-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Дезінфікційні засоби,Медичні серветки
хлорантонин дезактин соликлор аниосраб Сурфаниос лемон фреш биомой Салфетки спиртовые
Завершена
31 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2016 12:35 - 29.07.2016 15:00
Скарга
Залишено без розгляду
аналоги
Номер:
22080c24676b4f33be264392e6e44a12
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-27-000144-a.b1
Назва:
аналоги
Скарга:
согласно уточнениям Заказчик дал ответ, аналоги не предлагать!
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-07-27-000144-a.b1.pdf 15.08.2016 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2016 16:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2016 17:28
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
d4f75562bb20490e98bfaf4e68b8b1f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-27-000144-a.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Ю Р И Д И Ч Н А К О Н С У Л Ь Т А Ц І Я
Щодо виразу «або еквівалент»
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Украйни «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим,а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Виходячи з зазначеної норми Закону вбачається, якщо Замовник у технічній специфікації зазначаючи конкретну торгову марку, зобов’язаний у вимогах до технічної специфікації вказати вираз «або еквівалент», з обов’яковим обґрунтуванням такої необхідності щодо визначення конкретної торгової марки.
Зазначена вимога Закону є обов’язком Замовника, а не правом, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».Виключень з цієї статті законодавцем не наведено.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування"Державне підприємство “Зовнішторгвидав України”визнано відповідальним лише за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу,а тому накази вказаного Державного підприємства не можуть бути визнані та застосовані як нормативно-правові акти, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель,у зв’язку з чим посилання Замовника на його право щодо зазначення або не зазначення виразу «або еквівалент» у технічній специфікації є таким, що не засноване на Законі.
Слід зазначити, що Закони України мають вищу юридичну силу, а тому будь-які посилання Замовника у вимогах до технічної документації з приводу того, що еквівалент не пропонувати,за умови визначення конкретної торгової марки та відсутності обґрунтування вказаної конкретної торгової марки,є неправомірними,у зв’язку з чим уповноважені особи Замовника несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
Вважаємо рішення про дискваліфікацію учасника ПП «Октеніфарм» не законним на підставі вище зазначених обставин, та вимагаємо перегляду зазначеного рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2016 14:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! У нас ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ. Відповідно п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 - "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник МОЖЕ (а не НЕОБХІДНО) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників". Тому закупівля аналогів або еквівалентів в даній закупівлі не передбачається.
Статус вимоги:
Відхилено