-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії № 1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області.
Торги не відбулися
1 162 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 811.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 811.63 UAH
Період оскарження:
28.11.2022 13:13 - 03.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Незаконні дії Замовника щодо неправомірного відхилення
Номер:
0602caf760b7482f9d65f9f12d73b9c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-28-007470-a.b5
Назва:
Незаконні дії Замовника щодо неправомірного відхилення
Скарга:
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-28-007470-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена.
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 таблиці у додатку 1 до тендерної документації потрібно було надати: відомості про не менше ніж одного виконаного договору на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, оприлюднені на інформаційно-телекомунікаційному порталі публічних закупівель Прозорро, укладені учасником протягом 2020 - 2022 року.
Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них:
• копії аналогічних договорів, не менше одного (у разі наявності будь-яких додатків до договору, вони мають бути надані у повному обсязі);
• акти приймання-передачі та/або інші документи, які підтверджують виконання зобов’язань по договору у повному обсязі відповідно до його умов;
• позитивний лист відгук, який видано замовником з яким було укладено договір.
*Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2020-2022 років.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №1 від 09.01.2023 року (файл: Довідка аналогічний договір.pdf) із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору за закупівлею із ідентифікатором UA-2022-01-28-011209-b та зазначений аналогічний договір (файли: Аналогічний договір_2.PDF, Додатки до Договору № 33.pdf, АКТ приймання виконаних робіт до Договору № 33.pdf).
Зазначений договір є аналогічним з огляду на наступне.
По-перше, замовником за зазначеним договором є Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради, яке є медичним закладом.
По-друге, реконструкція проводилась внутрішніх електричних мереж.
Також надаємо виконавчу схему у додатках до скарги.
По-третє, предметом договору є Технічне переоснащення зі встановленням системи аварійного живлення на основі дизель-генераторної установки у КНП «Криворізька інфекційна лікарня №1» РМР за адресою м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5 (ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи), що є аналогічним до коду ДК, за яким була оголошення процедура закупівлі.
По-четверте, технічне переоснащення є реконструкцією, у даному випадку, системи внутрішніх електричних мереж системи живлення будівлі, проте термін «реконструкція» доречніше застосовувати до будівництва, а термін «технічне переоснащення» до електричних мереж живлення.
Відповідно до п.3.21 ДБН А.2.2-3:2014: Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до п.3.24 ДБН А.2.2-3:2014: Технічне переоснащення - комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним.
З огляду на зазначене, стверджуємо, що у контексті закупівлі та виконаного аналогічного договору технічне переоснащення є реконструкцією мереж живлення.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол №130123 від 13.01.2023 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю " ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА " та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником
Додатки:
1. Протокол №130123 від 13.01.2023 року на 2 арк.
2. Виконавча схема на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ_Validation_Report.pdf 18.01.2023 12:00
- Виконавча схема внутрішніх мереж_Validation_Report.pdf 18.01.2023 12:00
- Виконавча схема внутрішніх мереж.pdf.p7s 18.01.2023 12:00
- Скарга АМКУ.doc 18.01.2023 12:00
- Виконавча схема внутрішніх мереж.pdf 18.01.2023 12:00
- протокол 4 (1).pdf 18.01.2023 12:00
- Скарга АМКУ.pdf 18.01.2023 12:00
- Скарга АМКУ.pdf.p7s 18.01.2023 12:00
- Платіжне доручення.pdf 18.01.2023 13:58
- рішення від 19.01.2023 № 647.pdf 19.01.2023 16:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2023 № 944.pdf 27.01.2023 11:51
- рішення від 26.01.2023 № 944.pdf 31.01.2023 10:52
- Пояснення по суті скарги.docx 20.01.2023 11:30
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.01.2023 11:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2023 13:24
Дата розгляду скарги:
26.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.01.2023 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.01.2023 10:52
Скарга
Виконана замовником
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Номер:
37b471cacdcf49f8ace95a36a3092d15
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-28-007470-a.a4
Назва:
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – Учасник) під час проведення процедури закупівлі: Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» КМР за адресою: вул.. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області) Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» (далі – Замовником) прийнято рішення про відхилення Учасника та обрання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА».
Підпунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель одним серед яких є принцип максимальної економії бюджетних коштів, а за пунктом 1 частини 3 статті 29 цього ж Закону, першим критерієм оцінки є ціна.
Крім того, Замовником в пункті 1 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції тендерній документації» зазначено єдиний критерій оцінки - Ціна - 100%.
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначена Замовником - 1.162.326,00 грн., в той час як Учасник погодився виконувавати роботи за 792.662,27 грн, економія склала 396.663,73 грн. при тому, що Учасник має досвід виконання електромонтажних робіт починаючи з 2014 року. Відхилення Замовником тендерної пропозиції, яка дає максимальну економію в процедурі закуплі за бюджетні кошти порушує принципи та критерії заначені вище, що має бути дотатковою підставою для проведення моніторингу.
Замовником при відхиленні тендерної пропозиції Учасника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №121222/1 від 12.12.2022 року – далі Протокол) та обранні Переможця було допущено порушення порядку проведення Процедури закупівлі, а саме.
ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ В ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ
Невідповідність зазначена Замовником в Протоколі Обгрунтування неправомірності відхилення Замовником пропозиції Учасника
1. В зауваженні до технічної частини вказано, що на виконання Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» Учасник у складі пропозиції надає через електронну систему закупівель договірну ціну (локальні кошторисні розрахунки на виконання технічного завдання; відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок) (далі – Розрахунки) згідно проектній документації. На виконання Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» нами наданий гарантійний лист від Учасника в якому підтверджується відповідність наданої пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, а також гарантування виконання робіт за предметом закупівлі, у відповідності до вимог, визначених Додатком 3 до тендерної документації, в повному обсязі, належної якості.
При невідповідності проектних об’ємів з об’ємами тендерної документації, було обрано саме предмет закупівлі – об’єми Додатку №3 тендерної документації.
2. В п.1 зауважень вказано, що «На виконання капітального ремонту внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, проектною документацією зазначено Провід з’єднувальний з мідними СПЖ, з ізоляцією 0,38кВ, ПСВнгд 3х2,5мм2, у кількості 3453 м.
Учасник у своїх розрахунках застосовує Провід ПСВ 3х2,5мм2 – 3280 м, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. В наданій представником Замовника (начальником господарсько-обслуговуючого відділу Дикань В.А.) на розгляд відповідальному представнику ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» проектній документації в специфікації було вказано саме провід ПВС 3х2,5мм2.
Щодо кількості проводу, то об’єм 3280 м був розрахований відповідно об’ємів, вказаних в Додатку №3 тендерної документації.
При невідповідності проектних об’ємів з об’ємами тендерної документації, було обрано саме предмет закупівлі – об’єми Додатку №3 тендерної документації.
3. Також проектною документацією визначено Провід з’єднувальний з мідними СПЖ, з ізоляцією 0,38кВ, ПСВнгд 3х4мм2, у кількості 15 м, та Кабель силовий з мідними жилами, напруга 0,38кВ ВВГнгд 5х10мм2 у кількості 63м.
Учасник застосовує Провід ПСВ 3х4мм2 – 15 м, та Кабель КВВГнг 5х10мм2 – 63м, які не відповідають нормам ДБН В.2.2-10-2001 Заклади охорони здоров’я. В наданій представником Замовника (начальником господарсько-обслуговуючого відділу Дикань В.А.) на розгляд відповідальному представнику ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» проектній документації в специфікації було вказано саме провід ПВС 3х4мм2.
При позначенні в розрахунках КВВГнг 5х10мм2 виникла орфографічна помилка при наборі печатного тексту, хоча в розрахунках врахована ціна саме кабелю ВВГнгд 5х10мм2.
4. Трубу жорстку ПВХø40 (гільза) 60м, яка передбачена проектом, Учасник ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» замінив на Трубу ПВХ гнучку гофр. ø40мм стандартна з протяжкою, сірий колір ПВХ – пластикат (нерозповсюдж. горіння) – 60м, яка не являється еквівалентом та така заміна є неприпустимою. Запропонована заміна на Трубу ПВХ гнучку гофр. ø40мм стандартна з протяжкою, сірий колір ПВХ – пластикат (нерозповсюдж. горіння) – 60м відповідає вимогам Додатку №3 тендерної документації
5. Розетки та вимикачі застосовані зі значною розбіжністю з проектним рішенням за кількісними показниками. Щодо кількості розеток та вимикачів, то наданий в пропозиції об’єм відповідає об’єму, вказаному в Додатку №3 тендерної документації.
При невідповідності проектних об’ємів з об’ємами тендерної документації, було обрано саме предмет закупівлі – об’єми Додатку №3 тендерної документації.
6. Короб пластиковий АСКО 80х60/2000мм, Короб пластиковий АСКУкрем 25х25/2000мм не можуть бути застосовані на об’єкті (медичного закладу), оскільки не мають сертифікату вогнестійкості. В наданій представником Замовника (начальником господарсько-обслуговуючого відділу Дикань В.А.) на розгляд відповідальному представнику ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» проектній документації не було зазначено про необхідність сертифікату вогнестійкості для пластикових коробів.
7. Також в Розрахунках ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» відсутні матеріали, які передбачені проектною документацією, а саме:
- Короб ПВХ 100х60 Праймер парапетний, у кількості 164м, з комплектуючими;
- Коробка розподільча 100х100, у кількості 104шт.;
- Короб ПВХ 150х60, у кількості 124м. Короб ПВХ 150х60, у пропозиції Учасника замінений на TA-GN 150x60 Короб із кришкою з направляючими для встановлення роздільників, довжина 2м, білий RAL9001.
Щодо кількості коробу та відсутності коробу 100х100 та коробок розподільчих 100х100, то наданий в пропозиції об’єм відповідає об’єму, вказаному в Додатку №3 тендерної документації.
При невідповідності проектних об’ємів з об’ємами тендерної документації, було обрано саме предмет закупівлі – об’єми Додатку №3 тендерної документації.
2. ЩОДО ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ В ЧАСТИНІ КВАЛІФІКАЦІЙНИЇХ ТА ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ
2.1. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Наданий Учасником ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Статут у складі пропозицій без відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації.». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
Згідно положень Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який набрав чинності з 01.01.2016 року скасовано норму статті 25 Закону, щодо надання державним реєстратором засновнику або уповноваженій ним особі одного примірника оригіналу установчих документів з відміткою державного реєстратор про проведення державної реєстрації юридичної особи.
Крім того, Наказом Міністерства юстиції України «Про врегулювання відносин, пов’язаних зі статусом державного реєстратора» N 2790/5 від 29.12.2015 року скасовано дію Наказу Міністерства юстиції України № 113/5 від 20.01.2012 року «Описи штампів для проставляння державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відміток на установчих документах при проведенні реєстраційних дій».
Статут Учасника у складі пропозиції датований 11.01.2021 роком, тобто після 01.01.2016 року, а тому правомірно не повинен мати «відмітку державного реєстратор про проведення державної реєстрації».
Враховуючи викладене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника з наведеної вище підстави.
2.2. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Відсутній наказ про прийняття на роботу працівника – Железняка С.С.». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
- Копія Трудової книжки АА №738050 Железняка Сергія Сергійовича з останнім записом «Штапм ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» запис номер «8» від «14.01.2021 року», «Переведено старшим виконавцем робіт до виробничої дільниці Південного електромонтажного управління», «Наказ №11-к від 14.01.2021 року» - іншого запису немає;
- Копія Диплому Железняка С.С. - НР №39484084 від 30.06.2010 року;
- Копія Листа-згоди Железняка С.С. на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних виданий для участі в процедурі закупівлі для Замовника, згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- Посвідчення Железняка С.С. №115 видане ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» про результати перевірки (чергова) знань датована 03.08.2022 роком з V групою з електробезпеки.
Згідно положень пункту 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним Наказом Мінпраці України, Мінюсту України та Мінсоцзахисту населення України №58 від 29.07.1993 року (далі – Наказ) «Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності…». В свою чергу пунктом 2.27 цієї ж Інструкції передбачено, що « Запис про звільнення у трудовій книжці працівника провадиться з додержанням таких правил: у графі 1 ставиться порядковий номер запису; у графі 2 - дата звільнення; у графі 3 - причина звільнення; у графі 4 зазначається на підставі чого внесено запис, наказ (розпорядження), його дата і номер.».
Враховуючи викладені вище положення Наказу вбачається, що Трудова книжка працівника, як основний документ про трудову діяльність працівників, які працюють на підприємстві та в якій відсутній запис про звільнення є достатнім підтвердженням перебування працівника в трудових відносинах з підприємством, яке є останнім у «Відомостях про прийом на роботу» тобто ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ».
Крім того, згідно положень п.3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 р.(далі – ПКМУ №1178) «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Так, пунктом 40 ПКМУ №1178 передбачено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вказані вище положення ПКМУ №1178 вбачається, що у разі виявлення Замовником невідповідності (відсутності інформації чи документів) у тендерній пропозиції Учасника він розміщує – «не має право розмістити», а «розміщує», тобто зобов’язаний розмістити) у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже враховуючи викладене вище, вбачається, що Замовник проігнорувавши положення вказаних вище положень нормативно-правових актів та ухилившись від виконання прямих присів ПКМУ №1178 , щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель неправомірно відхилив пропозицію Учасника з наведеної вище підстави.
2.3. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Учасник не надав чинне свідоцтво про повірку або сертифікат калібрування на обладнання – світловіддалемір лазерний ручний, вимірювач захисного шару бетону, дефектоскоп ультразвуковий, штангенциркуль». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
- Договір №02/43 від 29.11.2022 року про надання платних послуг Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ДНІПРО» (далі – Договір з НТЦ «Дніпро»), який зобов’язався здійснювати для Учасника – випробування та електровимірювання внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» КМР за адресою: вул.. Женевська ,6 б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області обладнанням:
- склерометр МШ-225 (вимірювач захисного шару бетону);
- дальномір BOSCH GLM 500;
- дефектоскоп ультразвуковий УСД-50;
- штангенциркуль з глибиноміром.
Тобто Учасник підтвердив Кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначений Пунктом 1 Додатка №1 тендерної документації, але помилково не надав чинних свідоцтв про повірку або сертифікати калібрування на обладнання, що в порядку положень пункту 40 ПКМУ №1178 повинно було підставою для направлення Учаснику Замовником в обов’язковому порядку повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже враховуючи викладене вище, вбачається, що Замовник проігнорувавши положення вказаних вище положень нормативно-правових актів та ухилившись від виконання прямих присів ПКМУ №1178 , щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель неправомірно відхилив пропозицію Учасника з наведеної вище підстави.
2.4. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Відсутнє обладнання. яке вимагалось Замовником (Додаток №1 до тендерної документації), а саме: світловіддалемір лазерний ручний, вимірювач захисного шару бетону». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
- Договір з НТЦ «Дніпро» на використання обладнання, в тому числі:
- склерометр МШ-225 (вимірювач захисного шару бетону);
- дальномір BOSCH GLM 500.
Замовник в Тендерній документаці (Додаток №1) вказав на необхідність наявності в Учасника в тому числі- Вимірювача захисного шару бетону та світловіддалеміра лазерного ручного.
Стосовно вимірювача захисного шару бетону
Вимірювачі захисного шару бетону призначені для оперативного неруйнівного контролю міцності й однорідності бетону і розчину методом ударного імпульсу по ГОСТ 22690.
Вимірювання міцності бетону полягає в нанесенні на контрольованому ділянці вироби серії до 15 ударів, електронний блок параметрів ударного імпульсу, що надходить від склерометра, оцінює твердість і пружнопластичні властивості випробовуваного матеріалу, перетворює параметр імпульсу міцність і обчислює відповідний клас бетону.
Учасником в складі тендерної пропозиції було подано - склерометр МШ-225 (вимірювач захисного шару бетону) (Молоток Шмідта (склерометр) для бетону) при цьому склерометр МШ-225 призначений також для вимірювання міцності бетону та інших будівельних матеріалів.
Стосовно світловіддалеміра лазерного ручного
Світловіддалемір або Світлодалекомір — прилад для виміру відстаней.
Учасником в складі тендерної пропозиції було подано - дальномір BOSH GLM 500 призначений також для вимірювання відстаней, довжин, висот, дистанцій та кутів нахилу.
Враховуючи, те що обладнання подане Учасником відповідає за функціональним призначенням обладнанню вказаному Замовником вбачається неправомірне відхилення пропозиціі Учасника з наведеної вище підстави.
2.5. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Відсутні документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам електротехнічних працівників, електромонтажника силових мереж та електроустаткування Асоян Г.А.». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
- Копія Трудової книжки АФ №024869 Асояна Грач’я Арутюновича;
- Копія Листа-згоди Асояна Г.А. на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних виданий для участі в процедурі закупівлі для Замовника, згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- Посвідчення Асояна Г.А. №118 видане ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» про результати перевірки (чергова) знань датована 03.08.2022 роком з ІV групою з електробезпеки.
Чергове проходження 03.08.2022 року перевірки знань з охорони праці Асояном Г.А. з встановленням ІV групи з електробезпеки підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам електротехнічних фахівців, що відповідає критерію встановленим Замовником.
Тобто Учасник підтвердив Кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначений Пунктом 2 Додатка №1 тендерної документації, але помилково не надав копію документу про освіту, що в порядку положень пункту 40 ПКМУ №1178 повинно було підставою для направлення Учаснику Замовником в обов’язковому порядку повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже враховуючи викладене вище, вбачається, що Замовник проігнорувавши положення вказаних вище положень нормативно-правових актів та ухилившись від виконання прямих присів ПКМУ №1178 , щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель неправомірно відхилив пропозицію Учасника з наведеної вище підстави.
2.6. Згідно з Протоколом підставою для відхилення пропозиції Учасника стало наступне: "Аналогічні договори не відповідають установленому критерію: «Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів». Учасник не погоджується з рішенням Замовника, щодо зазначеної підстави відхилення, виходячи з наступного.
Учасник надав копії Договорів на підтвердження аналогічності виконаних договорів -договори з предметом закупівлі - Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Враховуючи викладені вище розбіжності вбачається, що Замовник відхиливши пропозицію одного Учасника, яка відповідає коду предмета закупівлі за ДК та обравши переможцем іншого Учасника пропозиція, якого не відповідає коду предмета закупівлі за ДК допустив порушення принципу закупівлі - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Стосовно невідповідності Тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА» (далі – Переможець) вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам встановленим Замовником.
Згідно положень пункту 7 Розділу І «Загальні положення» встановлено одну із вимог «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.», «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису.»
Тобто документи, якщо вони не надані у формі електронного документа повинні бути підготовлені безпосередньо учасником та засвідчені печаткою та підписом уповноваженою особи, у випадку з Переможцем, особисто директором.
Згідно положень пункту 1.1. та 1.2. ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (далі ДСТУ) «Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. 1.2. Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах…».
Так, згідно положень п.п.7.1. та 7.5. ДСТУ «7.1. Організаційно-розпорядчі документи виготовляють за допомогою автоматизованих та/або друку- вальних засобів. 7.5. Розшифрування підпису в реквізиті «Підпис» друкують на рівні останнього рядка найменування посади.
Але, в порушення вказаних вище присів Тендерна пропозиція Перможця містить ряд документів, а саме:
- Довідка №155 від 30.11.2022 року на підтвердження відсутності підстав, передбачених
п.13, ч.1, ст.17 Закону;
- Довідка №153 від 30.11.2022 року на підтвердження відсутності підстав, передбачених
п.11, ч.1, ст.17 Закону;
- Довідка №152 від 30.11.2022 року на підтвердження відсутності підстав, передбачених
п.9, ч.1, ст.17 Закону;
- Довідка №150 від 30.11.2022 року на підтвердження відсутності підстав, передбачених
п.6, ч.1, ст.17 Закону;
- Довідка №151 від 30.11.2022 року на підтвердження відсутності підстав, передбачених
п.8, ч.1, ст.17 Закону;
- Лист-згода від 30.11.2022 року на обробку персональних даних Кіцманюка Ю.М.;
- Лист-згода з проектом договору №132 від 30.11.2022 року;
- Інформаційна довідка №129 від 30.11.2022 року,
при ознайомленні з якими вбачається зміщення у різних варіантах такого обов’язкового реквізиту документу, як підпис та печатка, що виражається в невірному розміщенні друкованих знаків (лінія підпису) по горизонталі (незбіг напряму лінії рядка в додрукованому і початковому текстах на рівні останнього рядка найменування посади.
Також сумніви в оригінальності викликає і надана Переможцем Ліцензія на програмний комплекс АВК-5 №02/1334-1-0222, оскільки при збільшеному зображенні у віконцях Ліцензії «№__», «Найменування» та «Замовник» вбачається невідповідність кольорів та порушення лінії у віконці «№___», що також може свідчити про використання Перможцем комп’ютерних можливостей для часткової технічної підробки.
Такі розбіжності можуть свідчити про те, що Переможець можливо використав комп’ютерні можливості сканування реквізиту підпису та печатки з наступною принтерною роздруківкою на документі, що в свою чергу може свідчити про часткову технічну підробку документу, бути підставою для обґрунтованого сумніву в оригінальності таких документів та відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Також, на вимогу розділу 1. «Загальні положення» п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції,
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
Переможець торгів ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА" у складі своєї пропозиції не надав переклад трудових книжок, а саме:
- Кіцманюка Юрія Миколайовича (стор.12-15 трудової книжки) записи зроблені російською мовою.
- Тіунов Василій Анатолійович (стор. 1,14-15 трудової книжки) трудова книжка
російською мовою, записи зроблені російською мовою.
- Фотенко Олександр Анатолійович - (стор. 8.,9 трудової книжки) записи зроблені
російською мовою.
Згідно розділу 5. п. 3 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
Замовник, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Електротехнічна служба" цю вимогу проігнорував допустивши порушення принципу закупівлі - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того, пунктом 3 Додаток № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Замовником було зазначено, що «Відомості про не менше ніж одного виконаного договору на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, оприлюднені на інформаційно-телекомунікаційному порталі публічних закупівель Прозорро, укладені учасником протягом 2020 - 2022 року за формою , *Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2020-2022 років.».
Предметом закупівлі, який визначив Замовник є - Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії).
Переможець, в складі Тендерної пропозиції, на підтвердження виконання аналогічних договорів надав копії 3-х договорів:
- Договір №23 від 03.02.2022 року з предметом закупівлі- «ДК 021:2015:50711000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель»;
- Договір №87/НС від 01.08.2022 року з предметом закупівлі - « ДК 021:2015:4515300-1 Нове будівництво з встановленням систем аварійного живлення на основі дизель-генераторної установки»;
- Договір № 246 від 13.09.2022 року з предметом закупівлі – «ДК 021:2015:45315300-1
Нове будівництво з тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок кисневої станції».
Жоден з Договорів наданих Переможцем не відповідає предмету закупівлі, а саме ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи - капітальний ремонт та/або реконструкція внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів. В той час, як ТОВ «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надало копії Договорів на підтвердження аналогічності виконаних договорів договори з предметом закупівлі - Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Враховуючи викладені вище розбіжності вбачається, що Замовник відхиливши пропозицію одного Учасника, яка відповідає коду предмета закупівлі за ДК та обравши переможцем іншого Учасника пропозиція, якого не відповідає коду предмета закупівлі за ДК допустив порушення принципу закупівлі - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також Переможцем, в складі Тендерної пропозиції, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації було надано Довідку №141 від 30.11.2022 року із зазначенням 6 – осіб.
Згідно вимог Тендерної документації «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» (Додаток №1) вказано про необхідність надання Учасником «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних відповідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції. (Додаток № 6 до тендерної документації)».
В порушення вказаної вимоги Тендерна пропозиція Переможця містить тільки Лист-згоду 1-ої особи – директора, інші 5-ть Листів-згод відсутні, що є невідповідністю вимогам, установленим тендерною документацію та підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.
Враховуючи викладені вище розбіжності вбачається, що Замовник обравши переможцем Учасника пропозиція, якого не відповідає вимогам. Установленим тендерній документації допустив порушення принципу закупівлі - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того, згідно вимог Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» (Додаток №1) Замовником зазначено про необхідність надання «На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (копії договорів найму (оренди), оборотно-сальдова відомість тощо)»..
В порушення вказаної вимоги Тендерна пропозиція Переможця містить Довідку №140 від 30.11.2022 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зокрема зазначено обладнання: Світловіддалемір лазерний ручний, Вимірювач захисного шару бетону, Дефектоскоп ультразвуковий та Штангенциркуль та зазначено про їх оренду на підставі Договору №05/22 від 01.05.2022 року.
Вказаний вище Договір не містить Переліку переданого в оренду обладнання, оскільки будь-які додатки до Договору відсутні, а зміст наданих Свідоцтво про повірку не дає можливості ідентифікувати власника такого обладнання, що є невідповідністю вимогам, установленим тендерною документацію та підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.
Враховуючи викладені вище розбіжності вбачається, що Замовник обравши переможцем Учасника пропозиція, якого не відповідає вимогам, установленим тендерній документації допустив порушення принципу закупівлі - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище ,
ПРОСИМО:
Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ» та скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА» переможцем в процедури закупівлі: Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» КМР за адресою: вул.. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області) .
Додатки:
1. Інструкція для дальноміра BOSCH GML.
2. Інуструкція для склерометру МШ-225.
3. Документ про здійснення оплати за подання скарги до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на АМК України (1).pdf 16.12.2022 11:09
- ІНСТРУКЦІЯ НА bosch.pdf 16.12.2022 11:09
- ІНСТРУКЦІЯ НА Склерометр МШ_-225.pdf 16.12.2022 11:09
- Скан платіжки прозоро.pdf 16.12.2022 11:46
- Рішення від 19.12.2022 № 7487.pdf 19.12.2022 14:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.12.2022 № 1605.pdf 26.12.2022 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 № 7869.pdf 29.12.2022 14:54
- Рішення від 28.12.2022 № 7869.pdf 02.01.2023 14:43
- Відповідь АМКУ .docx 20.12.2022 14:41
- Відповідь АМКУ.pdf 20.12.2022 14:41
- Протокол 3.pdf 04.01.2023 10:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2022 12:11
Дата розгляду скарги:
26.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2022 14:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2023 14:45
Дата виконання рішення Замовником:
04.01.2023 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії № 7869-р/пк-пз від 28.12.2022 року, винесеного за результатом розгляду скарги ТОВ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ від 16.12.2022 р. № UA-2022-11-28-007470-a.a4 скасувати:
- Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" за процедурою закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії № 1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», щодо якого було складено Протокол № 121222/1 від 12.12.2022 року;
- Рішення про визначення ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СЛУЖБА" переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії № 1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», щодо якого було складено Протокол № 141222 від 14.12.2022 року.
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог. Надання додаткової інформації.
Номер:
fa3061c92cd44a87805b99c7ef7f45b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-28-007470-a.a3
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог. Надання додаткової інформації.
Вимога:
1. Просимо внести зміни до тендерної документації в зв’язку з наявністю дискримінаційних вимог. Згідно вимоги Додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», під
аналогічним (аналогічними) є договір (договори) з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2020-2022 років. (оприлюднені на інформаційно-телекомунікаційному порталі публічних закупівель Прозорро). Виходить, що Учасники, котрі мають документально підтверджений досвід виконання робіт чи надання послуг, в інших установах, закладах, організаціях не зможуть взяти участь в даній закупівлі.
Враховуючи вище викладене, просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
2. Просимо доповнити Додаток № 3 до тендерної документації
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», переліком необхідних матеріалів, з їх технічними характеристиками.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 3.doc 02.12.2022 15:58
Дата подачі:
02.12.2022 10:37
Вирішення:
Вимогу відхилено.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
При підготовці тендерної документації Замовник визначає кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. п. 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
В зв’язку з тим, що в Україні початок поширення захворювання на COVID-19 зафіксовано 3 березня 2020 року, вважаємо за необхідне надавати аналоги виконання будівельних робіт у медичних закладах саме з 2020 року і по сьогодення.
Згідно із Законом, замовник не просто встановлює в тендерній документації кваліфікаційний критерій (критерії), але й обов’язково вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні.
Перелік об’ємів робіт та обладнання з кошторисної документації наявний у Додатку № 3 до тендерної документації а саме : Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
- Будівельні роботи виконуються відповідно до вимог Державних будівельних норм та іншим вимогам до виконання робіт в громадських будівлях, в тому числі в закладах охорони здоров’я. Будинки і споруди Заклади охорони здоров'я ДБН В.2.2-10-2001. Умови виконання робіт згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012.
- Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області відповідно до проектно-кошторисної документації згідно вимог Замовника.
- Тендерною документацією передбачається виїзд фахівця Учасника для обстеження об’єкта, уточнення об’єму робіт та ознайомлення з проектною документацією.
Тому вважаємо, що немає необхідності вносити зміни до технічної частини.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2022 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
d8beda7f0ff346b6836e910762b0591a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-28-007470-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційну вимогу, яка порушую ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п..3 Замовником передбачено надання Учасником відомостей про не менше ніж одного виконаного договору на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, оприлюднені на інформаційно-телекомунікаційному порталі публічних закупівель Прозорро, укладені учасником протягом 2020 - 2022 року.
Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них:
• копії аналогічних договорів, не менше одного (у разі наявності будь-яких додатків до договору, вони мають бути надані у повному обсязі);
• акти приймання-передачі та/або інші документи, які підтверджують виконання зобов’язань по договору у повному обсязі відповідно до його умов;
• позитивний лист відгук, який видано замовником з яким було укладено договір.
*Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2020-2022 років.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що підготовлена для конкретно визначеного Учасника. Оскільки виконання аналогічних договорів протягом 2020- 2022 року з виконання робіт за об’єктом капітального ремонту та/або реконструкції внутрішніх електричних мереж будівель медичних закладів значно звужує коло потенційних Учасників та обмежує участь інших, що порушує принципи визначені Законом України «Про публічні закупівлі» в частині створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції. Підтвердження досвіду, звужене аналогічним договором за державні кошти, або встановлення додаткових вимог до виконаних договорів із суб’єктами господарювання недержавної форми власності, виконання договору для потреб певного замовника та / або договір з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що можуть обмежувати конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 2.doc 02.12.2022 15:58
Дата подачі:
02.12.2022 10:15
Вирішення:
Відхилити вимогу.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
При підготовці тендерної документації Замовник визначає кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. п. 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
В зв’язку з тим, що в Україні початок поширення захворювання на COVID-19 зафіксовано 3 березня 2020 року, вважаємо за необхідне надавати аналоги виконання будівельних робіт у медичних закладах саме з 2020 року і по сьогодення.
Згідно із Законом, замовник не просто встановлює в тендерній документації кваліфікаційний критерій (критерії), але й обов’язково вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні.
Тому вважаємо, що немає необхідності вносити зміни до технічної частини.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2022 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та надання додаткової інформації (специфікації)
Номер:
ad21562ed5cd4bb8bfd5ee59d0ba1c5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-28-007470-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та надання додаткової інформації (специфікації)
Вимога:
1) В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник вимагає надання довідки від учасників процедури закупівлі про наявність обов’язкового обладнання, а саме:
«Світловіддалемір лазерний ручний, вимірювач захисного шару бетону, дефектоскоп ультразвуковий, штангенциркуль - не менше по 1 одиниці (необхідно надати чинне свідоцтво про повірку або сертифікат калібрування, дійсні на дату розкриття пропозицій);
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (копії договорів найму (оренди), оборотно-сальдова відомість тощо).»
Учасник має право залучати та міняти види техніки, інструменту та обладнання для виконання робіт, в залежності від їх тех.характеристик. Ця вимога замовника є дискримінаційна, тому просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
2) Просимо Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» доповнити дефектним актом та/або специфікацією з Робочого проекту та/або кошторисною документацією до проекту із зазначенням необхідних матеріалів (з їх технічними характеристиками: переріз жил кабелів\проводів, марки вимикачыв та розеток та ін..).
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 1.doc 02.12.2022 15:54
Дата подачі:
01.12.2022 11:41
Вирішення:
Відхилити вимогу.
по п.1.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Згідно частини 2 ст. 16 Закону замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії як:
• наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
• наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наявність обладнання та відповідно їх сертифікатів (або іншого документа, який підтверджує їх справність) забезпечує якість робіт на всіх етапах їх створення і підтверджує результативність та якість роботи підприємств. Це дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії, спираючись на висновки компетентного органу, а не проводити оцінку самостійно.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, а є прагненням Замовника отримати беспечний та відповідний до нормативно-правових актів у галузі будівництва, результат виконання робіт.
по п.2
Перелік об’ємів робіт та обладнання з кошторисної документації наявний у Додатку № 3 до тендерної документації а саме : Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
- Будівельні роботи виконуються відповідно до вимог Державних будівельних норм та іншим вимогам до виконання робіт в громадських будівлях, в тому числі в закладах охорони здоров’я. Будинки і споруди Заклади охорони здоров'я ДБН В.2.2-10-2001. Умови виконання робіт згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012.
- Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії №1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області відповідно до проектно-кошторисної документації згідно вимог Замовника.
- Тендерною документацією передбачається виїзд фахівця Учасника для обстеження об’єкта, уточнення об’єму робіт та ознайомлення з проектною документацією.
Тому вважаємо, що немає необхідності вносити зміни до технічної частини.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2022 10:03