• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (код 44160000-9 за ДК 021:2015) (відводи)

Торги не відбулися

41 299 999.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 413 000.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2022 11:11 - 12.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника щодо призначення переможця

Номер: 760da7478f9c445caa0073fa24213cf0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-22-006190-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення замовника щодо призначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника щодо призначення переможця (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі») Акціонерне товариство «УКРТРАНСНАФТА» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2022-11-22-006190-a оголосило про проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, (відводи). Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Трубоізолкомплект» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти учать у відповідному тендері, та подало тендерну пропозицію разом із всіма документами, що вимагались Замовником у Тендерній документації. Іншими учасниками процедури закупівлі стали: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСП" (код ЄДРПОУ 40903202), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРФІТИНГ" (код ЄДРПОУ 40814469). 16.12.2022 року у публічній закупівлі було проведено аукціон та розглянуто тендерні пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерній Документації. 05.01.2023 за результатами розгляду, пропозицію ТОВ «ЗСП» (код ЄДРПОУ 40903202) було визнано такою, що відповідає Тендерній Документації, а самого учасника визнано переможцем процедури відкритих торгів за ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Протокол тендерного комітету Замовника № 247УОВ/8 від 05.01.2023). Детально проаналізувавши Тендерну документацію та документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗСП», ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект» не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція переможця жодним чином не відповідає вимогам, встановленим Акціонерним товариством «УКРТРАНСНАФТА» у Тендерній документації. Вважаємо рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ЗСП» безпідставним, необ’єктивним і таким, що порушує права та інтереси ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект», норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. Детально проаналізувавши Тендерну документацію та документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗСП», ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект» хоче звернути увагу на важливий момент в частині складання Тендерної документації Замовником та тих документів, що надавалися переможцем на виконання вимог Тендерної документації. Замовником у складі Тендерної документації висувалися критерії щодо технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі – Додаток 1 (Технічна специфікація) та Додаток 5 (Технічна специфікація). Зокрема в п. 1 Додатку 1 та Додатку 5 найменування товару Замовником встановлені наступні вимоги – «відвід гнутий типу ОГ11-720(11)-К52-7,5-0,6-5DN-2800/2800-УХЛ Рвипр =10,3 МПа.» Тобто випробувальний тиск відводів складає 10,3 МПа. Як вбачається з п.1 Додатку 1 та Додатку 5 наданих переможцем торгів - ТОВ «ЗСП» підтверджено можливість надати предмет закупівлі із вказаними характеристиками: «відвід гнутий типу ОГ11-720(11)-К52-7,5-0,6-5DN-2800/2800-УХЛ Рвипр =10,3 МПа». Якщо звернути увагу на п. 1.21 ( та наступні п. 2.21, п. 3.21, …, п. 12.21 ) Додатку 1 та Додатку 5 до Тендерної документації, то там вказані інші технічні вимоги до випробувального тиску відводів – «згідно з вимогами п. 13.23 СНиП 2.05.06 (або еквівалент) тиском, що дорівнює 1,5 від робочого». Тобто випробувальний тиск за технічною вимогою у п. 1.21 складає 11,25 МПа (7,5х1,5). ТОВ «ЗСП» також підтвердило можливість надати предмет закупівлі за вказаними у п.1.21 ( та наступних п. 2.21, п. 3.21, …, п. 12.21 ) Додатку 1 та Додатку 5 технічними вимогами «згідно з вимогами п. 13.23 СНиП 2.05.06 (або еквівалент) тиском, що дорівнює 1,5 від робочого». Таким чином, у тендерній документації маємо два значення випробувального тиску відводів з різними показниками, з чого стає не зрозумілим які саме вимоги до випробувального тиску виставлялися Замовником. Це надає можливість поставити відводи, що відповідають одному (меншому) критерію. Така ситуація ставить під сумнів можливість ТОВ «ЗСП» поставити Замовнику саме той товар, що відповідає його дійсним потребам. Подібна помилка може також призвести до трактування технічних вимог встановлених у Тендерній документації на власний розсуд переможцем процедури закупівлі та поставки Товару, що не відповідає належній якості. Проте в такій важливій галузі як газо-нафто-транспортна система не має місце безвідповідальне ставлення та трактування технічних норм на власний розсуд. Помилки, що мають місце в Тендерній документації Замовника в частині технічних характеристик, не можна назвати формальними. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження переліку формальних помилок», що був розроблений відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 п.19 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В даному випадку має місце суттєва помилка, що впливає саме на технічні характеристики предмету закупівлі. Можна дійти висновку, що Замовником було зроблено формальну (технічну помилку) у Додатках до Тендерної документації. Проте, з боку учасника процедури закупівлі це фактичне введення в оману Замовника щодо якості Товару, що планується поставлятися. Оскільки замість того, щоб звернути увагу Замовника на помилку у тендерній документації, ТОВ «ЗСП» надав підтвердження, що поставить такий товар. Все вищезазначене свідчить про те, що продукція, що пропонується учасником ТОВ «ЗСП» є такою, ще не відповідає всім технічним та якісним вимогам закупівлі, не відповідає вимогам встановленим до даного типу продукції законодавством, ставить під сумнів виконання планів Замовника до предмету закупівлі. Фактично дії вказаного учасника процедури закупівлі це порушення норм не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції». Стаття 151 передбачає, що поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які:містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору. Також подібна ситуація ставить під сумнів репутацію самого Замовника та прозорість проведеної процедури закупівлі на предмет узгодженості дій між замовником та переможцем, що є порушенням ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання. Нормами ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначена норма повністю дублюється у п. 3 пп.2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції». Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-006190-a. Оскільки допущені помилки на етапі підписання Договору з переможцем процедури закупівлі не можливо виправити і вплив вказаної помилки на подальший розвиток обставин має суттєве значення, керуючись положенням Закону України «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про економічну конкуренцію», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати процедуру закупівлі № UA -2022-11-22-006190-a на закупівлю товару ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. З повагою, директор __________________В.М.Гордієнко
Дата розгляду скарги: 19.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2023 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.01.2023 13:49
Автор: ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ", Вячеслав +380675390773 t-i-k@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника закупівлі щодо внесення змін в тендерну документацію в торгах номер у Prozorro UA-2022-11-22-006190-a

Номер: 283240e25f954f339ebd501cb07827a3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-22-006190-a.a1
Назва: Вимога до Замовника закупівлі щодо внесення змін в тендерну документацію в торгах номер у Prozorro UA-2022-11-22-006190-a
Вимога:
ТОВ «ЗСП» має намір стати учасником публічної закупівлі номер у Prozorro UA-2022-11-22-006190-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (відводи). Однак, у відповідності до вимог та критеріїв, визначених умовами тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ «Укртранснафта» протоколом №247УОВ/1 від 22.11.2022 .р, розміщеної в електронній системі закупівель, ТОВ «ЗСП» як учасник в даній процедурі закупівлі, виявило умови які значно ускладнюють та взагалі унеможливлюють виконання договору який буде укладено за результатами торгів. Згідно до внесених змін №1 до тендерної документації на закупівлю магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (код 44160000-9 за ДК 021:2015) (відводи) (UA-2022-11-22-006190-a) за рішенням Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ «Укртранснафта» протокол від 28.11.2022 №247УОВ/2, строк поставки товару повинен бути протягом 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця. Однак наголошуємо, що у зв’язку з постійним відключенням світла внаслідок результатів військової агресії на території нашої Держави, систематично-аварійними та довготривалими відключеннями електроенергії, значно сповільнюється виконання замовлень, а інколи навіть унеможливлюється враховуючи вищезазначені обставини та складність виробничого процесу виготовлення якісної продукції. Враховуючи умови Договору, який є додатком до цієї ТД, а саме п.7.6. «Сторони дійшли згоди, що, в разі порушення Постачальником зобов’язань за цим Договором, Покупець може в односторонньому порядку застосувати до Постачальника оперативно-господарську санкцію, передбачену п. 4 ч. 1 ст. 236 Господарського кодексу України, а саме: відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Постачальником, про що Покупець надсилає Постачальнику відповідне повідомлення (лист). Санкція вважається застосованою з моменту, визначеному у такому повідомленні (листі). При цьому, дана оперативно-господарська санкція згідно з ч. 3 ст. 235 Господарського кодексу України застосовується незалежно від вини Постачальника, а також не є жодною дискримінацією Постачальника та/або дискримінаційною умовою по відношенню до нього у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Строк, на який застосовується така оперативно-господарська санкція, встановлюється Покупцем на власний розсуд». Внесенням змін №1 до тендерної документації на закупівлю магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (код 44160000-9 за ДК 021:2015) (відводи) (UA-2022-11-22-006190-a) за рішенням Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ «Укртранснафта» протокол від 28.11.2022 №247УОВ/2, щодо строків поставки протягом 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця, Замовник/Покупець заздалегідь створює умови для подальшого виключення Постачальника з числа майбутніх конкурентів, оскільки фактично сприяє створенню умов щодо неналежного виконання умов договору і унеможливлюють факт своєчасного виготовлення та поставки якісного товару відповідно до предмету закупівель. ТОВ «ЗСП» як і інші підприємства намагається налагодити стабільне виробництво та адаптуватися під обставини сьогодення, але непереборні обставини наразі діючі в країні, змушують звернутись до Вас з Вимогою внесення змін до Пункт 1.4.4 Розділу 1 тендерної документації та встановити реальні строки необхідні для виробництва та поставки товару - Протягом 60 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця. Враховуючи викладене, звертаємось з Вимогою до Замовника закупівлі щодо внесення змін в тендерну документацію в торгах номер у Prozorro UA-2022-11-22-006190-a та просимо: 1. Виключити внесені зміни №1 до тендерної документації на закупівлю магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (код 44160000-9 за ДК 021:2015) (відводи) (UA-2022-11-22-006190-a) затверджені рішенням Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель АТ «Укртранснафта» протокол від 28.11.2022 №247УОВ/2, щодо строків поставки протягом 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця 2. Внести зміни до Пункт 1.4.4 Розділу 1 тендерної документації та встановити реальні строки необхідні для виробництва та поставки товару - Протягом 60 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день. Строк поставки визначений терміновою необхідністю в поставці відводів для забезпечення виробничої діяльності АТ «Укртранснафта».
Статус вимоги: Відхилено