• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло вершкове

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2023 рік, відповідно після укладення договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2022 14:06 - 02.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 3b95ceabd72c4fef876c77d002aa9856
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-22-009647-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2022 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2022 11:51
Дата виконання рішення Замовником: 06.01.2023 11:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 7595-р/пк-пз від 21.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником виконано.
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529, +0482355050 tender@utecon.com
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна умова в тендерній документації

Номер: d14654623df54f6bbfc597d45658cb85
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-22-009647-a.c1
Назва: Дискримінаційна умова в тендерній документації
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційної умови в тендерній документації за предметом закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове) Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-22-009647-a Відповідно п. 6.6. та 6.10 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників відкритих торгів з особливостями надати: 6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень; 6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень; Вимога щодо надання Учасником актів перевірок не раніше 2022 року є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, зважаючи на наступне. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження здоров'я та благополуччя тварин", "Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896, про що компетентними органами складається щорічний план. Відповідно до ч. 3 статті 25 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» щорічний план державного контролю має відповідати довгостроковому плану державного контролю, ґрунтуватися на ризик-орієнтованому підході та визначати кількість відборів зразків різних видів харчових продуктів і кормів та їх лабораторних досліджень (випробувань) за визначеними показниками. Проте, у зв’язку із повномасштабним вторгнення російської федерації та введенням воєнного стану в Україні річний план державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, - не був складений, так як відповідно до Постанови «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303 Кабінет Міністрів України постановив припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”. Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text Крім того, про заборону проведення планових та позапланових заходів державного нагляду під час дії воєнного стану на підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 року, також зазначено на офіційному сайті Держпродспоживлужби України. Посилання https://dpss.gov.ua/news/do-uvahy-spozhyvachiv Таким чином, у зв’язку із не проведенням планових та позапланових заходів державного нагляду органами Держпродспоживслужби у період з 13.03.2022 по теперішній час, вимога щодо надання Акту перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень та Акту перевірки Держпродспоживслужби щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданих не раніше 2022 року, значно звужує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь нашого підприємства (відповідні заходи контролю були проведені у грудні 2021 року). Окрім того, Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не визначено певного строку дії актів перевірки, наявність у підприємства даних актів, вже свідчить про дотримання ним вимог, що стосуються дотримання безпечності харчових продуктів, яка визначається компетентним органом з урахуванням певних критеріїв. Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено у Рішенні № 1604-р/пк-пз від 27.01.2020 р. та у Рішенні № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 р. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Зважаючи на вищевказане, просимо Замовника внести зміни до Додатка 1 Тендерної документації в частині зміни строку видання актів, а саме: 6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень; 6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни до Додатку 2 до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено