-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пожежної сигналізації Затишанського закладу загальної середньої освіти Роздільнянського району Одеської області за адресою : Одеська область, Роздільнянський район, смт.Затишшя, пров.Молодіжний 9/1
Завершена
1 196 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 984.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 984.75 UAH
Період оскарження:
22.11.2022 15:48 - 07.12.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискримінаційних умов
Номер:
3b36dbae840648fc946566c53a87d0b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-22-013671-a.a2
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 12. Обєм робіт (1).pdf 25.11.2022 20:49
- 17. договір страхування.pdf 25.11.2022 20:49
- 9. декларація МТБ new.pdf 25.11.2022 20:49
- 4. ТД_капремонт_пожарка_відкриті з особливостями_Затишье (1).pdf 25.11.2022 20:49
- 25. Витяг з наказу №190.pdf 25.11.2022 20:49
- 26. Витяг з Наказу №62.pdf 25.11.2022 20:49
- 19.Наказ Балух В.Б..pdf 25.11.2022 20:49
- 2. аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 25.11.2022 20:49
- 5.свідоцтво електротехн лабораторія.pdf 25.11.2022 20:49
- 21. наказ Бажура.pdf 25.11.2022 20:49
- 30. підтвердження проходження вакцинації.pdf 25.11.2022 20:49
- 1. аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 25.11.2022 20:49
- 16. техпаспорт2.pdf 25.11.2022 20:49
- 8.Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки.pdf 25.11.2022 20:49
- 11. Перелік видів робіт, що виконуються на підставі декларації мтб.pdf 25.11.2022 20:49
- 14. техпаспорт1.pdf 25.11.2022 20:49
- 13. оренда транспорт РП2.pdf 25.11.2022 20:49
- СКАРГА АМКУ Затишшя.docx 25.11.2022 20:49
- СКАРГА.pdf 25.11.2022 20:49
- 18. ліцензійні умови.pdf 25.11.2022 20:49
- 24. Посвідчення +протокол Міхов.pdf 25.11.2022 20:49
- 29. медичні довідки працівників.pdf 25.11.2022 20:49
- 20.Документи про освіту та стаж роботи Балуха В.Б..pdf 25.11.2022 20:49
- СКАРГА АМКУ Затишшя.docx.p7s 25.11.2022 20:49
- 7.Наказ дснс про видачу ліцензії.pdf 25.11.2022 20:49
- 3. аналогічне рішення від 05.05.2022 №4448.pdf 25.11.2022 20:49
- 28. Наказ №502.pdf 25.11.2022 20:49
- 10. Перелік видів робіт, що виконуються на підставі дозволу.pdf 25.11.2022 20:49
- 22. диплом електромонтера Бажура Д.Ю..pdf 25.11.2022 20:49
- 15. договор оренди.pdf 25.11.2022 20:49
- 23. Наказ Міхов.pdf 25.11.2022 20:49
- 6. рішення від 28.07.2022 № 5249 (1).pdf 25.11.2022 20:49
- 27. Сертифікат 45001.pdf 25.11.2022 20:49
- рішення від 29.11.2022 № 6961.pdf 29.11.2022 14:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2022 № 7168.pdf 07.12.2022 11:16
- рішення від 06.12.2022 № 7168.pdf 08.12.2022 16:06
- Нова_редакція ТД.docx 01.12.2022 10:30
- відповідь.pdf 01.12.2022 10:30
- Відповідь.docx 01.12.2022 10:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2022 23:10
Дата розгляду скарги:
06.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2022 14:14
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.12.2022 16:07
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.12.2022 16:07
Вимога
Відхилено
акт огляду
Номер:
fed7c0de505b4c6aa69d6cc45ea22389
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-22-013671-a.a1
Назва:
акт огляду
Вимога:
Згідно умов тендерної документації: Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції, Учасник має відвідати Об’єкт та скласти відповідний акт огляду у довільній формі за підписом Учасника (акт надати у складі пропозиції). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2022 16:05
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не має технічної можливості розмістити на електронному майданчику технічні паспорти, саме тому Тендерна документація містить умову про обов’язковий огляд об’єкту.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо дискримінаційності та неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 22.11.2022 року, термін подачі пропозиції закінчується 30.11.2022 року, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Також звертаємо увагу на те, що Замовник хоче отримати якісні послуги, тому для повного розуміння всього об’єму робіт Учасники зобов’язані надіслати кваліфікованих спеціалістів до об’єкту, який зможе на місці самостійно ознайомитися з усіма необхідними документами (технічними паспортами) та здійснити візуальний огляд об’єкту для визначення детального обсягу надання послуги та усунення вже на етапі виконання робіт можливих не врахованих у вартості робіт за договором додаткових робіт, тобто робіт яких немає можливості побачити тільки на планах приміщення без здійснення огляду.
Статус вимоги:
Відхилено