-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексні інженерні послуги (Розробка документацій із землеустрою та реєстрація права постійного користування земельними ділянками)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-08-29-000127-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Торги не відбулися
2 481 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 24 816.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 816.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2022 11:02 - 09.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Виконання вимоги
Номер:
7d5ab007c5104e47a549683ae9223983
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-25-004466-a.b2
Назва:
Виконання вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що Вами 01.12.2022 була задоволена вимога з ID: UA-2022-11-25-004466-A.A1 та зазначено щодо подальшого внесення змін до тендерної документації на виконання даного звернення.
Наголошуємо на необхідності виконання вашого рішення та публікації нової редакції тендерної документації.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2022 16:00
Вирішення:
Доброго дня! Замовником готуються відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічного договору
Номер:
a7ddb76ebac54e8b8ad470ab5d1cc402
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-25-004466-a.a1
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з викладеною вами Тендерною документацією по предмету закупівлі «Комплексні інженерні послуги (Розробка документацій із землеустрою та реєстрація права постійного користування земельними ділянками)» був виявлений кваліфікаційний критерій щодо аналогічного договору, що викладений у п. 2, п.п. 2.3 Додатку 2 до Тендерної документації та містить наступну вимогу:
2.3.1. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії документів, що складені за результатами виконання аналогічних робіт/послуг з розробки документацій із землеустрою та реєстрації права постійного користування земельними ділянками протягом 2018-2022 років по договорах (на кожен окремий вид документації – не менше одного примірника), а саме:
титульний аркуш, технічне завдання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та витягів/інформаційних довідок з ДРРП відповідно до вимог законодавства з обов’язковим зазначенням назви замовника, дати та номеру договору;
титульний аркуш, технічне завдання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та витягів/інформаційних довідок з ДРРП відповідно до вимог законодавства з обов’язковим зазначенням назви замовника, дати та номеру договору;
титульний аркуш, технічне завдання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та витягів/інформаційних довідок з ДРРП відповідно до вимог законодавства з обов’язковим зазначенням назви замовника, дати та номеру договору;
У нас, як у потенційного Учасника оголошеної закупівлі, наявні аналогічні договори, які підтверджують розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та технічної документації щодо інвентаризації земель у повному обсязі, але інформація по ним не внесена до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у наслідок чого ми, як Учасник, не маємо можливості взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до чинного законодавства України розробка землевпорядної документації не передбачає внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Дана процедура може здійснюватися Замовником особисто та не є обов'язковою, а додатковою послугою в рамках розробки будь-якої із видів документації на відміну від внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу, що передбачено чинним законодавством України.
Наприклад, п. 29 Постанови Кабінету міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» встановлено, що відомості, отримані за результатами інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок, вносяться до Державного земельного кадастру відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 89, ст. 3598). Це підтверджує обов’язковість внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру, але даною Постановою, що регулює порядок проведення інвентаризації земель, не встановлено обов’язковість внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Законом України «Про землеустрій», яким регулюється порядок проведення встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) також не передбачено обов’язковість внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Розробка технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється відповідно до відомостей Державного земельного кадастру, про що зазначено у статті 55 Закону України «Про землеустрій». Документом, що підтверджує розробку та затвердження даної технічної документації із землеустрою у повному обсязі являється витяг з Державного земельного кадастру.
Вищезазначена інформація підтверджує, що внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно здійснюється безпосередньо Замовником особисто або окремою послугою та не є обов’язковою вимогою, що підтверджує факт виконання договору з розробки землевпорядної документації. Даний кваліфікаційний критерій, що встановлений до аналогічних договорів, обмежує потенційних Учасників, що мають великий досвід у розробленні документацій із землеустрою, взяти участь у оголошеній закупівлі.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо надання до кожного виду землевпорядної документації, перелік яких зазначений у п. 2, п.п. 2.3 Додатку 2 до Тендерної документації, витягів/інформаційних довідок з ДРРП відповідно до вимог законодавства з обов’язковим зазначенням назви замовника, дати та номеру договору, що призведе до не обмежування Учасників, що мають аналогічний досвід надання послуг згідно предмету та вимог оголошеної закупівлі.
Звертаємо також Вашу увагу, що Антимонопольним комітетом України раніше розглядалась скарга на кваліфікаційні критерії щодо аналогічного договору, а саме надання у складі Тендерної пропозиції Учасника інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, рішення Антимонопольного комітету України № 22300-р/пк-пз від 30.09.2021 року було прийнято на користь Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 30.09.2021 № 22300.pdf 29.11.2022 18:03
- Відповідь на вимгуUA-2022-11-25-004466-a.a1.docx 01.12.2022 14:57
Дата подачі:
29.11.2022 18:03
Вирішення:
Тендерною закупівлею послуг "Комплексні інженерні послуги (Розробка документацій із землеустрою та реєстрація права постійного користування земельними ділянками)" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-004466-a), передбачено отримання саме комплексу послуг, а не лише виконання робіт із землеустрою.
Як вам відомо, формування земельних ділянок та відповідно їх державна реєстрація в Державному земельному кадастрі забезпечується шляхом розробки документації із землеустрою.
В той же час документації із землеустрою, якою забезпечується формування земельних ділянок розробляються на підставі рішення (дозволу на розробку документації) органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади відповідно до повноважень визначених Земельним кодексом та Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності». Відповідно отримання зазначеного дозволу забезпечується переможцем тендерної закупівлі з яким укладено договір про надання комплексних послуг.
Комплекс послуг також повинен включати заходи із забезпечення погодження та затвердження документації відповідно до Земельного кодексу України, а також державної реєстрації права постійного користування на земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
У Вашій Вимозі, зазначено, що інформацію про права на земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відповідно до розробленої документації із землеустрою не внесена. Це в свою чергу викликає сумніви щодо якості розробки документації та не зрозуміло з якою метою розроблялася документація.
Твердження, що документ, який підтверджує розробку та затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у повному обсязі являється витяг з Державного земельного кадастру є хибним. Так, відповідно до ч. 16 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» та Порядку ведення Державного земельного кадастру, відомості до Державного земельного кадастру подаються до органів, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру, в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Тобто отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку підтверджує реєстрацію земельної ділянки на підставі розробленої відповідно до вимог законодавства документації, однак не підтверджує її затвердження. Погодження і затвердження документації із землеустрою здійснюється відповідно до статті 186 Земельного кодексу України. Зокрема, технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної/комунальної власності, технічна документація щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) державної/комунальної власності, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки державно/комунальної власності затверджується органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженими розпоряджатися земельними ділянками відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України.
Відсутність рішення про затвердження документації із землеустрою знівельовує весь спектр проведених робіт, оскільки тендерну закупівлю здійснюємо з кінцевою метою набути права на земельні ділянки.
В той же час, в умовах воєнного стану, коли доступ до інформації Державного реєстру речових прав на нерухоме майно обмежено, у підтвердження досягнення позитивного результату здійснення Вами аналогічних робіт, пропонуємо надати електронну копію та/або скановану копію Інформації з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку де зазначено відомості про суб'єкта речового права на земельну ділянку з номером запису про право (в державному реєстрі прав).
За результатом Вашого звернення повідомляємо, що Замовником будуть вжиті заходи щодо внесення змін із зазначених питань до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено