• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обстеження 5-ти поверхового гуртожитку по вул. Якубовського, 88 в м.Фастів, Київської області

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2022 10:58 - 02.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

ліцензія

Номер: 9a78789835fb43fd92a3447ae69fa06e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-24-002290-a.a3
Назва: ліцензія
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки в довільній формі за підписом Учасника, де зазначаються дані про наявність чинної ліцензії (на право виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлюючих джерел енергії та на право постачання теплової енергії) або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. Предметом закупівлі є технічне обстеження. Для виконання вказаних робіт потрібна наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця, а саме: експерт з технічного обстеження будівель і споруд та/або інженер-проектувальник у сфері інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. У зв'язку з наведеним вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити вимогу щодо наявності ліцензії на право виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлюючих джерел енергії та на право постачання теплової енергії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога буде врахована та внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо строку надання послуг/виконання робіт

Номер: c847329a086440cd99138f6f2e6809b4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-24-002290-a.a2
Назва: Щодо строку надання послуг/виконання робіт
Вимога:
Відповідно до умов пункту 4.4 Тендерної документації по процедурі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю :Послуги з технічного обстеження 5-ти поверхового гуртожитку по вул. Якубовського, 88 в м.Фастів, Київської області Код ДК 021:2015:71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ/ВИКОНАННЯ РОБІТ: до 20 грудня 2022 року. Проведення аукціону передбачається 02 грудня 2022 року. Звертаємо увагу Замовника закупівлі, що у пункті 2 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації зазначено: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Виходячи з цього, договір з переможцем закупівлі, за відсутності будь-яких затримань під час розгляду Замовником тендерних пропозицій, не може бути підписано раніше 10-12 грудня 2022 року, отже часу на надання послуг, враховуючи відомості з технічного завдання залишається обмаль. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та перенести строк надання послуг на січень 2022 року або визначити дату, яка буде обґрунтованою для можливості надання послуг дотримуючись умов Тендерної документації щодо обсягу робіт та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога вже задоволена, строк надання послуг змінено на 20.02.2023р.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Удосконалений електронний підпис

Номер: 5bdee395f27149a5971a5e20d5611c33
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-24-002290-a.a1
Назва: Удосконалений електронний підпис
Вимога:
Замовник вимагає: "1) усі довідки складені у довільній формі учасника повинні бути надані на відповідних бланках (за наявності), затверджені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (у разі її використання).Учасник не повинен засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису" Дана вимога є неправомірною оскільки зараз можна використовувати удосконалений електронний підпис! Згідно Постанови КМУ: «2) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.”. Отже, вимагає передбачити можливість підписання документів згідно тендерної документації удосконаленим електронним підписом (електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваша вимога буде врахована та внесенні відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено