимогам, визначеним в Тендерній документації на закупівлю послуг відповідно коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском. 2. Скасувати рішення Замовника про визначення ПрАТ «МЕТЦ» переможцем та ухвалення рішення щодо укладання з ним договору (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.12.2022) на підставі порушення останнім умов Тендерної документації на закупівлю послуг відповідно коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань Послуги з експертного обстеження та позачергового технічного огляду, технічного огляду (зовнішнього та внутрішнього огляду) обладнання, що працює під тиском та норм Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання відомостей, які не відповідають вимогам додатку 2 до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вимогу від 16.12.2022 №416/22 повідомляємо наступне: 1) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (п. 1 Додатку 2 до тендерної документації) учасником ПРАТ "МЕТЦ" надано Договір № 1 від 10.12.2020 року АТ «Дніпроазот». Предмет договору роботи з «Технічного діагностування, технічного огляду та паспортизації обладнання підвищеної небезпеки». Інформація щодо обладнання підвищеної небезпеки, обсяг робіт та вид робіт зазначається в Протоколі узгодження договірної ціни, який є невід’ємною частиною договору. Звертаємо увагу, що відповідно до додатків № 1 та № 2 до Протоколу № 1 узгодження договірної ціни до Договору № 1 від 10.12.2020 року передбачено виконання технічного діагностування, технічного огляду, паспортизації посудин, що працюють під тиском. Окремо зазначаємо, що Тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником ПРАТ "МЕТЦ" договору на аналогічні роботи, про які йдеться у Довідці-роз’ясненні щодо аномально низької ціни ПРАТ "МЕТЦ" від 08.12.2022 №151 ; 2) Учасником ПрАТ «МЕТЦ», на виконання вимоги пункту 3 додатку 2 Тендерної документації, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, до якої додані посвідчення працівників Таратіна А.О. №519-12-14 (протокол атестаційної комісії від 01.12.2021 №659-21) та Тимошенко О.С. 242-19-13 (протокол атестаційної комісії від 23.06.2022 №319-22), яким надається право проведення технічного огляду та/або експертного обстеження об’єктів котлонагляду та які є дійсними на період надання послуг відповідно до п.4.4. Розділу І тендерної документації та підтверджена наявність їх в штаті підприємства (надані копії трудових книжок); 3) Тендерною документацією не передбачалось надання учасниками в складі тендерних пропозицій документів про наявність фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю.
Статус вимоги: Відхилено