• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-29-002933-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 437 515,79 грн (Чотириста тридцять сім тисяч п’ятсот п’ятнадцять гривень 79 копійок) в т. ч.: Лот №1: - 78 840,00 грн (сімдесят вісім тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок); Лот №2: - 91 287,58 грн (дев’яносто одна тисяча двісті вісімдесят сім гривень 58 копійок); Лот №3: - 98 515,98 грн (дев’яносто вісім тисяч п’ятсот п’ятнадцять гривень 98 копійок); Лот №4: - 77 005,40 грн (сімдесят сім тисяч п’ять гривень 40 копійок); Лот №5: - 57 598,45 грн (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 45 копійок); Лот №6: - 34 268,38 грн (тридцять чотири тисячі двісті шістдесят вісім гривень 38 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Шатохін Дмитро

Завершена

437 515.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 342.68 UAH
Період оскарження: 29.11.2022 15:52 - 04.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо терміну оплати

Номер: 8a6d7f8f2c404c36be37e6fc24c275a8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-29-012345-a.c1
Назва: Вимога щодо терміну оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.4.1 проекту договору Вами передбачено термін відстрочки платежу на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної. Звертаємо Вашу увагу, що таке велике відтермінування оплати було вимогою АТ «Укрзалізниця» у довоєнні часи, але на даний момент у зв’язку з введенням військового стану, відтермінування оплати було скорочено підприємствами АТ «Укрзалізниця» до 10 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Крім цього, філією «Пасажирська компанія» на даний момент оголошено інші закупівлі, де передбачено строк оплати 10 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-012994-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-012745-a Таким чином, деякі з Ваших постачальників отримають оплату протягом 2-х тижнів з дати реєстрації податкової накладної, а деякі постачальники отримають оплату протягом 2-х місяців, що є дискримінаційним підходом до проведення розрахунків з постачальниками. Наше підприємство є потенційним надавачем послуг, але для виконання робіт, що закуповуються, нам необхідно заплатити заробітну плату працівникам, здійснити усі перерахування до бюджету, придбати засоби та матеріали для виконання робіт, але розрахунок за надані у грудні 2022 року роботи буде здійснено Вами лише у березні 2023 року. Просимо Вас внести зміни до умов оплати, та скоротити строк оплати до 10 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, умови оплати по даній закупівлі погоджені відповідним Департаментом АТ «Укрзалізниця». Тому внесення змін до ТД не є доцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.12.2022 18:02