• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги санаторно-курортного лікування інвалідів загального захворювання

Послуги санаторно-курортного лікування інвалідів загального захворювання

Торги не відбулися

3 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2016 11:11 - 28.07.2016 12:00
Вимога
Вирішена

скарга на неправомірні дії замовника під час проведення процедури та кваліфікації переможця

Номер: 294e0c445e1f479fab52b6ba0310fbbd
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-27-000084-a.a2
Назва: скарга на неправомірні дії замовника під час проведення процедури та кваліфікації переможця
Вимога:
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" цей закон застосовується: 1. до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; 2.до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Проте звертаємо Вашу увагу, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим законом. Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Як зазначалося в первинній скарзі, Міжгосподарським санаторієм «Токарі» в порушення вимог оголошення про проведення закупівлі та документації закупівлі, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 13 від 27.07.2016 р.) не подано в складі тендерної пропозиції (ДО ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ) наступні документи: 1. Положення, Статут або інший установчий документ Учасника (для підтвердження того, що Учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його Статуту), надання якого в складі пропозиції вимагалося п. 2 розділу ІІІ документації закупівлі. Крім того, в порушення вимог п. 4.3 розділу ІІ документації закупівлі Міжгосподарським санаторієм «Токарі» інформація про наявних медичних спеціалістів подана не за формою, встановленою документацією закупівлі, а отже фактично не подана. У відповіді на скаргу Замовника зазначено, що Міжгосподарський санаторій «Токарі» надав відсутні в тендерній пропозиції документи на електронну адресу до завершення кваліфікації переможця, що НЕ ВІДПОВІДАЄ ФАКТИЧНИМ ОБСТАВИНАМ. Документи, відсутність яких встановлена в тендерній пропозиції Міжгосподарського санаторію «Токарі» фактично прикріплена до тендерної пропозиції 05.08.2016 року о 17 годині 06 хвилин, тоді як первинне рішення Замовника про визначення переможця електронної закупівлі скасоване 05.08.2016 року о 16 годині 01 хвилину. Тобто, Замовник не задовольняючи первинну скаргу нашого санаторію та не змінюючи свого ПЕРВИННОГО рішення про визначення переможця процедури електронних закупівель з невідомих причин скасовує його на веб-порталі Уповноваженого органу та СВОЇМИ УМИСНИМИ ДІЯМИ НАДАЄ Міжгосподарському санаторію «Токарі» ТЕХНІЧНУ МОЖЛИВІСТЬ прикріпити відсутні документи, оскільки на стадії закупівлі «пропозиції розглянуті» та наявності в системі електронних закупівель НЕ СКАСОВАНОГО повідомлення замовника про визначення переможця процедури, прикріплення будь-яких документів до тендерної пропозиції учасника є ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВИМ. Звертаємо Вашу особливу увагу, що відповідно до п. 10.1 Порядку проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом № 35 від 13.04.2016 р. учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції, в тому числі прикріплювати документи ДО ЗАКІНЧЕННЯ ПЕРІОДУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ, визначеного замовником. Крім того, Порядком проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом № 35 від 13.04.2016 р. Замовнику не надано право приймати до уваги документи учасника, які додані до ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПІСЛЯ завершення періоду прийому пропозицій. З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовник діє в інтересах конкретно визначеного суб’єкта господарювання – Міжгосподарського санаторію «Токарі» та створює йому всі умови для перемоги в процедурі закупівель СВІДОМО порушуючи такий принцип здійснення публічних закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням, визначений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, просимо усунути допущені Замовником порушення вимог ст. ст. 2 , 3 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9.2 Порядку проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом № 35 від 13.04.2016 р., провести об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій та скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі Міжгосподарського санаторію «Токарі» пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі. Додатково повідомляємо, що в разі подальшого свідомого порушення посадовими особами Замовника порядку проведення процедури закупівлі учасник вимушений буде звернутися в органи державної фінансової інспекції з метою притягнення посадових осіб Замовника до адміністративної відповідальності за ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу/скаргу учасника на неправомірні дії замовника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2016 17:47
Підтвердження вирішення: Розглянувши скаргу учасника на неправомірні дії замовника щодо закупівлі послуг санаторно-курортного лікування постраждалих осіб з захворюванням серцево-судинної системи, було переглянуто рішення щодо визначення переможця
Вимога
Відкликано скаржником

скарга на непровомірні дії замовника при розгляді пропозицій

Номер: bcc5e1ef138b4c86b8e521d423188635
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-27-000084-a.c1
Назва: скарга на непровомірні дії замовника при розгляді пропозицій
Вимога:
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" цей закон застосовується: 1. до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; 2.до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Проте звертаємо Вашу увагу, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим законом. Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до п. 9.2 Порядку проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом № 35 від 13.04.2016 р. виключними підставами для дискваліфікації учасників є: 1. пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; 2. учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від укладання договору. Міжгосподарським санаторієм «Токарі» в порушення вимог оголошення про проведення закупівлі та документації закупівлі, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 13 від 27.07.2016 р.) не подано в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Положення, Статут або інший установчий документ Учасника (для підтвердження того, що Учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його Статуту), надання якого в складі пропозиції вимагалося п. 2 розділу ІІІ документації закупівлі. Крім того, в порушення вимог п. 4.3 розділу ІІ документації закупівлі Міжгосподарським санаторієм «Токарі» інформація про наявних медичних спеціалістів подана не за формою, встановленою документацією закупівлі, а отже фактично не подана. З огляду на вищевикладене, Замовник зобов’язаний дискваліфікувати учасника – Міжгосподарський санаторій «Токарі» як такого, що подав пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Замовником при проведенні оцінки тендерних пропозицій порушено вимоги ст. ст. 2 , 3 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9.2 Порядку проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом № 35 від 13.04.2016 р., проведено необ’єктивну та упереджену оцінку пропозицій в результаті якої неправомірно визначено переможцем закупівлі пропозицію учасника, яка не відповідає умовам закупівлі. З огляду на вищевикладене, просимо дискваліфікувати учасника – Міжгосподарський санаторій «Токарі» на підставі невідповідності його пропозиції умовам закупівлі та скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника – Міжгосподарський санаторій «Токарі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу про усунення порушення
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.08.2016 16:01
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2016 15:41
Підтвердження вирішення: На вимогу про усунення порушення Управління соціального захисту населення Добропільської РДА (надалі Замовник) повідомляє, що проведена об’єктивна та неупереджена оцінка наданих пропозицій і визначено переможця торгів. Згідно п.9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35 «Порядок проведення допорогових закупівель» (надалі Порядок) Міжгосподарський санаторій «Токарі» (надалі санаторій «Токарі») до завершення кваліфікації переможця системою надав на електронну адресу Замовника всі необхідні документи, що підтверджують достовірність інформації наданої Учасником, а саме: - статут та зміни до нього; - інформацію про наявних медичних спеціалістів згідно вимог п.4.3 розділу ІІ за формою, встановленою документацією закупівлі; - в підтвердження Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.07.2014р. №05.03.02-04/14104 надано копію направлення від 07.02.2014р. №23 Державної санітарно-епідеміологічної служби Лебединського міськрайонного управління Держсанепідемслужби України в Сумській області, копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 08-12.02.2014р. та лист санаторія «Токарі» №696/08 від 03.08.2016р. щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно п.п.14.3 та 14.4 Порядку та наданням Учасником торгів санаторієм «Токарі» на електронну адресу Замовника всіх документів, а також у зв’язку з наданням ним найкращої цінової пропозиції вважаємо недоцільним дискваліфіковувати Переможця торгів. Крім того, визначальне значення також має заява осіб пільгової категорії населення щодо територіального розташування санаторно-лікувального закладу, яка грунтується на медичних рекомендаціях. Згідно п.14.2 Порядку Замовником протягом 3 днів було розглянуто Вимогу, і прийнято рішення щодо її відхилення. Отже, тендерним комітетом прийнято рішення залишити Переможця без змін.