• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів для будинків, що обслуговує Комунальне підприємство «Уманське ремонтно-експлуатаційне управління №3».

Торги не відбулися

1 174 176.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 870.88 UAH
Період оскарження: 25.11.2022 13:30 - 02.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 2990df0b127c4980af388ad38592bdae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-25-008730-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця у закупівлі UA-2022-11-25-008730-a за предметом Код ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів для будинків, що обслуговує Комунальне підприємство «Уманське ремонтно-експлуатаційне управління №3» - 54 одиниці) Комунальним підприємством «УМАНСЬКЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ №3» (надалі по тексту Скарги – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями у закупівлі UA-2022-11-25-008730-a за предметом ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів. ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» надало свою пропозицію та прийняло участь у вказаній процедурі публічних закупівель - UA-2022-11-25-008730-a. 05 грудня 2022 року Замовником проведено конкурентну процедуру закупівлі у вигляді відкритих торгів з особливостями через систему електронних закупівель – предмет закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів для будинків, що обслуговує Комунальне підприємство «Уманське ремонтно-експлуатаційне управління №3». Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі прийняли участь наступні учасники: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІФТ-ЕКО», з остаточною пропозицією 645 408,00 грн з ПДВ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС», з остаточною пропозицією 259 200,00 грн з ПДВ. За результатами проведення аукціону пропозиція ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» була найбільш економічно вигіднішою тендерною пропозицією. 05 грудня 2022 року о 15:24 год. в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про необхідність надання обгрунтування аномально низької ціни учасником ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» до 07.12.2022 00:00 год. Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року на території України введено військовий стан, який триває до цього часу. У зв’язку з проведенням на території країни військових дій та руйнуванням об’єктів енергетики на території країни, в більшості регіонах, в тому числі і в Черкаській області, де здійснює свою діяльність ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС», застосовано графіки аварійних та планових відключень електроенергії, у зв’язку з цим в більшій частини міста взагалі відсутнє підключення до електроенергії та відсутній мобільний зв'язок та доступ до мережі Інтернет. Враховуючи всі вищевикладені обставини, а саме відсутність в період можливості підтвердження АНЦ, за адресою здійснення діяльності ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» підключення до електроенергії та відсутність доступу до мережі Інтернет, ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» не змогло у вищевказаний строк подати обґрунтування аномально низької ціни. У зв’язку з цим, 07.12.2022 року Замовником прийнято протокольне рішення № 72, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС» була відхилена на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. В цей же день, відповідно до Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» і було встановлено, що документи тендерної пропозиції відповідають в повній мірі кваліфікаційним вимогам Замовника і підстави для відхилення – відсутні. Слід зазначити, що Замовником при розгляді пропозиції ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» не було належним чином досліджено та розглянуто документи вказаного учасника, внаслідок чого не було встановлено наявність невідповідності пропозиції (документації) ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.12.2022 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.12.2022 11:32
Дата виконання рішення Замовником: 03.01.2023 08:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: КП "Уманське РЕУ №3" (далі - Замовник) повідомляє, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7700-р/пк-пз від 23.12.2022 Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфт-Еко" переможцем процедури закупівлі - "Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів для будинків, що обслуговує Комунальне підприємство "Уманське ремонтно-експлуатаційне управління №3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2022-11-25-008730-а.
Автор: ТОВ "МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС", Віталій Лаут +380508817188 pravo@mclaut.com
Вимога
Без відповіді

Не відповідність учасника ТОВ "ЛІФТ-ЕКО" вимогам Замовника та Тендерної документації.

Номер: 0ae2f15814234ee48acfe4f0abd4a82f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-25-008730-a.b1
Назва: Не відповідність учасника ТОВ "ЛІФТ-ЕКО" вимогам Замовника та Тендерної документації.
Вимога:
1) В Розділі 2 «Інша інформація» Оцінки тендерної пропозиції визначено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. З 24.02.2022 в Україні діє воєнний стан. Порядок та особливості надання інформації з Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування, відомості з Єдиного державного реєстру та Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї постанови переліку адміністративно територіальних одиниць. Таким чином, для отримання інформації з Єдиного державного реєстру фізичні та юридичні особи можуть звернутися до державного реєстратора, нотаріуса, а також до адміністратора центру надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до Переліку. Вказана інформація міститься на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням: «https://minjust.gov.ua/m/vityag-z-edr-poryadok-otrimannya». Наданий ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» документ, який має назву «Витяг з Єдиного державнго реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 03.12.2022 18:42:40» сформований в сервісі «Oпендатабот». «Oпендатабот» - це українська компанія, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу. Чинним законодавством України не визначено вищевказану компанію як суб’єкта, який уповноважений надавати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Крім цього, відомості надані за допомогою формування так званого «Витягу» в «Опендатабот» не визнані чинним законодавством України офіційними. Крім цього, відповідно до п. 3 розділу 1 «Загальні положення» Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. Виходячи з вищезазначеного, Витяг з «Oпендатабот» не являється офіційним документом, та не відповідає вимогам, встановленим Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Так, відповідно до Розділу 2 «Інша інформація» Оцінки тендерної пропозиції, у разі ненадання учасником довідки в довільній формі та / або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» є такою, що не відповідає умовам, визначеним в Тендерній Документації. 2) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до учасника висунуті вимоги щодо надання наступної інформації: «…2. Наявність аварійної служби протягом 24 години на добу. 3. Наявність диспетчерської служби протягом 24 години на добу. 18. Усі роботи з технічного обслуговування та ремонту ліфтів організовувати та виконувати навченим і атестованим персоналом, своєчасно і якісно, відповідно графікам і вимогам ПББЕЛ. 26. Цілодобово забезпечувати без додаткової оплати оперативний пуск зупинених ліфтів, якщо усунення причин їхньої зупинки не пов'язано з проведенням аварійно-відновлювальних робіт капітального характеру та вандалізму. 30. Не допускати простою ліфтів більше доби…» На виконання вказаних вимог Тендерної документації ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» надано: - Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 2137 від 02.12.2022 року, в якій міститься інформація про наявність 3 (трьох) автомобілів, офісного приміщення за адресою: м. Львів, вул. Сихівська, 24-б та деякого обладнання для проведення ремонтних робіт (Перфоратор, шліфмашина та ін.); Проаналізувавши закупівлі, в яких брав участь учасник ТОВ «ЛІФТ-ЕКО», на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надавалася однакова Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази технологій учасника, в якій міститься інформація про наявність 3 (трьох) автомобілів, офісного приміщення за адресою: м. Львів, вул. Сихівська, 24-б та деякого обладнання для проведення ремонтних робіт (Перфоратор, шліфмашина та ін.). Вказане обладнання, матеріально-технічна база технологій учасника ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» фізично не може використовуватись в різних закупівлях одночасно. - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 2138 від 02.12.2022 року. Також, ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» на підтвердження наявності аналогічних договірних відносин надало копії договорів на технічне обслуговування, ремонт ліфтів і диспетчерських систем, які розташовані у м. Львів. Окрім того, ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» зареєстровано в м. Львів, вулиця Пекарська, будинок 95 та здійснює свою діяльність в м. Львів та Львівській області. ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» не надало ні довідок, ні підтверджуючих документів, які містять інформацію про наявність аварійної служби протягом 24 години на добу, про наявність диспетчерської служби протягом 24 години на добу, про можливість ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» цілодобово забезпечувати оперативний пуск зупинених ліфтів та забезпечувати безперебійну, безпечну роботу ліфтів, які знаходяться в багатоквартирних будинках за адресою: Черкаська область, м. Умань, відповідно до Положень про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні КД 36.1-001-2000 і Про технічне обслуговування та Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 року №150, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ), положень про систему планово-попереджувальних ремонтів ліфтів, інструкції по експлуатації, інших діючих нормативних та керівних документів. Враховуючи вищевказане, пропозиція Учасника ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» є такою, що не відповідає умовам, визначеним в Тендерній Документації. 3) Відповідно до частини першої статті 31 Закону N 922-VII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону N 922-VII аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої Тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до частини п'ятої статті 30 Закону N 922-VII електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини 14 статті 29 Закону N 922-VII учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, очікувана вартість закупівлі становить 1 174 176,00 грн. без ПДВ. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, міститься повідомлення про те, що ціна учасника автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою, зокрема найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціпи/приведеної ціпи тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» надав лист - пояснення щодо аномальної ціни від 07 грудня 2022 року № 2157, відповідно до якого єдиним обгрунтуванням аномально низької ціни являється «досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг». Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ЛІФТ-ЕКО» ніяким чином не обґрунтувало аномально низьку ціну та не зазначило, який саме технологічний процес надає можливість зменшення вартості послуг з технічного обслуговування ліфтів, а лише здійснило формально посилання на здійсненні економії завдяки застосованому технологічному процесі. Крім цього, як зазначалося вище, Учасник здійснює господарську діяльність у м. Львів, що знаходиться на відстані більше 500 км від місця надання послуг (м. Умань). У своїй документації Учасник взагалі не надав інформації з приводу того, який саме технологічний процес він буде застосовувати для дистанційного (оскільки в документації Учасника не міститься інформація про наявність аварійної та диспетчерської служби у м. Умань) забезпечення цілодобового технічного обслуговування та ремонту ліфтів. Враховуючи вищевказане, просимо Вас скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-11-25-008730-a.
Пов'язані документи: Учасник