• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тушка куряча охолоджена, філе куряче охолоджене, яловичина м'якоть свіжоохолоджена

Завершена

645 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 230.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2017 14:24 - 18.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 7eaed467c02645d7acf481cf6efd565e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-002407-c.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
1. Підпункт 1.3 п. 1 Додатку 1 тендерної документації із закупівлі: ДК 021:2015 – 15110000-2- «М'ясо» містить вимогу про надання Учасником закупівлі експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий відповідним державним органом безпосередньому Учаснику процедури закупівлі. Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки суб’єкт господарювання може у своїй діяльності використовувати орендоване приміщення (потужності (об’єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів), на які експлуатаційний дозвіл виданий безпосередньо орендодавцеві. Також, суб’єкт господарювання може укласти інший господарський договір на підставі якого зможе використовувати потужності, або залучати іншого суб’єкта господарювання, зокрема, як перевізника або зберігача продуктів харчування, який також вже має власний експлуатаційний дозвіл. Отже, учасник, залучаючи до своєї господарської діяльності інших суб’єктів господарювання, які є власниками потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, на які вже виданий експлуатаційний дозвіл, можуть і не мати експлуатаційного дозволу, виданого безпосередньо учаснику торгів. За таких підстав, вищевказана вимога звужує коло потенційних учасників і за таких підстав є дискримінаційною. 2. Підпункт 1.3 п. 1 Додатку 1 тендерної документації містить вимогу про надання документу, що підтверджує державну реєстрацію потужності оператора ринку, виданого управлінням Держпродспоживслужби. Однак, згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. В той же час, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Оскільки, Замовник проводить процедуру закупівлі м’яса, тобто харчового продукту тваринного походження, він не має права вимагати у учасників документу, що підтверджує державну реєстрацію потужності оператора ринку, виданого управлінням Держпродспоживслужби, оскільки для виробництва та/або обігу продуктів харчування тваринного походження суб’єкти господарювання, у відповідності до приписів вказаного Закону, повинні отримувати саме експлуатаційні дозволи. За таких підстав, вище вказана вимога суперечить чинному законодавству та є дискримінаційною. 3. Підпунктами 1.4 та 1.6 п. 1 Таблиці 3 – Інші документи, від учасників торгів вимагається надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Отже, вище вказана вимога суперечить чинному законодавству та з урахуванням обмеженого часу стосовно отримання витягу є дискримінаційною. На підставі викладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 15110000-2- «М'ясо», яка затверджена рішенням тендерного комітету Пісочинської селищної ради, протокол № 22 від 06.12.2017р.
Вирішення: внесення змін до документації
Статус вимоги: Задоволено