-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об‘єкта
Послуги з охорони об‘єкта
Торги відмінено
920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2017 11:21 - 07.12.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга щодо незаконного відхиленні пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" та безпідставного визнання переможця
Номер:
ac87fcfe89d54cbcbc5cd514e729b10d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-000711-c.c2
Назва:
Скарга щодо незаконного відхиленні пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" та безпідставного визнання переможця
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Оголошення з ідентифікатором UA-2017-11-21-000711-c про проведення Державною науковою установою "Науково-технологічний комплекс "Інститут монокристалів" Національної Академії Наук України відкритих торгів на закупівлю «75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об‘єкта)».
Дата та час проведення аукціону:
Дата 12 грудня 2017 року
Час. 12 год. 03 хв. – 12 год. 30 хв.
За результатами аукціону учасниками закупівлі є:
1. ПП "ОХОРОНА-004" (ЄДРПОУ: 39415273) з пропозицією на суму 869 943,92 грн.
2. КП "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" (ЄДРПОУ: 36817804) з пропозицією на суму 870 000 грн.
3. ТОВ "ОХОРОНА-ПУЛЬТ" (ЄДРПОУ 32675869) з пропозицією на суму 872 000 грн.
18 грудня 2017 року було оприлюднена Інформація про відхилення повідомлення про відхилення пропозиції Рішення комітету про відхилення пропозиції від 18.12.2017 року, протокол №27 (далі – Рішення).
Відповідно до зазначеного Рішення абзац 1 пункту 1, частини 1, ст. 30 Закону - тендерна пропозиція – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: Учасник надав інформацію щодо вимог зазначених у тендерній документації, що не відповідає дійсності, а саме не підтвердив інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази: відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про представництва чи територіальні підрозділи Учасника ПП "ОХОРОНА-004" не існує.
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовником вимагалось надати у складі пропозиції довідку у довільній формі про наявність Головного офісу у місті Харкові (представництва чи територіального підрозділу охорони).
ПП «ОХОРОНА-004» у складі своєї пропозиції надало Довідку у довільній формі про наявність головного офісу у місті Харкові (представництва чи територіального підрозділу охорони) вих. 01 від 07.12.2017 року із зазначенням адреси територіального підрозділу охорони в м. Харкові.
Проте Замовник відхилив пропозицію з підстав того, що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про представництва чи територіальні підрозділи Учасника ПП "ОХОРОНА-004" не внесено (не існує).
Вважаємо цю підставою необґрунтованою, надуманою Замовником та такою, що порушує наші законні права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції з таких підстав:
По-перше Замовником вимагалось надання інформації про на наявність Головного офісу у місті Харкові у двох на вибір формах: представництва чи територіального підрозділу охорони.
Відповідно до статті 64 Господарського кодексу України чинне законодавство України виділяє такі підвиди структурних одиниць підприємства:
1. Структурні підрозділи (виробничі структурні підрозділі та функціональні структурні підрозділи). Відповідно до ч. 2 ст. 64 ГКУ функції, права та обов'язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами.
2. Відокремлені підрозділи (філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи). Відповідно до ч. 4 ст. 64 ГКУ відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством, а питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Філії та представництва наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення (ч. 3 ст. 95 ЦКУ). Відповідно до ч. 4 ст 95 ЦКУ відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Також вищезазначену інформацію підтверджує стаття 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відповідно до якої до Єдиного державного реєстру вносяться дані лише про відокремлені підрозділи юридичної особи: філії, представництва, відділення тощо.
Оскільки в згаданій вище статті 64 ГКУ відсутній чітко обмежений перелік назв структурних підрозділів та наявне формулювання «тощо», то юридичні особи в праві самостійно вирішувати про форми структурних підрозділів і їх назви.
Таким чином, ПП «ОХОРОНА-004» скориставшись наданим правом створили територіальний підрозділ охорони, який відповідно до законодавчої класифікації є структурним (невідокремленим) підрозділом, який діє на підставі Положення про територіальний підрозділ охорони у м. Харків. Як вже зазначалось вище, інформація про структурні (невідокремлені) підрозділи не вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Замовником вимагалось надати у складі пропозиції довідку у довільній формі про наявність Головного офісу у місті Харкові (представництва чи територіального підрозділу охорони). Тобто Замовником було надано право брати участь у торгах охоронним підприємствам, які мають відокремлені підрозділи, тобто представництва, так і тим підприємствам, які мають структурні (невідокремлені) підрозділи, тобто територіальні підрозділи. Відомості про першу форму (представництва) підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, а про другу форму (територіальні підрозділи) – ні.
По-друге Замовником вимагалось надання інформації про наявність Головного офісу у місті Харкові (представництва чи територіального підрозділу охорони) без зазначення того, що інформація має бути обов’язково внесена у відповідні відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Оскільки для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно було надати довідку з інформацією про наявність Головного офісу у місті Харкові (представництва чи територіального підрозділу охорони) без зазначення того, що про представництво або інших відокремлений підрозділ мала бути внесена інформація до ЄДР, а ПП «ОХОРОНА-004» у складі пропозиції надала інформацію про територіальний підрозділ, про який внесення відомостей до ЄДР не передбачено законодавствам, то вважаємо, що відхилення ПП «ОХОРОНА-004» з підстав того, що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про представництва чи територіальні підрозділи Учасника ПП "ОХОРОНА-004" не внесено (не існує), є незаконним та порушує права та інтереси ПП «ОХОРОНА-004».
Ми вважаємо, що даними діями та прийняттям Рішення комітету про відхилення пропозиції від 18.12.2017 року, протокол №27 (про відхилення пропозиції ПП «ОХОРОНА-004») та Повідомлення про намір укласти договір закупівля - UA-2017-11-21-000711-c з ТОВ "ОХОРОНА-ПУЛЬТ") Замовник прямо та грубо порушує інтереси ПП «ОХОРОНА-004», так як відхиливши пропозицію ПП «ОХОРОНА-004» з необґрунтованих та неіснуючих підстав, Замовник не допустив ПП «ОХОРОНА-004» до оцінки пропозицій, а отже не дав змоги брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а це прямо порушує один із принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
ПП «ОХОРОНА-004», яке запропонувало найбільш економічно вигідну ціну та надало тендерну пропозицію, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та законодавству України, має бути визнано переможною.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Перевірити пропозиції конкурсних торгів ПП «ОХОРОНА-004» на відповідність вимогам Замовника, зазначеним у Документації конкурсних торгів;
4. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення комітету про відхилення пропозиції від 18.12.2017 року, протокол №27 про відхилення пропозиції ПП «ОХОРОНА-004».
5. Зобов’язати Замовника скасувати Повідомлення про намір укласти договір закупівля - UA-2017-11-21-000711-c з ТОВ "ОХОРОНА-ПУЛЬТ".
6. У випадку відповідності пропозиції конкурсних торгів ПП «ОХОРОНА-004», зобов’язати замовника допустити пропозицію ПП «ОХОРОНА-004» до оцінки;
7. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 28.12.2017 18:05
- Платіжне доручення.pdf 28.12.2017 18:05
- рішення від 02.01.2018 № 3 + лист Замовника.pdf 03.01.2018 14:23
- Рішення від 16.01.2018 № 294.pdf 16.01.2018 19:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2018 № 435.pdf 19.01.2018 18:48
- Рішення від 18.01.2018 № 435.pdf 23.01.2018 16:05
- 1 Протокол про виконання рішення Колегії.doc 24.01.2018 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2017 18:05
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.01.2018 16:05
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.1 п.1 додатку 1 до тендерної документації
Номер:
073504ea97204249ae8f5ea5c2a309e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-000711-c.a1
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.1 п.1 додатку 1 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога Замовника, що Учасник повинен мати головний офіс у м. Харкові (представництво чи територіальний підрозділ охорони), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в підпункті 1.1. пункту 1 додатку1 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2017 14:22
Вирішення:
Замовник не вбачає, що вимога пп. 1.1. п. 1 Розділ 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації встановлює дискримінаційні вимоги до учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2017 15:45
Підтвердження вирішення:
Замовник не вбачає, що вимога пп. 1.1. п. 1 Розділ 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації встановлює дискримінаційні вимоги до учасника.
Послуги відповідно до вимог тендерної документації мають надаватися у місті Харкові, при цьому, у разі відсутності в учасника головного офісу у місті Харкові чи представництва чи територіального підрозділу охорони, учасником не можуть бути виконанні вимого замовника щодо мобільних груп швидкого реагування.