• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади

Місце надання послуг: в межах території Стрийської територіальної громади Стрийського району Львівської області

Торги не відбулися

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2022 14:51 - 28.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення прав учасників

Номер: 4f784af51b6f4db892924248692b5578
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-23-010863-a.a4
Назва: Порушення прав учасників
Вимога:
В тендерній документації (Закупівля № 18349875) яку оголосив Виконавчий комітет Стрийської міської ради (Місто: Стрий, Львівська область) стосовно виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади Містяться неточності та помилки які унеможливлять своєчасне та якісне надання послуг. Крім того, в тендерній документації є вимоги які порушують права учасників. Щодо неточносте та помилок. 1.В розділі 1 «Загальні вимоги» в п.4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» встановлений «до 31.12.2022 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань». В той же час до 31.12.22 такий проект зробити неможливо, а з іншого боку термін «до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» не відповідає вимогам Цивільного кодексу щодо суттєвих умов договору. Пропонуємо уточнити дату надання послуг. 2. В Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; Ця вимога порушує права учасників та вимагає звертатися по банківську гарантію, або до державних банків, або вивчати рейтинги комерційних банків що не відноситься до компетенцій учасників. Крім того, така вимога позбавляє учасників, які мають рахунки в Державному казначействі, можливості приймати участь у тендері. Пропонуємо внести корегування щодо банківської гарантії. Враховуючи, що оплата за надані послуги передбачається після виконання робіт та прийняття рішення Ради про затвердження проекту, сенс банківської гарантії втрачається. 3. В Розділі 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 1 визначено перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг, який порушує права учасників в частині вимоги щодо наявності у виконавця на прав власності обладнання та програмного забезпечення. Роботи, які виконуються за допомогою вказаного обладнання та ПЗ не є предметом закупівлі і можуть бути послугами сторонніх організацій (оренда приладів для вимірювання, друк текстових та графічних матеріалів, оренда автотранспорту, тощо). Крім того, склад робіт з розробки проекту встановлення меж території територіальної громади, відповідно до Закону України «Про землеустрій» не передбачає аерофотознімання, тому вимога щодо наявності «Безпілотного авіаційного комплексу – не менше 1 (однієї) одиниці та квадрокоптеру – не менше 1 (однієї) одиниці є не обґрунтованим. Пропонуємо внести зміни в перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг шляхом вилучення вимоги щодо наявності безпілотного авіаційного комплексу, квадрокоптеру , автомобілю та передбачити можливість наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг на умовах оренди. 4. В Розділі 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначена вимога щодо надання інформації про виконання аналогічного договору, надання «копій з оригіналів аналогічних договорів (не менше 1 (одного)), копії з оригіналів листів-відгуків (не менше 1 (одного)) про виконання договору, акти виконаних робіт (наданих послуг) за аналогічними договорами. Такі вимоги порушують права учасників оскільки виконання даного виду проектів землеустрою законодавством впроваджено з листопада 2021 року і в умовах військового стану майже не виконувались. Таким чином за таких умов перелік можливих учасників суттєво обмежується. Пропонуємо внести зміни в цей пункт, скасувавши дану вимогу. 5. В додатку 5 до тендерної документації (проект договору про закупівлю) в п.1 вказано що «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади» здійснюється «в обсязі та на умовах, визначених цим Договором». Тобто це означає, що замовником не надається технічне завдання, яке має містити вимоги до складу, змісту проекту, етапів виконання, вимог щодо очікуваної якості проекту землеустрою, переліку вихідних даних, переліку законодавчих, нормативних документів, науково-методичних рекомендацій які необхідно враховувати при складанні відповідного проекту землеустрою. В разі відсутності технічного завдання неможливо розробити проект землеустрою з гарантованою якістю. Саме тому в ст..46 1 Закону України «Про землеустрій» вказано що «Проект землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади включає: а) пояснювальну записку; б) завдання на виконання робіт;…» Пропонуємо додати до тендерної документації технічне завдання, або завдання на виконання робіт. 6. Розділом 2 додатку 5 «Якість послуг» (проекту договору закупівель) вказано що «Виконавець повинен передати (поставити) Замовнику містобудівну документацію, яка відповідає вимогам державних будівельних норм, а також умовам, встановленим чинним законодавством до даної документації. Пропонуємо внести зміни в даний пункт проекту договору, оскільки проект землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади не є містобудівною документацією і його розробка не регулюється державними будівельними нормами.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2022-11-23-010863-a.a4 від 26 листопада 2022 р. повідомляємо наступне: 1. Дана закупівля здійснюється на підставі рішення ХVIII сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради від 24.02.2022 р. № 1020 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Стрийської територіальної громади, в особі Стрийської міської ради», а саме за кошти місцевого бюджету. Замовник може освоїти дані кошти лише до кінця року, що унеможливлює продовження терміну надання послуг. 2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником в тендерній документації не порушують жодних чинних нормативних актів, а отже не можуть бути дискримінаційними. Також звертаємо увагу, що кожен бажаючий учасник має можливість її виготовити звернувшись до банківської установи. 3. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, безпілотного авіаційного комплексу, квадрокоптера та автомобіля обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, а також складністю території (передгірська територія, густо заліснена територія). Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Окрім цього відповідно з додатком 1 пункт 1.1. визначено « Учасник повинен надати документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи та/або інші документи), що підтверджують наявність (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці.» 4. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Вимога щодо надання копій оригіналів аналогічних договорів є цілком виправданою. З моменту внесення змін до Закону України «Про землеустрій» № 858-IV, зокрема статті 46-1. Багатьма установами проводились закупівлі у системі prozorro, дані закупівлі відбувалися та за їхніми результатами були виконанні договори. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників. 5. При оголошенні даної закупівлі Замовником прикріплено технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації) який передбачає орієнтовну площу, місце розташування, підстави для надання послуг, вихідні дані та проект договору (додаток 5 до тендерної документації), який передбачає інші вимоги. 6. Замовник розглядає питання щодо внесення змін до п. 2 проекту договору
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.12.2022 14:15
Скарга
Скасована

Порушення парв учасників

Номер: f1951a0ce29e4ecd8b74a7ab646560a1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-23-010863-a.a3
Назва: Порушення парв учасників
Скарга:
В тендерній документації (Закупівля № 18349875) яку оголосив Виконавчий комітет Стрийської міської ради (Місто: Стрий, Львівська область) стосовно виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади Містяться неточності та помилки які унеможливлять своєчасне та якісне надання послуг. Крім того, в тендерній документації є вимоги які порушують права учасників. Щодо неточносте та помилок. 1.В розділі 1 «Загальні вимоги» в п.4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» встановлений «до 31.12.2022 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань». В той же час до 31.12.22 такий проект зробити неможливо, а з іншого боку термін «до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» не відповідає вимогам Цивільного кодексу щодо суттєвих умов договору. Пропонуємо уточнити дату надання послуг. 2. В Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; Ця вимога порушує права учасників та вимагає звертатися по банківську гарантію, або до державних банків, або вивчати рейтинги комерційних банків що не відноситься до компетенцій учасників. Крім того, така вимога позбавляє учасників, які мають рахунки в Державному казначействі, можливості приймати участь у тендері. Пропонуємо внести корегування щодо банківської гарантії. Враховуючи, що оплата за надані послуги передбачається після виконання робіт та прийняття рішення Ради про затвердження проекту, сенс банківської гарантії втрачається. 3. В Розділі 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 1 визначено перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг, який порушує права учасників в частині вимоги щодо наявності у виконавця на прав власності обладнання та програмного забезпечення. Роботи, які виконуються за допомогою вказаного обладнання та ПЗ не є предметом закупівлі і можуть бути послугами сторонніх організацій (оренда приладів для вимірювання, друк текстових та графічних матеріалів, оренда автотранспорту, тощо). Крім того, склад робіт з розробки проекту встановлення меж території територіальної громади, відповідно до Закону України «Про землеустрій» не передбачає аерофотознімання, тому вимога щодо наявності «Безпілотного авіаційного комплексу – не менше 1 (однієї) одиниці та квадрокоптеру – не менше 1 (однієї) одиниці є не обґрунтованим. Пропонуємо внести зміни в перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг шляхом вилучення вимоги щодо наявності безпілотного авіаційного комплексу, квадрокоптеру , автомобілю та передбачити можливість наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг на умовах оренди. 4. В Розділі 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначена вимога щодо надання інформації про виконання аналогічного договору, надання «копій з оригіналів аналогічних договорів (не менше 1 (одного)), копії з оригіналів листів-відгуків (не менше 1 (одного)) про виконання договору, акти виконаних робіт (наданих послуг) за аналогічними договорами. Такі вимоги порушують права учасників оскільки виконання даного виду проектів землеустрою законодавством впроваджено з листопада 2021 року і в умовах військового стану майже не виконувались. Таким чином за таких умов перелік можливих учасників суттєво обмежується. Пропонуємо внести зміни в цей пункт, скасувавши дану вимогу. 5. В додатку 5 до тендерної документації (проект договору про закупівлю) в п.1 вказано що «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади» здійснюється «в обсязі та на умовах, визначених цим Договором». Тобто це означає, що замовником не надається технічне завдання, яке має містити вимоги до складу, змісту проекту, етапів виконання, вимог щодо очікуваної якості проекту землеустрою, переліку вихідних даних, переліку законодавчих, нормативних документів, науково-методичних рекомендацій які необхідно враховувати при складанні відповідного проекту землеустрою. В разі відсутності технічного завдання неможливо розробити проект землеустрою з гарантованою якістю. Саме тому в ст..46 1 Закону України «Про землеустрій» вказано що «Проект землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади включає: а) пояснювальну записку; б) завдання на виконання робіт;…» Пропонуємо додати до тендерної документації технічне завдання, або завдання на виконання робіт. 6. Розділом 2 додатку 5 «Якість послуг» (проекту договору закупівель) вказано що «Виконавець повинен передати (поставити) Замовнику містобудівну документацію, яка відповідає вимогам державних будівельних норм, а також умовам, встановленим чинним законодавством до даної документації. Пропонуємо внести зміни в даний пункт проекту договору, оскільки проект землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади не є містобудівною документацією і його розробка не регулюється державними будівельними нормами.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.11.2022 20:19
Автор: Інститут землекористування НААН України, Йосип Дорош 380674468573 landukrainenaas@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b3eb3074ec7e46b89ea886fe4cce2ec0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-23-010863-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
на неправомірні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги: 06.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2022 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2022 16:11
Дата виконання рішення Замовником: 12.12.2022 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни, згідно рішення № 7185-р/пк-пз від 06.12.2022
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ", Чудінов Сергій Володимирович 380951307794 PCUZHGOROD@GMAIL.COM https://centrproject.com
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимог до матеріально-технічної бази та технологій Учасника

Номер: 35e391e5484e4bd0b08a3ce62dc9f1e1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-23-010863-a.b1
Назва: Щодо вимог до матеріально-технічної бази та технологій Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з викладеною Вами тендерної документацією щодо закупівлі «ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади)» затвердженою рішенням уповноваженої особи від 23.11.2022 р. була виявлена кваліфікаційна вимога, що викладена у Додатку 1 до Тендерної документації, яка суперечить положенням використання повітряного простору під час дії воєнного стану в Україні, а саме наявність в учасника матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг, до якої повинен бути включений: «- Безпілотний авіаційний комплекс – не менше 1 (однієї) одиниці; У складі пропозиції повинен також надати оригінал сертифікату калібрування. - Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці» Згідно п. 30 п.п. 2 Положення «Про використання повітряного простору України» затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 р. № 954 заборона на використання повітряного простору України встановлюється у разі виникнення загрози національній безпеці, суверенітету над повітряним простором України, територіальної цілісності України або під час збройного конфлікту, проведення спеціальних операцій, пов’язаних із протидією протиправній діяльності на державному кордоні, збереженням територіальної цілісності України та конституційного ладу, а також на нерегулярні рейси (польоти) між пунктами відправлення, розташованими на території України, та пунктами призначення, розташованими на території держави-агресора, та у зворотному напрямку (за винятком рейсів (польотів), необхідних для забезпечення діяльності місій міжнародних організацій - Організації Об’єднаних Націй, Організації з безпеки і співробітництва в Європі, Червоного Хреста). Заборона на використання повітряного простору, в тому числі заборона на використання цивільних БПЛА, запроваджується з метою перехоплення повітряних суден-порушників, перехоплення або супроводження нерозпізнаних цілей, виконання авіаційних робіт з пошуку і рятування, запуску та посадки космічних об’єктів, забезпечення польотів повітряних суден, що виконують рейси літер “А”, польотів безпілотних повітряних суден, навчань, повітряних парадів, показу нової авіатехніки, виконання випробувальних (дослідницьких) польотів, польотів на встановлення рекордів, практичних пусків ракет, стрільб, бомбометань і десантування, вибухових робіт, проведення перевірки бойової готовності авіаційних частин і чергових сил з протиповітряної оборони Збройних Сил і захисту об’єктів підвищеної небезпеки, провадження іншої діяльності, яка може створити загрозу безпеці польотів, а також над районами проведення масових заходів державного рівня. У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України введений воєнний стан з 24.02.2022 року на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено до 19.02.2023 Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.11.2022 № 757/2022, затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 2738-IX та відповідно до п. 30 п.п. 2 Положення «Про використання повітряного простору України» затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 р. № 954 діє заборона на використання повітряного простору, в тому числі і використання цивільних безпілотних літальних апаратів. Відповідно до п. 4, п.п. 4.4 Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації строк надання послуг становить до 31.12.2022 року, воєнний стан в Україні, згідно Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено до 19 лютого 2023 року, тобто воєнний стан, та відповідно заборона на використання повітряного простору, до кінцевої дати надання послуг згідно предмету закупівлі, не буде припинено та відповідно неможливо використовувати у своїй діяльності безпілотні авіаційні комплекси, квадрокоптери та інші БПЛА. У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас внести зміни у Тендерну документацію, з метою встановлення відповідності до Положення «Про використання повітряного простору України», а саме виключити з складу матеріально-технічної бази та технологій Учасника наявність наступного обладнання: «- Безпілотний авіаційний комплекс – не менше 1 (однієї) одиниці; У складі пропозиції повинен також надати оригінал сертифікату калібрування. - Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2022-11-23-010863-a.b1 від 25 листопада 2022 р. повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, безпілотного авіаційного комплексу, квадрокоптера, обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, а також складністю території (передгірська територія, густо заліснена територія). Відповідно до статті 16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно, 9 червня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022 № 2247-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану», яким, зокрема, передбачено створення правових передумов для забезпечення громадян та суб’єктів підприємницької діяльності в умовах воєнного часу послугами зі складання документації із землеустрою, топографо-геодезичних і картографічних робіт, оцінки майна, експертної грошової оцінки земельних ділянок, що є критичними для функціонування земельно-майнових відносин. Відповідно до цього закону на період дії воєнного стану для виконання обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних робіт, у тому числі для складання документації із землеустрою, використання геодезичного обладнання (геодезичних ГНСС-приймачів, електронних тахеометрів, теодолітів), користування геодезичними та картографічними даними, відомостями про координати пунктів Державної геодезичної мережі, а також надання відомостей про координати поворотних точок меж об’єктів Державного земельного кадастру сертифіковані інженери-землевпорядники та/або сертифіковані інженери-геодезисти повинні отримати від територіального підрозділу Служби безпеки України спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань. Таким чином, Замовник вважає внесення таких змін не доцільним, адже кожен може отримати дозвіл для їх використання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.12.2022 14:15