-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з реагування на сигнал "ТРИВОГА" групами реагування (ГР) для Чернівецької дирекції АТ «Укрпошта»
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
Завершена
113 998.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 569.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 569.99 UAH
Період оскарження:
29.11.2022 17:34 - 04.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога відмінити рішення про відхилення пропозиції
Номер:
43c1981d6db141149ae5b125a950b548
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-29-014525-a.c4
Назва:
Вимога відмінити рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Щодо відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції, вважаємо рішення Замовника таким що суперечить основним принципам проведення закупівель, при цьому повідомляємо, що згідно з пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Ця вимога стосується юридичних осіб.
Відповідно до частини 1 статті 59 Закону України «Про запобігання корупції», відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносять до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формує та веде Національне агентствоз питань запобігання корупції (НАЗК). Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, порядок його формування та ведення затверджує НАЗК. На офіційній сторінці НАЗК. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того, звертаємо увагу, що, згідно з частиною 3 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, відповідно до листа Міністерства юстиції України № 50858/23886-26-18/8.4.4 від 19.12.2018 є таким відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним.
Управління поліції охорони в Чернівецькій області, не надало відомості у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю реєстру на сайті НАЗК, про що було додано відповідну довідку та скріншоти. При цьому повідомляємо, що УПО Чернівецької області є органом державної влади та не може бути у вказаному реєстрі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо рішення про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області відмінити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2022 16:48
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Пунктом 56 Особливостей визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 59 Особливостей Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей.
У зв’язку з викладеним вирішено зазначену вимогу залишити без розгляду.
Водночас, щодо вимоги (звернення) UA-2022-11-29-014525-a.c4 повідомляємо наступне, що тендерна пропозиція Управління поліції охорони в Чернівецькій області відхилена на підставі того, що переможцем не завантажена інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (відповідно до вимог п.1 розділу 1 Додатку 7 до тендерної документації, встановлених замовником у зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є обмеженим). Таким чином, згідно з підпунктом 3 п.41 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Також, звертаємо увагу, що за іншими аналогічними торгами, що паралельно проводились Замовником для Дирекцій АТ «Укрпошта» в інших областях, такими переможцями УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ у торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-28-015305-a , УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-015886-a, Управління поліції охорони в Рівненській області у торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-015896-a, Управління поліції охорони в Кіровоградській області в торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-015974-a були надані усі документи переможця, у тому числі щодо п. 2 частини 1 ст. 17 Закону.
Управління поліції охорони в Чернівецькій області фактично звертається до замовника не з вимогою в розумінні до абзацу 2 п. 43 Особливостей, а зі скаргою, оскаржуючи процедуру закупівлі. Якщо учасник вважає ухвалене рішення Замовника таким, що не відповідає вимогам законодавства, він має право оскаржувати їх до Колегії Антимонопольного комітету України у порядку, який визначає стаття 18 Закону з урахуванням Особливостей. Замовник внаслідок розгляду цього звернення, в силу абзацу 2 п. 43 Особливостей, повинен надати лише відповідь на запитувану інформацію. Такі дії замовника підтверджуються правовою позицією відповідно до постанови КАС ВС від 01.09.2022 у справі № 640/12361/19.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність оформлення документів
Номер:
f4e48f7de30a4bedbb3da1af5bb6778a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-29-014525-a.a3
Назва:
Невідповідність оформлення документів
Вимога:
Враховуючи те що Замовником не взято до уваги зазначене порушення при оформленні документів Учасником вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з нашаю пропозицією, яка є найбільш економічно вигідною для Замовника, при цьому надайте підтвердження відповідності наявності груп реагування на повідомлення по всіх зазначених обєктах закупівлі, з підтверджуючими документами щодо наявності та розміщення груп реагування в місцях розташування вказаних обєктів Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2022 17:59
Вирішення:
Щодо вимоги (звернення) UA-2022-11-29-014525-a.a3 повідомляємо наступне.
Оцінка тендерних пропозицій проводилась автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації критерієм оцінки встановлена ціна з питомою вагою критерію – 100%. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатом аукціону такою пропозицією була визначена тендерна пропозиція Управління поліції охорони в Чернівецькій області, за результатом розгляду якої 12.12.2022 р. учасника Управління поліції охорони в Чернівецькій області було визначено переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ним. Водночас, станом на 19.12.2022 р. в електронній системі відсутня інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (відповідно до вимог п.1 розділу 1 цього Додатку, встановлених замовником у зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є обмеженим), що є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця згідно з підпунктом 3 п.41 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, а саме переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 41 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Чернівецькій області. Таким чином, усі переваги тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Чернівецькій області знівельовані через її відхилення.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 Особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. Системою найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018". Надана тендерна пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" повністю відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації для цієї закупівлі, на підставі цього Замовником було прийняте відповідне рішення про визначення учасника переможцем. Інших вимог (крім наведених у Додатках до тендерної документації) Замовником не встановлено, в тому числі щодо «підтвердження відповідності наявності груп реагування на повідомлення по всіх зазначених об’єктах закупівлі, з підтверджуючими документами щодо наявності та розміщення груп реагування в місцях розташування вказаних об’єктів Замовника», таким чином у Замовника відсутні підстави вимагати такі документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відсутній вихідний номер
Номер:
de1547aad39a44d1af74f8600d4dd649
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-29-014525-a.c2
Назва:
Відсутній вихідний номер
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, З 1 вересня 2021 року набув чинності новий стандарт, який регулює порядок оформлення організаційно-розпорядчих документів - ДСТУ 4163:2020. Він замінив ДСТУ 4163–2003, за яким складали документи ще з 2003 року. Нова система діє для всіх підприємств, а також ФОП (з урахуванням ст. 51 ЦКУ). Тому необхідно починати оформляти документи з урахуванням нових норм. Усього стандарт називає 32 реквізити. Так, реквізитами є, наприклад, дата, реєстраційний номер, гриф затвердження, текст, підпис, відбиток печатки, тощо. Держстандарт регулює їхнє розміщення та наповнення.
Відповідно до вимог ДТ (для Учасника - Переможця) до аналогічного договору №148/01-ОС-Ф від 01.09.2021 додано відгук про співпрацю на якому відсутній номер та дата.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2022 12:43
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Пунктом 56 Особливостей визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 59 Особливостей Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей.
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Водночас, звертаємо вашу увагу щодо вимоги UA-2022-11-29-014525-a.c2. Відповідно до вимог п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Таким чином, учасником ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" виконані зазначені вимоги та надані відповідні документи: довідка щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгуки від контрагентів, вказаних у цій довідці, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. Інших вимог до оформлення такого документу в тендерній документації не встановлено. Підстави для відхилення учасника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відсутність груп реагування у Переможця
Номер:
eddb744b8b104b1aac54f49214000407
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-29-014525-a.b1
Назва:
Відсутність груп реагування у Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Рахуємо за необхідне звернути Вашу увагу на фактичну відсутність нарядів реагування Переможця закупівлі, у районнах Чернівецької області, де знаходяться обєкти Замовника послуг охорони. Данний факт унеможливлює реагування на можливі спрацювання охоронної сигналізації, та як можливий результат крадіжки майна із Обєктів Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2022 11:57
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Пунктом 56 Особливостей визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 59 Особливостей Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей.
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Водночас, звертаємо вашу увагу щодо вимоги UA-2022-11-29-014525-a.b1. Відповідно до встановлених вимог у тендерній документації згідно з пунктом 2.1 Додатку 1 учасник мав надати довідку у довільній формі про наявність не менше 5 одиниць транспорту реагування (у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність») (власних або орендованих або залучених на інших умовах користування), які учасник не планує використовувати або залучати для надання аналогічних послуг для АТ «Укрпошта»*, окрім як за договором, що буде укладений за процедурою відкритих торгів на умовах цієї тендерної документації для забезпечення роботи груп мобільного реагування із зазначенням: марки транспорту реагування, моделі транспорту реагування, державного номерного знаку транспорту реагування (*тобто подання одних і тих самих одиниць транспорту реагування одночасно в декількох торгах оголошених АТ «Укрпошта» на закупівлю послуг з реагування щодо інших областей України (окрім м. Чернівці та Чернівецької області) не допускається). Зазначена вимога виконана ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" шляхом надання такої довідки (файл «Довідка авто.pdf»), в якій учасником наведені марки, моделі та державні номерні знаки транспорту реагування, який він планує використовувати або залучати для надання послуг, що закуповуються. Таким чином, у Замовника відсутні підстави щодо відхилення учасника з цієї причини.
Статус вимоги:
Відхилено