-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Футболки та сорочки
Завершена
840 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 203.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 203.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2017 11:32 - 20.11.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо оскарження вибору переможця
Номер:
971a42a773b148469b68862e186150c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000697-c.b3
Назва:
Щодо оскарження вибору переможця
Скарга:
Детальний опис скарги у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Покровський ПНІ лист1.PDF 22.12.2017 18:44
- Скарга Покровський ПНІ лист2.PDF 22.12.2017 18:44
- Скарга Покровський ПНІ лист3.PDF 22.12.2017 18:44
- Протокол відхилення.pdf 22.12.2017 18:44
- Протокол переможець футболки.pdf 22.12.2017 18:44
- Довідка обладнання і транспорт .pdf 22.12.2017 18:44
- Квитанція .pdf 22.12.2017 18:44
- рішення від 28.12.2017 № 9195+лист Замовнику.pdf 28.12.2017 22:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2018 № 339.pdf 17.01.2018 21:07
- Рішення від 16.01.2018 № 339.pdf 19.01.2018 19:18
- Пояснення на скаргу до Антимонопольного комітету.pdf 11.01.2018 16:47
- пояснення 11.01.2018 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2017 18:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.01.2018 19:20
Вимога
Є відповідь
Щодо надання підтвердження кваліфікаційних вимог
Номер:
5bb127d7773c4e298ee8808f6d26786a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000697-c.c2
Назва:
Щодо надання підтвердження кваліфікаційних вимог
Вимога:
Ретельно вивчивши відповідь Замовника на вимогу щодо надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повідомляємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ФОП Дмитрієвої С.П. Пунктом 1.1 Додатку 1 Замовник вимагав надання інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності учасника. Учасник Дмитрієва С.П.у складі пропозиції надала довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ЖОДНИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАВ ОБОВ"ЯЗКОВУ НАЯВНІСТЬ СКЛАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ У УЧАСНИКІВ АУКЦІОНУ. ТАКОЖ ЗАЗНАЧАЄМО, ЩО ЗАМОВНИК НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ВИМАГАТИ ВІД УЧАСНИКІВ ОБОВ"ЯЗКОВОГО ВИКОРИСТАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ БУДЬ-ЯКИХ ПРИМІЩЕНЬ ОБЛАДНАННЯ,ТРАНСПОРТУ,ТОЩО. СУБ"ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД, ВИХОДЯЧИ ІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ДОЦІЛЬНОСТІ ТА НЕОБХОДНІСТІ, ЯКА ВИНИКАЄ У ХОДІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОРИТОВУЮТЬ АБО НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ЗАСОБИ.
Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо провести повторну об"єктивну та неупереджену оцінку пропозиції ФОП Дмитрієвої С.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 11:54
Вирішення:
Тендерний комітет вкотре, повторно повідомляє Вам про те, що Ваша тендерна пропозиція до аукціону щодо закупівлі футболок та сорочок була відхилена на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дії тендерного комітету є законними та такими, що відповідають принципам здійснення закупівлі.
Окрім цього, вам як учаснику вже було надано вичерпну відповідь щодо підстав відхилення вашої тендерної пропозиції. Додатково зазначаємо, що підставою, зокрема, була невідповідність тендерної пропозиції вимогами тендерної документації та статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі, згідно якої Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи це, ваше повторне звернення не підлягає задоволеню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставної кваліфікації пропозиції учасника аукціону
Номер:
bd65633050024642a5989bc51426fec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000697-c.c1
Назва:
Щодо безпідставної кваліфікації пропозиції учасника аукціону
Вимога:
Текст вимоги міститься у додатковому файлі та копія направлена на електронну пошту всім адресатам
Пов'язані документи:
Учасник
- Аукціон Покровський ПНІ Донецької області.pdf 30.11.2017 21:58
Дата подачі:
30.11.2017 21:58
Вирішення:
На Вашу вимогу наступним повідомляємо: 27 листопада 2017 року, Комунальною установою «Покровський психоневрологічний інтернат» було проведено аукціон щодо закупівлі футболок та сорочок, загальною кількістю 2748, на очікувану вартість 840 760,00 грн.
За результатами аукціону, відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», відбулося розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Окрім цього, системою PROZORRO, було сформовано перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни.
Відповідно до ч. ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку з цим, Тендерним комітет Комунальної установи «Покровський психоневрологічний інтернат» перейшов до розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дмитрієвої Світлани Петрівна.
Розгляд тендерної пропозиції відбувався з неухильним дотриманням вимог чинного законодавства України, зокрема щодо строку такого розгляду.
30 листопада 2017 року через систему PROZORRO було завантажено рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дмитрієвої Світлани Петрівни, оформлене у вигляді протоколу, у відповідності із вимогами, встановленими у ч.4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника стала його невідповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації. Так, у складі своєї тендерної пропозиції, фізична особа-підприємець Дмитрієва Світлана Петрівна не надала копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність власних та/або орендованих складських приміщень, що є невідповідністю вимогам п.2.1. Додатку 1 ТД.
На обґрунтування законності свого рішення, Комунальна установа «Покровський психоневрологічний інтернат» повідомляє наступне.
Умови проведення відповідної закупівлі містилися у тендерній документації, яка була розроблена та затверджена у встановленому законом порядку, а також оприлюднені для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. При цьому, відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язковою складовою тендерної документації є один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Окрім обов’язкових складових тендерної документації, зазначених у ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, керуючись ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» може включити до тендерної документації також іншу інформацію, яку він вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку із зазначеним, Замовником було встановлено одним з кваліфікаційних критеріїв наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Встановлення відповідного критерію передбачено абзацом другим частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже його наявність у ТД не порушувало норми чинного законодавства.
Окрім цього, п.2.1. Додатку 1 ТД, Замовником було визначено спосіб підтвердження відповідності учасникам кваліфікаційному критерію. Таким способом стало надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та надання копій правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
Однак, всупереч вимогам п.2.1. Додатку 1 ТД та вимогам абзацу 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», фізичною особою-підприємцем Дмитрієвою Світланою Петрівною, у складі її тендерної пропозиції, не було надано відповідного документу. У зв’язку з цим, її тендерна пропозиція була відхилена, на підставі абзацу 2 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, Антимонопольний комітет України, під час розгляду скарг щодо рішення Замовника виходить зі змісту Тендерної документації та приходить до висновку законності відхилення тендерної пропозиції учасника, у тому випадку, коли учасником не надано документів, обов’язковість яких зазначена у ТД.
Додатково зазначаємо, усі учасники, ознайомившись з умовами проведення тендерів, мали змогу звернутися до замовника, через електронну систему закупівель, за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідне право закріплюється у ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та гарантується кожному, хто має намір взяти участь у тендері. Окрім цього, відповідна норма встановлює строк для таких звернень, а саме не пізніше 10 днів до закінчення строку подання тендерної документації. Однак, якщо відповідні звернення за роз’ясненнями та/або скарги не направляються у зазначений строку, або отримані замовником з порушенням порядку їх направлення, учасники вважаєються такими, які повністю погодилися з умовами, викладененими замовником у тендерній документації, оскільки діє презумпція, так званої, мовчазної згоди. Однак, протягом часу, встановленого ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, жодних звернень щодо уточнення умов тендерної документації, чи оскарження вимог, які висуваються Замовником до Учасників, не надходило. А отже, учасники, а зокрема і фізична особа-підприємець Дмитрієва Світлана Петрівна, погодились з умовами тендерної документації та ніяких заперечень проти її положень не мали.
Окрім цього, на сьогоднішній день система PROZORRO здійснює допомогу учасникам, які є незовсім обізнаними у нормативному визначенні процедури проведення публічної закупівлі, розміщуючи посилання на Infobox. У відповідній системі міститься інформація щодо окремих інструментів, інститутів публічної закупівлі, таких як процедура оскарження, механізм уточнення, особливості написання вимог, скарг на Замовника, якими може скористатися будь-який учасник для здійснення результативної участі у закупівлі.
Отже, враховуючи усе вищезазначене, можна дійти висновку, що тендерний комітет діє в рамках чинного законодавства України, тендер проводиться у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерної пропозиції учасника є таким, що не суперечить нормам Закону, а розгляд і оцінка тендерних пропозицій відбувається без порушень вимог законодавства.
Комунальна установа «Покровський психоневрологічний інтернат» організовує та проводить публічні закупівлі з суворим дотриманням чинного законодавства України та під час їх проведення, має на меті поєднання раціонального використання бюджетних коштів із задоволенням потреб осіб, які обслуговуються в установі.
Статус вимоги:
Не задоволено