• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Протипожежні заходи у головному корпусі (45440000-3 — Фарбування та скління)

Протипожежні заходи у головному корпусі (45440000-3 — Фарбування та скління)

Торги не відбулися

3 916 666.66 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2022 14:40 - 11.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 5dc83ffbdf6c41da988927a6dcd85ac7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-29-010115-a.a3
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАПІТЕЛЬ ІНЖИНІРИНГ» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Додатку № 5 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» вимагалось підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасника та/або Субпідрядника. На виконання даної вимоги було надано усі документи відповідно Додатку № 5 до Тендерної документації. Замовник не довів яким чином надання таких документів впливає на зміст пропозиції. Також наголошуємо, що у разі виявлення невідповідностей у кваліфікаційних критеріях Замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник, не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Зазначаємо, що дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 2. Щодо невідповідності вогнезахисного матеріалу, запропонованого Учасником, надаємо лист від виробника захисних матеріалів та систем фарбування промислового призначення, які планується використовувати під час виконання договору про закупівлю, де зазначено, що температура експлуатації покриття може становити +75 ºС. Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Помідомляємо, що: 1) Учасник у складі тендерної документації мав надати дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям 2) Вогнезахисний матеріал не відповідає вимогам пункту 7.2 Технічного завдання
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 81637b8023f44d74ac3d06832a381489
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-29-010115-a.a2
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАПІТЕЛЬ ІНЖИНІРИНГ» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Додатку № 5 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» вимагалось підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасника та/або Субпідрядника. На виконання даної вимоги було надано усі документи відповідно Додатку № 5 до Тендерної документації. Замовник не довів яким чином надання таких документів впливає на зміст пропозиції. Також наголошуємо, що у разі виявлення невідповідностей у кваліфікаційних критеріях Замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник, не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Зазначаємо, що дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 2. Щодо невідповідності вогнезахисного матеріалу, запропонованого Учасником, надаємо лист від виробника захисних матеріалів та систем фарбування промислового призначення, які планується використовувати під час виконання договору про закупівлю, де зазначено, що температура експлуатації покриття може становити +75 ºС. Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не повна вимога
Дата скасування: 22.12.2022 16:54
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 29463a674def4ed99f1e51442e2515d7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-29-010115-a.a1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно п.п. а пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі в складі пропозиції має надати довідку, складену Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) у довільній формі, про наявність виконаного Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) аналогічного договору (договорів) на виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій у період з 2016-2022р.р. на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, що зазначене у Постанові КМУ від 3 лютого 2021 року №77, а саме:  Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27; 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025.  Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.  Устаткування напругою понад 1000 В. у якості підрядника або субпідрядника, із зазначенням предмета договору, номера та дати укладання договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів). Зазначена вимога є дискримінаційною, так як виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій у період з 2016-2022р.р. на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, що зазначене у Постанові КМУ від 3 лютого 2021 року №77, а саме:  Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27; 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025.  Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.  Устаткування напругою понад 1000 В. у якості підрядника або субпідрядника. Це є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і до потенційного Учасника, у якого є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявні необхідне обладнання, матеріально-технічна база та технології, є ліцензія, видана уповноваженим органом на виконання робіт протипожежного призначення за предметом закупівлі, а саме: поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування), дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та пожежонебезпечних зонах; роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач; роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою у територіальному органі Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи верхолазні та промисловий альпінізм, є досвід надання послуг/виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій, дерев’яних конструкцій, але на об’єктах де не встановлено обладнання підвищеної небезпеки, що зазначене у Постанові КМУ від 3 лютого 2021 року №77. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Чинне законодавство в сфері публічних закупівель не визначає детальних вимог до аналогічного договору, а саме обсяг закупівлі, форму власності замовника, терміни, кількість осіб, які перебувають на об’єкті та інше. Відповідно до частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість залучення субпідрядників для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимоги, зазначеної в п.п. а пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації порушують вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а також права та законні інтереси потенційного Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Вимагаємо внести зміни до закупівлі, та добровільно прибрати дискримінаційну вимогу, щоб не затягувати час проведення закупівлі поданням скарги до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно кваліфікаційних критеріїв, Учасник та/або субпідрядник (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) надає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, що зазначене у Постанові КМУ від 3 лютого 2021 року №77, а саме:  Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. №27; 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025.  Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.  Устаткування напругою понад 1000 В. Наявність досвіду виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, обумовлений тим, що Трипільська ТЕС є об’єктом підвищеної небезпеки, а виконання робіт згідно Тендерної документації здійснюється під час роботи обладнання, що забезпечує працездатність енергоблоків. Трипільська ТЕС не вважає дискримінаційною вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, що зазначене у Постанові КМУ від 3 лютого 2021 року №77, а саме:  Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. №27; 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025.  Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.  Устаткування напругою понад 1000 В. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на об’єктах, де встановлено обладнання підвищеної небезпеки, може бути надано субпідрядною організацією, у разі залучення субпідрядника для виконання робіт, згідно Кваліфікаційних критеріїв.
Статус вимоги: Відхилено